Stránka 2 z 4

Re: DoGova pětasedma

Napsal: úte lis 26, 2013 10:07
od Davidass
Koupil jsem před půl rokem úplně to stejné, jen najeto 103 tisíc. Jediné co mě malinko trápí je dost vysoká spotřeba a zdá se mi to strašně líné. A to nejsem závodník... :cry:

Re: DoGova pětasedma

Napsal: ned úno 16, 2014 13:50
od _DoG_
Zdravím pánové :)
Po nějaké,mé neaktivní době přináším aktualizace :D Proběhla koupě onoho "třistovkového" vozítka http://imgup.cz/images/2014/02/16/eOuBY.jpg http://imgup.cz/images/2014/02/16/li2PB.jpg na tu "lítačku" a pod.Je to 1.9Tdi,takže spotřeba slušná(5,5-6L/100),jezdil jsem sám a "nehonil" to :D Na straně druhé....Ta má pětasedma...:) Asi mi chce nějakým způsobem vrátit to,že jsem jí chtěl poslat do světa...Přes týden jsem pozoroval slabý únik servo kapaliny.S dalšími týdny byl únik větší.Tak jsem dolil a auto odstavil.Teď?mám po týdenním stání citelně velkou olejovou kaluž :( viz. http://imgup.cz/images/2014/02/16/Aavt.jpg Zítra jedu do DS.Po popsání závady,mě bylo řečeno,že nemusí být hned servořízení na výměnu,příčin může být údajně více...Tak mi držte palce! :(

Re: DoGova pětasedma

Napsal: ned úno 16, 2014 14:02
od Karel825
Hezká Felda, ale ten pohon bude jistě 1,9 D tedy bez turba, tak ať obě auta slouží ;)

Re: DoGova pětasedma

Napsal: ned úno 16, 2014 14:04
od _DoG_
Jistě :D Jsem se upsal :D ;) Díky !

Re: DoGova pětasedma

Napsal: ned úno 16, 2014 14:38
od Keksin
Dotáhni sponky na hadicách. Otec měl to samý. Po dotažení a dolití vše OK.

Re: DoGova pětasedma

Napsal: ned úno 16, 2014 18:36
od Austin
Přesně tak, něž aby ti vyměnili jen sponky,
nejprve se na ně podívej, může mít jednu stranu ulomenou třeba, může to být prkotina.
Ale jestli líná hadice...

Re: DoGova pětasedma

Napsal: ned úno 16, 2014 22:25
od _DoG_
Chlapi díky za rady.V práci mám znepřístupněný kanál na auto už asi 14dní.Takže i když se mi chvilka času najde,nemám kde provést aspoň vizuální kontrolu :? Zítra to tam chlapákům nechám a uvidíme.Byla by to příjemná zpráva,být to sponkama :) Dám vědět :) :wink:

Re: DoGova pětasedma

Napsal: pon úno 17, 2014 18:55
od paci
JJ sponky to je někdy problém.. To platí nejen pro Rovery.. Jednou jsem kdysi dávno takhle po příjezdu z cest nevysmýčil vnitřek auta .. od sponek ml: stupo:

Re: DoGova pětasedma

Napsal: úte úno 18, 2014 14:39
od _DoG_
Chlapi píšu v rychlosti...Takze bohuzell servo-motorek?(Tak nejak mi bylo receno v tel.)Prolina,je k.o.Budu davat jety-cenove nesrovnatelny s novym.Repas udajne nemozny?? Jeste nejake drobnosti a zase budu pysne jezdit :)

Re: DoGova pětasedma

Napsal: úte úno 18, 2014 15:38
od Pítrs
_DoG_ píše:Repas udajne nemozny??
Tvrdí kdo :?:
http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-QVB101411E

Sice jsem to podrobně nestudoval, ale proč by vybírali jeté kusy?

Re: DoGova pětasedma

Napsal: úte úno 18, 2014 17:13
od Trunda
Tak s tím repasem mám zkušenost a asi bych s tím byl opatrný.... kdesi jsem o tom psal celkem sáhodlouhý článek, když jsem se snažil to čerpadlo zrepasovat a dospěl jsem k tomu, že snadnější je sehnat jiný... Ona se dá koupit přetěsňovací sada, ale není to jen o těsnění.... většinou je vychozený pajšl a i kdyby se přelapoval, tak si to zas víc sedne a nebude to zas těsnit uvnitř (to je případ, kdy to čerpadlo bzučí)....

Re: DoGova pětasedma

Napsal: úte úno 18, 2014 17:14
od Trunda
A ty jetý kusy vybírat můžou, ale použijou z nich tak max plášť....

Re: DoGova pětasedma

Napsal: úte úno 18, 2014 20:48
od _DoG_
Trunda píše:A ty jetý kusy vybírat můžou, ale použijou z nich tak max plášť....
Trundo,takže to nebude výměna kus za kus,ale pouze jeho část? :shock: Hergot..Snad vědí co dělají...
A nemožný repas vysvětlovali právě složením vnitřku.A taky nějakými lisovanými díly...Nevím přesně..Byl jsem na dílně a moc toho po tel.neslyšel... :?

Re: DoGova pětasedma

Napsal: úte úno 18, 2014 22:00
od Trunda
Však jsi říkal, že budou dávat jetý... takže nějaký, co ještě neteče a nebzučí.... otázka ale jak dlouho....
Právě že tohle čerpadlo je konstrukčně dost blbý v tom, že repas v podstatě znamená buď výměna pajšlu a originální silikonový těsnění na fólii (cokoli jiného protýká a nebo neumožní těsnost vnitřku) a nebo opravdu velmi přesné přelapování, srovnání hliníkové hlavy a velice přesné přetěsnění.... na což se každý raději vyprdne...

Re: DoGova pětasedma

Napsal: stř úno 19, 2014 6:54
od Pítrs
Já jsem svůj dotaz položil proto, že se mi nezdá, že by Rimmerovi, největší prodejci originálních ND, prodávali zpytlíkované repasy - rovněž tak mi přijde divné, že "někdo" prohlásí, že to repasovat nejde (při vší úctě).
To mi nesedí (otázka, kdo jim to dělá, ale pravděpodobně by to měl být někdo, kdo má přístup k technickým datům dle specifikace konstruktérů továrny).

Trunda: to, že jsi měl problém zrepasovat tento díl na dvoustovku/čtyřstovku (hádám), ještě neznamená, že by to nemělo jít na pětasedmu.

_DoG_: kdybych to měl řešit já, tak bych tam jetý kus asi nedával (záleží, z jakého auta), přeci jen tam nemáš plnou záruku, že to pojede tak dlouho, jak má. Třeba se to brzo pokazí taky. Takže za mě buď nový díl nebo spolehlivý repas, případně tedy použitý, ale z prokazatelně málo jetého vozu. Samozřejmě je to Tvá věc.