Stránka 2 z 2

Re: Rover 75 CDTi vs. 1,8i

Napsal: pon říj 01, 2012 10:26
od randajan
cvrko píše:Ahoj,jestli jsi někde kolem Ostravy,tak se domluvíme a svezu Tě---uvidíš,že ropáci nejsou žádní loudové. msm:
Bohužel odpornej Pražák.

Re: Rover 75 CDTi vs. 1,8i

Napsal: pon říj 01, 2012 10:30
od Pítrs
Jestli se do konce roku dostanu do Prahy, tak se můžeme někde potkat.
Bude to asi za delší dobu, ale stejně potřebuješ hodně času najít nějaký zachovalý vůz- pokud tedy nestojíš o dodatečné odhalování závad a jejich léčení.

Mám sice přeplňovaný motor, ale aspoň můžeš líp srovnávat.

Re: Rover 75 CDTi vs. 1,8i

Napsal: pon říj 01, 2012 12:17
od AnderN
Sice to dále trošku objasňuješ, ale na můj vkus v tom máš stejně dost rozporů:

- Chceš živější auto, ale pokukuješ po 1,8i, což je úplně základní, nejslabší motor.

- Máš malý nájezd, píšeš, že Ti "tolik nezáleží na spotřebě", ALE:
randajan píše:Dle mého názoru je 8l na sto už docela šlupka.

Pokud při malém nájezdu řešíš, jestli auto žere 7 nebo 8 l/100 km, resp. pokud Ti 8 l/100 km u benzinového auta střední třídy připadá hodně, nekupuj si R75.

Ohledně R75 Tourer 1,8 automat -- postřehy naprosto správné.

Osobně bych na krátké trasy a malý nájezd diesel nevolil. Tvrdím, že na toto by byl dobrý např. 2.0 V6, ideál 1.8T, ale špatně se shání. Základní 1,8 se taky rozjede, ale chvilku jí to trvá, takže spíš pokud nemáš nároky na dynamiku.

R75 začíná být ale vzácné zboží, takže ve finále ale budeš stejně vybírat kus v dobré kondici bez ohledu na motor/výbavu/barvu apod. různě po Evropě. Paradoxně se může najít klidně u nás. Chce to hledat. Jinak počítej s tím, že i ty nejmladší kousky už mají 7 let, průměrně spíš 10, takže jakousi údržbu/servis bude potřebovat asi každý.

Re: Rover 75 CDTi vs. 1,8i

Napsal: pon říj 01, 2012 12:53
od randajan
Pítrs píše:
Re: Rover 75 CDTi vs. 1,8i

Příspěvek od Pítrs » pon říj 01, 2012 11:30 am
Jestli se do konce roku dostanu do Prahy, tak se můžeme někde potkat.
Bude to asi za delší dobu, ale stejně potřebuješ hodně času najít nějaký zachovalý vůz- pokud tedy nestojíš o dodatečné odhalování závad a jejich léčení.

Mám sice přeplňovaný motor, ale aspoň můžeš líp srovnávat.

Budu jedině rád povozit se v R75 bych nikdy neodmítl :)), do vzkazů jsem ti na sebe poslal číslo tak se ozvi kdykoliv :) Určitě na nový auto nespěchám, spíš naopak.. jediný co mě tlačí je stav mýho stříbrňáka Rovera 200 ... kterej se mi doslova sype pod rukama :(




to AnderN:

Máš naprostou pravdu, mám v tom spoustu rozporů a proto jsem založil tenhle Topic aby jste mi trochu pomohli se rozhodnout... třeba i takový příspěvek jako jsi napsal ty mi pomáhá udělat si jasno... ale abych ti řekl pravdu nemyslim si, že moje nároky jsou až tak nereálné ... Chtěl bych slevit na každém z mých nároků trošku aby výsledek byl po všech stránkách uspokojivý, nerad bych se dostal do situace kdy bych slevil jen na jednom parametru o 50% to bych byl nespokojený...

Tzn: Auto nemusí být tolik živé jako můj současný mazel (koneckonců to si od Limuzíny ani neslibuju), auto nemusí mít spotřebu 5l/100 (koneckonců to mi připadá neúměrné k mým požadavkům) bohatě mi bude stačit když budu plavat okolo těch osmi (strop) ... a nepočítám s tím, že s ním nepojedu pět let do servisu a nebudu ho nijak opravovat (jen nechci řešit problém každý 1000 km jako se současnym autem), nepotřebuju abych byl nejrychlejší na semaforu a ani abych jezdil 250km po dálnici ... bohatě mi stačí když poznám sešlápnutí plynu a když na dálnici pojedu rozumných 130km a nezpomalim na 80 při každým menšim kopečku...

Nic extrémního si myslím nežádám :)

Re: Rover 75 CDTi vs. 1,8i

Napsal: pon říj 01, 2012 13:57
od AnderN
Nerad někomu kazím radost, ale tyhle parametry s rezervou splňuje i Felicia ;-)
- není tak živé jako R214Si
- nežere 5 l/100 km, ale do 8 se vleze jistě, nejčastěji cca 7 l/100 km
- ze 130 km/h nezpomalí na 80 ani v největším dálničním stoupání

Takže se dá říct, že to splní každé průměrné auto dnešní doby s přehledem.

Re: Rover 75 CDTi vs. 1,8i

Napsal: pon říj 01, 2012 14:11
od Pítrs
Což znamená, že pokud preferuješ bensinový motor a nejezdíš moc, tak atmosferická osmnáctistovka je tou nejlepší volbou.
Když budeš mít lehkou nohu, tak se naprosto v pohodě pod 8L/100km dostaneš.

Re: Rover 75 CDTi vs. 1,8i

Napsal: pon říj 01, 2012 14:35
od Keksin
Píše, že bydlí v Práglu a to si 1,8 ve městě vezme 10-11 litrů. Takže bych to viděl spíš na šalinu, nebo krtka.

Re: Rover 75 CDTi vs. 1,8i

Napsal: pon říj 01, 2012 14:55
od roverix
Doporučuji 1,8 benzin + LPG

Re: Rover 75 CDTi vs. 1,8i

Napsal: úte říj 02, 2012 14:11
od Trunda
Co se tyka spolehlivosti a servisni narocnosti, tak obyc 1,8 je ta nejlepsi volba.... a urcite bych netvrdil, ze diesel vydrzi dyl... uz jen kdyz porovnam slozitost motoru a toho co je okolo, tak je to nebe a dudy (vyveva, turbo, olejove rozvody, chladice, elektronika, sani)... Kdyz se o K-Series stara tak jak ma, tak v poho najede vic jak 300.000 km .... nicmene opravdu u petasedmy nelze cekat tlaceni do sedacek. U tak tezkeho auta je potreba kroutak, a to pak jedine velky objem, nebo turbo...
Kdyz se to vezme jakkoli, vsechny Roveri motory jsou skvele, kdyz se o ne pecuje... pak je to opravdu jen o narocnosti te pece. Nejlepsi ale fakt udelas, kdyz se svezes v ruznych variantach a zjistis si tak co te nejvic oslovuje a co ti ladi ke konkretnimu autu. Volit motorizaci jen podle papirovych udaju a doporuceni je spatna cesta....
Jinak abych pridal novou zkusenost do placu - sam na sobe jsem si vyzkousel, ze vyssi objem a vetsi sila motoru neznamena nutne vyssi spotrebu. V prvni rade je to o ridici, pak je to o charakteru auta... viz. ja.... stejne auto, stejna trasa (klikatice mezi dedinama), stejnej ja.... pouze zmena motoru:
1,6 -112 kobyl - dlouhodoba spotreba 8l/100km
1,8VVC - 145 kobylek - aktualni spotreba 8l/100km
... to znamena, ze kazdemu vyhovuje pro jeho jizdni styl jiny charakter motoru a to je potreba sladit ... az z toho plyne nejaka spotreba. Tim padem tabulkove udaje o spotrebe jsou uuuuplne zcestne.

Re: Rover 75 CDTi vs. 1,8i

Napsal: úte říj 02, 2012 14:30
od randajan
AnderN píše:Nerad někomu kazím radost, ale tyhle parametry s rezervou splňuje i Felicia ;-)
- není tak živé jako R214Si
- nežere 5 l/100 km, ale do 8 se vleze jistě, nejčastěji cca 7 l/100 km
- ze 130 km/h nezpomalí na 80 ani v největším dálničním stoupání

Takže se dá říct, že to splní každé průměrné auto dnešní doby s přehledem.
Tohle si nezaslouží jinou odpověď než že zmínění ve foru o R75 felicíi bych trestal BANem jeslikož to je svatokrádež.


Děkuji všem za připomínky rád bych tímto uzavřel tento TOPIC jelikož další rozebírání tohoto tématu mi v rozhodnutí už nemůže pomoct.

PS: Přikláním se k Rover 2,0 CDti, který si myslím, že všechny mé parametry splňuje, až na pořizovací cenu, tam si budu muset trochu připlatit ještě jednou díky.