Stránka 2 z 2
Re: R75 2.5 klepání motoru??
Napsal: čtv kvě 09, 2013 16:54
od KDB
Jo a ještě jedno. Díky vlastním zkušenostem jsem dospěl k názoru, že některé vylágrované KV6 má na svědomí olejová pumpa, a osobně by to spolu s rozvody byla první věc, kterou bych na koupeném autě preventivně vyměnil .
Další, co mě napadá je olejový filtr - některé levné mají ošizený zpětný ventil - oleji pak po startu trvá déle, než se dostane kam má.
Re: R75 2.5 klepání motoru??
Napsal: čtv kvě 09, 2013 19:08
od richardbalvin
KDB píše:Jo a ještě jedno. Díky vlastním zkušenostem jsem dospěl k názoru, že některé vylágrované KV6 má na svědomí olejová pumpa, a osobně by to spolu s rozvody byla první věc, kterou bych na koupeném autě preventivně vyměnil .
Další, co mě napadá je olejový filtr - některé levné mají ošizený zpětný ventil - oleji pak po startu trvá déle, než se dostane kam má.
tak v servisu a otec mi taky řekli ,že mám vyměnit olej a najet na to pár km...a hydroštely řešit až když se to zhorší
Re: R75 2.5 klepání motoru??
Napsal: pát kvě 10, 2013 19:15
od richardbalvin
Pročítám internet a techničák a trochu mi nesedí pár věcí...
Na autě je přední sklo z roku 2000 a zbytek je tam jen číslo 9...nevím zda to znamená rok 1999 nebo 2009...
Potom druh motoru označení
KV6 se vyráběl 02/99 - 10/01 (129kw)
25K4F sevyráběl 10/01 - 05/05 (130kw)
V techničáku mám napsáno 25K4F 130kw ale podle techničáku je první registrace podle původního Holanskýho techničáku je 26.06.2000 ale v tom roce 25K4F nebyl ne?
To třeba prý tam je LPG koltec od výroby ale platnost nádrže je do 07/2014
Nezdá se to trošku zvláštní?Hlavně ty kody motoru?
Re: R75 2.5 klepání motoru??
Napsal: pát kvě 10, 2013 19:26
od berryj
sklo už třeba není původní, to se stává.
Kdy se vyráběly jaké motory ti řekne někdo jiný, ale třeba byl původní motor KO. Výměna motoru taky není neobvyklá.
S tím LPG, hmm tak asi tam byl namontován později.
Re: R75 2.5 klepání motoru??
Napsal: sob kvě 11, 2013 1:15
od lenham3
Jak jsi prisel na ty kody ze je to spatne? KV6 je oznaceni serie motoru kod je 25k4f to znamena ze je to 2,5lka 20k4f je 2,0 moc ctes
![list: list:](./images/smilies/112.gif)
Re: R75 2.5 klepání motoru??
Napsal: sob kvě 11, 2013 7:26
od richardbalvin
lenham3 píše:Jak jsi prisel na ty kody ze je to spatne? KV6 je oznaceni serie motoru kod je 25k4f to znamena ze je to 2,5lka 20k4f je 2,0 moc ctes
![list: list:](./images/smilies/112.gif)
tak protože když hledám náhradní díly napríklad autokelly tak tam na mě vybafnou tyto dve označení...u toho jiný data výroby a já nevím podle jakeho označení případně koupit ND
Jestli podle roku výroby a nebo typu motoru protože oboje se neschoduje
Re: R75 2.5 klepání motoru??
Napsal: sob kvě 11, 2013 10:03
od roman_mg
Na kastli podle roku výroby, na motor podle označení. Přední sklo dostalo šutr a bylo vyměněno, lhostejno kdy, na skladě bylo sklo z roku 2000. Jaký typ motoru je zapsán v TP je v podstatě u našich exotů jedno, najdi si číslo motoru a na netu určitě bude někde rozkódování.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Re: R75 2.5 klepání motoru??
Napsal: sob kvě 11, 2013 12:01
od Trunda
Jojo, co je v Elitu a v Kelly, to je celkem sumak, protoze tam v tom maji trosku binec.... Minimalne je fajn se vzdycky na ten dil podivat na Rimmerbros.co.uk jak vypada a pro jake rocniky a rozsahy serii se jaky dil delal a podle toho pak shanet
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Re: R75 2.5 klepání motoru??
Napsal: sob kvě 11, 2013 16:35
od richardbalvin
diky
Re: R75 2.5 klepání motoru??
Napsal: sob kvě 11, 2013 20:42
od mara00
elit a ani kelly katalog nedela..je postaven na katalogu
www.tecdoc.com
Tempomat a režim převodovky
Napsal: ned kvě 12, 2013 17:42
od richardbalvin
Mohu se zeptat kde by mohl byt problém když nejde tempomat a přepínat režimy převodovky?Na poistky sem koukal sou v poradku...
Re: R75 2.5 klepání motoru??
Napsal: pon kvě 13, 2013 12:01
od Jarda
Doporučuju diagnostiku třeba u Maredy.