Prosba o radu

Odpovědět
Uživatelský avatar
mbures89
Příspěvky: 330
Registrován: úte srp 31, 2010 21:42
Bydliště: Luhačovice

Re: Prosba o radu

Příspěvek od mbures89 » čtv bře 13, 2014 21:42

Trunda píše:Je to tak.... nehledě na to, že čerpání LPG je celkem otrava i proto, že nádrž není kdoví jak velká... i když s tímhle motorem se najede asi víc, jak s V6, kde ta nádrž vystačí tak na 400 km...
Je to o zvyku,jako otrava mi to ani nepřijde,od vydání řidičáku (7 let) pouze vozidla LPG.Člověk přijede na benzinku,trvá to pár chvil tam cáknout benzin/naftu,přijedu ke stojanu LPG,no tak to trvá o chvíli dýl,člověk pokecá s pumpařem a ušetří peněženku :-D je to fakt detail.
V6(sedan) LPG nádrž na 60l(spíše 65l,už nevím,papíry u sebe nemám),tankuji kolem 55-58l,málo se stalo tam nacpat přes 60l a dojezd průměr 530km :-) v kufru pouze dojezdovka.Je fakt,že tam necpu kočárek,nákupy atp. :-D ale u tourera se dojezdovka jistě ztratí
Obrázek
Rover 216Si ,Rover 75 V6 2.0,Toyota Hilux 1KZ-TE

Uživatelský avatar
Austin
Moderátor
Příspěvky: 2271
Registrován: ned zář 16, 2007 22:32
Bydliště: Brno 602 770 206
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosba o radu

Příspěvek od Austin » čtv bře 13, 2014 22:06

Já bych byl skeptický že tato vláda nezvýší daň na LPG, spíše zvýší.
LPG je fenomen v NL, B, I,.. protože je to tam daňově výhodnější.

Obecně bych plyn nedával do auta s objemem menším než 2,0 l a je potřeba počítat s tím, že auto přece jenom zleniví.
Vyjimkou jsou některé motory (Mazda třeba) které mají specifické vlastnosti umožňující bez servisních zásahů ujet 300tkm na plyn aniž by se něco servisně dělo.

Obecně bych ale dával plyn pouze se vstřikování do každého válce, a to jsme na ceně přes 35000Kč.
Plyn neumí montovat pořádně každý a ne všechny "levnější" zástavby jsou optimální řekněme. Nebudu tu zmiňovat jména firem ale jsou mezi nimi rozdíly.

Je potřeba,
pokud se auto nebude, jak je zvykem v ČR, "růjnit" tj. jezdit dokud to jede a kolečka neupadly,
počítat s tím, že se jednak nádrž nechává čistit, že každé dva roky se mění všechny vysokotlaká těsnění a hadice, a to taky něco stojí , za 10 let např. 5x1500,-.
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97

Uživatelský avatar
Austin
Moderátor
Příspěvky: 2271
Registrován: ned zář 16, 2007 22:32
Bydliště: Brno 602 770 206
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosba o radu

Příspěvek od Austin » čtv bře 13, 2014 22:35

v NL http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/rove ... ousPage=lr

Ve výborném stavu Rover 75 1.8 CLUB LUXUSNÍ PROVEDENÍ !
PRODEJCE MAINTAINED !
ROZVODOVÝ ŘEMEN VÝMĚNA v 232.000 KM ! NOVĚ musel otočit dealer ! ÚDRŽBA A KNIHY 2 KLÍČE DÁREK ! NAP s certifikátem !

MOŽNÁ TRADE (je možné jednat o ceně)

CHCETE COME na dlouhou návštěvu a / NEBO Test Drive neváhejte zavolat na schůzku .

Tel : ............. 06-833000 25 .........

Máme nabídku můžete přivítat v naší společnosti .
Jsme automobilová společnost a RDW Certifikovaný člen A2SP a VWE .
U nás neplatíte žádné ALEVERINGSKOSTEN NÁKLADY !

Návštěvní adresa :

/ Auto Center Vught /
Industrieweg 12
5262 GJ Vught
Noord - Brabant

Káva je připravena ......... Uvidíme se na Car Center Vught

možnost Seznam
• Kola z lehkých slitin 16 "
• mlhové světlomety
• elektrická okna
• Zadní bezpečnostní pásy
• opěrky hlavy
• Zadní opěrky hlavy
• Vyhřívání zadního okna
• lyžařská poklop
• předpínače
• Třetí brzdové světlo
• ABS
• posilovač řízení
• verstb . světlomety
• LED . stuurw + Versn . poker
• velurové čalounění
• Alarm systém
• el . ovládání klimatizace
• otáčkoměr
• HALOGENOVÉ SVĚTLOMETY
• zadních oken
• Boční airbag ( y )
• audio zařízení
• duální airbagy
• Imobilizér
• buitensp . elektr . + Delete .
• c.deurv . s dálkovým ovládáním .
• Židle nejlepší . výška nejdále .
• nastavitelná řídítka
• bederní opěrka ( verstelb. )
• Zadní loketní opěrka
• výška adj . pásy
• CD měnič
• Multifunkční volant
• Motor 100 %
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97

Uživatelský avatar
Austin
Moderátor
Příspěvky: 2271
Registrován: ned zář 16, 2007 22:32
Bydliště: Brno 602 770 206
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosba o radu

Příspěvek od Austin » čtv bře 13, 2014 22:39

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/rove ... ousPage=lr

leštěnka, pěkný, LPG, tažné,...cena super
hezké je jakou uvádí pravdivou spotřebu plynu = nad tím bych se v rámci snahy o úsporu zamyslel
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97

lenham3
Příspěvky: 2349
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: Prosba o radu

Příspěvek od lenham3 » čtv bře 13, 2014 22:49

Austin píše:Já bych byl skeptický že tato vláda nezvýší daň na LPG, spíše zvýší.
LPG je fonomen v NL, B, I,.. protože je to tam daňově výhodnější.

Obecně bych plyn nedával do auta s objemem menším než 2,0 l a je potřeba počítat s tím, že auto přece jenom zleniví.
Vyjimkou jsou některé motory (Mazda třeba) které mají specifické vlastnosti umožňující bez servisních zásahů ujet 300tkm na plyn aniž by se něco servisně dělo.

Obecně bych ale dával plyn pouze se vstřikování do každého válce, a to jsme na ceně přes 35000Kč.
Plyn neumí montovat pořádně každý a ne všechny "levnější" zástavby jsou optimální řekněme. Nebudu tu zmiňovat jména firem ale jsou mezi nimi rozdíly.

Je potřeba,
pokud se auto nebude, jak je zvykem v ČR, "růjnit" tj. jezdit dokud to jede a kolečka neupadly,
počítat s tím, že se jednat nádrž nechává čistit, že každé dva roky se mění všechny vysokotlaká těsnění a hadice, a to taky něco stojí , za 10 let např. 5x1500,-.
No nemohu to nechat bez komentare asi o plynu toho moc nevis ,v dnesni dobe se montuje jen strikovani plynu protoze vetsina novejsich aut na plastove sani a pokud by jsi to namontoval na klasiku tak by jsi asi daleko nedojel a za druhe by jsi starym systemem zblaznil benzinovou ridici jednotku .
Ceny strikovani sly taky niz 4valec kolem 20tis korun 6valec 30-35tis korun.
Tlakova nadoba je na 10let ,kazdy rok revize sca 200kc vizualni prohlidka montaze uchyceni trubek tesnosti systemu.
Tlakove nadoby se necisti jen se meni filtry .
Hadice a tlakove trubky se nemeni kazde dva roky jedine ze by jsi mozna pouzil nejake lisovane z uhli nebo tak nejak .
Hodne zalezi na kvalite plynu to je podobne i z benzinem a naftou

artusko
Příspěvky: 159
Registrován: stř bře 12, 2014 10:03
Bydliště: Tábor

Re: Prosba o radu

Příspěvek od artusko » pát bře 14, 2014 16:13

POCTIVĚ VŠECHNO ČTU A DÍKY VŠEM ZA REAKCE !!!!!!!!!!!!
ZAKAR JE SCHOPEN OPRAVDU DOVÉZT AUTO ?

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosba o radu

Příspěvek od AnderN » pát bře 14, 2014 19:00

Ano ... je to překvapující? :)
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Austin
Moderátor
Příspěvky: 2271
Registrován: ned zář 16, 2007 22:32
Bydliště: Brno 602 770 206
Kontaktovat uživatele:

Re: Prosba o radu

Příspěvek od Austin » pát bře 14, 2014 21:59

lenham3 píše:..... ,v dnesni dobe se montuje jen strikovani plynu protoze vetsina novejsich aut na plastove sani
Ceny strikovani sly taky niz 4valec kolem 20tis korun 6valec 30-35tis korun......Hodne zalezi na kvalite plynu to je podobne i z benzinem a naftou
Ještě nedávno tu jeden plynař nabízel "sekvenční vstřikování" což nebylo nic jiného než jednobod pro 4 válce, možná si vzpomeneš.
Jinak je dost debilů co ti namontují cokoliv hlavně když zaplatíš..... mezi firmami je rozdíl. Jestli ceny klesly neumím posoudit.
Jen náhodou vybrané
BRC 31400,- http://www.lpgservice.cz/webcontent/fil ... 13-web.pdf
Stella 31900,- http://www.autoprodej-dukla.cz/prestavby-lpg/
takže jsou o trochu levnější, ale je tam + to zařízení na tvrzení sedel ventilů 1800,- cca (může/nemusí)
Každé dva roky by se to mělo přetěsnit jinak to smrdí. Nejsem odborník.
Na plynu záleží, jasně.
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97

lenham3
Příspěvky: 2349
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: Prosba o radu

Příspěvek od lenham3 » pát bře 14, 2014 22:57

Ta stela 31900kc to je lpg treti generace pro auta treba TSI to znamena ze benzinovy strikovac strika primo nad pist a montaz je dost slozitejsi ,motor jede 80procent na plyn a 20procent plus minus na benzin protoze benzinove triky se musi chladit benzinem aby nezhorely.Cedna vyssi a za druhe tento system ma hodne much o kterych nikdo nepise a hodne problemu takze ne .....

artusko
Příspěvky: 159
Registrován: stř bře 12, 2014 10:03
Bydliště: Tábor

Re: Prosba o radu

Příspěvek od artusko » úte bře 18, 2014 16:53

Zdravím opět všechny příznivce Rover-ů. Mnozí mne zrazujete od LPG, já ho loni dal do Octavie, sekvenční, toroidní nádrž a cena byla tuším 23 100 Kč /v ní 3-letá záruka+roční prohlídky/. S plynem max.spokojenost a tankování mám asi 1 km od bytu. Takže LPG je u mne úplně jasné. Rýsuje se, že oktávka pujde příští týden do světa a já pak chci jít do vytoužené R75 1,8T Tourer. Na mobile.de jsou 3 /dneska přibyl jeden inzerát. Asi se budu muset dle vašich rad kontaktovat se Zakarem. No uvidíme jestli to příští týden klapne. Zatím se mějte všichni fajn a ať vám miláčkové jezdí k vaší plné spokojenosti.

Pítrs
Příspěvky: 2060
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Prosba o radu

Příspěvek od Pítrs » úte bře 18, 2014 17:53

Dotaz na pány tohoto webu: je nějak rozumně reálné zde vytvořit nějakou složku, kde by byly výhradně technické údaje o tomto modelu, tzn. údaje o konstrukčně slabých místech, častých závadách, atp.?
Jsem schopen přijít s trochou do mlýna....
Dá se tu najít hodně takových informací, ale nováček to najde stěží, resp. hodně komplikovaně.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17950
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Prosba o radu

Příspěvek od Trunda » úte bře 18, 2014 17:55

Dá se udělat podsekce..... jak bys ji nazval?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Pítrs
Příspěvky: 2060
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Prosba o radu

Příspěvek od Pítrs » úte bře 18, 2014 18:03

jako varianta mě napadá: "Co dělat před koupí vozu".
Uvnitř odkazy jako např.: "Použité motory", "Co znamená VIN kód", "Typické závady".
To, co je tu v podsekci "Oznámení", by se dalo pod to zahrnout do toho, takže práce minimální, jen přesun složek.
To ostatní by se časem dopilovalo.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17950
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Prosba o radu

Příspěvek od Trunda » úte bře 18, 2014 19:46

Nevím, ten název by měl být obecnější... aby se tam dalo zahrnout i to technické.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Pítrs
Příspěvky: 2060
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Prosba o radu

Příspěvek od Pítrs » úte bře 18, 2014 21:48

Rozumím.
Promyslím to a podrobně to vypíšu.
Pak pošlu SZ, ať to tady nekazím to téma.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

Odpovědět