Tak jsem dělal údržbu starouše:
výměna oleje + filtru, palivovýho filtru, vzduchovýho filtru, pylovýho filtru, výměna kapaliny v posilovači řízení, reset počítadla.
Koukal jsem na starouše zepoda a doustal po zimě krapet zabrat. Zjištěný závady:
- koncovej díl výfuku začíná pomalu ale jiste reznout, hlavně koncovky.
- brzdový trubičky začínaj hnít, do zimy budou muset být stopro vyměněny.
- samozřejmě ucpanej odtokovej kanálek pod brzdovým posilovačem.
- spodní dekl pobral nějaký nový šrámy a jeden zámkovej šroub byl povolenej a jeden uplně ztracenej - vyřešeno po domácku.
- hadička posilovače řízení se rosí a kapky stékaj dolů (nic extra tragickýho).
Jinak všecko gut, takže tradá směr votvírák a tradá směr dolomity tour.

Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)

Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008

Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
