Můj ROVER
Re: Můj ROVER
Já bych očekával že ano... přeci to nevyhodnotí tak, že když něco není v pořádku, tak vyřadí z provozu komplet systém. Ačkoli logické by bylo třeba to, že když to háže chybu třeba s předepínáním pásu, respektive indikací zapnutého pásu, tak to nevystřelí přední airbag, protože by to mohlo být nebezpečnější...
Re: Můj ROVER
Vak by se určitě nafoukl--Buď v autě,nebo v gaťach,ale taky bych to nezkoušel.
Rover 75 CDTi r.v. 2005
Re: Můj ROVER
Čau.
Kdosi někde psal, že při této závadě na konektoru selže v případě havárie vzduchový pytel.
Jestli je to pravda, nevím, zkoušet to nebudu
Ale řekl bych, že to tak může být, prostě se ten pytlový systém vyřadí z provozu, od toho je tam ta kontrolka, aby upozornila na problém, jinak nemá co svítit.
Zkrátka, nešpekuloval bych, jestli to může svítit nebo ne, nic tam jen tak svítit nemá, má se to opravit a hotovo.
Kdosi někde psal, že při této závadě na konektoru selže v případě havárie vzduchový pytel.
Jestli je to pravda, nevím, zkoušet to nebudu
Ale řekl bych, že to tak může být, prostě se ten pytlový systém vyřadí z provozu, od toho je tam ta kontrolka, aby upozornila na problém, jinak nemá co svítit.
Zkrátka, nešpekuloval bych, jestli to může svítit nebo ne, nic tam jen tak svítit nemá, má se to opravit a hotovo.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Můj ROVER
Kontrolka se rozsvítí, kdykoliv konektory pod sedačkou ztratí kontakt. Zůstane svítit bez ohledu na to, jak dlouho ztráta kontaktu trvala. Pokud po dalším startu konektor kontakt má, kontrolka už znova nesvítí, dokud konektor opět kontakt neztratí.
Pokud svítí stále, konektor pravděpodobně kontakt trvale nemá a pytel nevystřelí. Jestli se ale kontrolka rozsvěcuje jen někdy, nebo třeba po startu člověk chvíli jede, než se kontrolka airbagu rozsvítí, tak zřejmě konektor ztrácí kontakt jen chvilkově, jinak ho má, a pytel by pak vystřelit měl.
Pokud svítí stále, konektor pravděpodobně kontakt trvale nemá a pytel nevystřelí. Jestli se ale kontrolka rozsvěcuje jen někdy, nebo třeba po startu člověk chvíli jede, než se kontrolka airbagu rozsvítí, tak zřejmě konektor ztrácí kontakt jen chvilkově, jinak ho má, a pytel by pak vystřelit měl.
Re: Můj ROVER
Jako jsem za jedno s Petrem.... má se to řešit a to konstruktivně. Ono by totiž taky stačilo třeba jen tu sedačku vymontovat a ty konektory beztak půjdou nějak rozdělat, pročistit je IPA, případně mízně zdeformovat kontakty tak, aby byly těsnější a nebo potáhnout vrstvou cínu. Sice jsem konkrétně toto v ruce neměl, ale takto jsem už za život vyřešil hromady konektorů.
Re: Můj ROVER
Ty piny by šly pocínovat, ale na to bys musel mít vytahovák. Takový spec. nástroj.
Šel by udělat i doma.
Ale než bys ho vyrobil, tak bys měl rychleji nainstalovaný nový konektor.
Možností je povícero, asi bych první zkusil to rozpojit a prostříknout IPEm, případně nějakým přípravkem na kontakty.
Šel by udělat i doma.
Ale než bys ho vyrobil, tak bys měl rychleji nainstalovaný nový konektor.
Možností je povícero, asi bych první zkusil to rozpojit a prostříknout IPEm, případně nějakým přípravkem na kontakty.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Můj ROVER
Většinou na to stačí nějaký ostrý drát, pinzeta, jehla, tvárný plíšek třeba z plechovky... podle situace.
Re: Můj ROVER
Taky pravda...akorát ta demontáž může být celkem krkolomná...
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Můj ROVER
To každopádně, nicméně když už to blbne, tak se na tom nic moc víc zkazit nedá.... maximálně samovolně vybouchne airbag
Re: Můj ROVER
S lítostí oznamuji, že se u mojeho Miláška objevilo bebino . Po 14ti letech v provozu, to je první závažné bebino co má. A to, že vodní pumpa se odebrala na věčnost a možná termostat. Loverek je teď v Olomoucu v nemocnici a připravuje se na operaci. Snad bude provedena celová anestezie a nebude ho to bolet. A po operaci bude zase mladík
Re: Můj ROVER
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Můj ROVER
Ty naděláš.... takový bebina se řeší s "lokálkou"
Re: Můj ROVER
Tak suma sumárum.
Rover byl týden v zemi jeho Výsosti krále Miroslava (Olomouc). Proto nebylo možno jet na Briketu.
Po celkové anestezii Rovera 75 (na mé doporučení) byly provedeny operativní zákroky lékařským týmem primáře Mirdy .
Měnilo se vodní čerpadlo, termostat, kladky, řemeny, vzduchovej filtr, filtr odvětrání klikové skříně (snad to píšu dobře), chladící kapalina, výměna konektoru pod sedadlem, oprava vrtule chladiče, oprava silentbloku motoru (časem bude novej), oprava spodního ramene přední nápravy, výměna žárovky (když jsem při tom pozoroval MUDr. Klevise , tak jsem řval smíchy, znuděnej obličej a za cca 70 vteřin byla nová žárovka na místě), resetování servisního intervalu a nakonec se dávaly nový zadní tlumiče, protože ty původní totálně klekly.
Jo a jako zákazník Centra pro krásu a údržbu Roverů a MG, jsem dostal originální českou servisní knížku pro ROVER 75
Rover byl týden v zemi jeho Výsosti krále Miroslava (Olomouc). Proto nebylo možno jet na Briketu.
Po celkové anestezii Rovera 75 (na mé doporučení) byly provedeny operativní zákroky lékařským týmem primáře Mirdy .
Měnilo se vodní čerpadlo, termostat, kladky, řemeny, vzduchovej filtr, filtr odvětrání klikové skříně (snad to píšu dobře), chladící kapalina, výměna konektoru pod sedadlem, oprava vrtule chladiče, oprava silentbloku motoru (časem bude novej), oprava spodního ramene přední nápravy, výměna žárovky (když jsem při tom pozoroval MUDr. Klevise , tak jsem řval smíchy, znuděnej obličej a za cca 70 vteřin byla nová žárovka na místě), resetování servisního intervalu a nakonec se dávaly nový zadní tlumiče, protože ty původní totálně klekly.
Jo a jako zákazník Centra pro krásu a údržbu Roverů a MG, jsem dostal originální českou servisní knížku pro ROVER 75
Re: Můj ROVER
Viděl jsem ji a je móóóc pěkná