Prosba o radu
Re: Prosba o radu
Jojo, taky jsem ho měl před zadřením a viděl jsem, jak to v takovém případě uvnitř vypadá... Kdyby to bylo o ložisku, tak to jednak bude vydávat nepříjemný zvuk a nehryzne se to tak zničeho nic. Je to prostě klasika a nemá smysl to řešit jinak, než výměnou za zdravý kus. Využij toho, že Lenham je v UK a nech si dovézt.
Re: Prosba o radu
Ahoj, to "před zadřením" byl přesně jaký stav? Myslím tím funkci, zvuk...
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Prosba o radu
Ptáš se mě? U mě se to projevovalo tak, že to vydávalo takový kňučivý zvuk, který byl natolik nepříjemný, že jsem kvůli tomu klimu nemohl používat... Zvuk šel myslím jakoby z ofuků, ale už si to přesně nevybavuji.
Re: Prosba o radu
Razantní krátkodobý pokles otáček na volnoběh po sepnutí kompresoru byl?
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Prosba o radu
Já ti nevím... moc jsem si toho nevšímal, protože to bylo moje první setkání s klimou
... ale asi ano a pravda, že po výměně to tolik neregistruji.

Re: Prosba o radu
Aha.
Mám podobné příznaky (kromě toho kňučení) a pak se mi tedy asi vysvětlilo to "turbo" pískání, kterému jste se tu tak smáli.
Tak uvidíme, jak dlouho se to bude dát provozovat, tuto saisonu mi to jistě ještě vydrží a pak se ukáže

Mám podobné příznaky (kromě toho kňučení) a pak se mi tedy asi vysvětlilo to "turbo" pískání, kterému jste se tu tak smáli.
Tak uvidíme, jak dlouho se to bude dát provozovat, tuto saisonu mi to jistě ještě vydrží a pak se ukáže


Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
- roverix
- Příspěvky: 3065
- Registrován: sob led 31, 2009 19:30
- Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504
Re: Prosba o radu
Zdar, kdyby Jarda nesehnal, kompresor mám z 1.8 bez turba, ročník 2003. Tipuji, že bude shodný.
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504
Re: Prosba o radu
Je shodný.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Prosba o radu
Minulý týden jsem s kompresorem pomáhal Rudovi z Havířova na jeho 75 a tento týden další ?Že by se začalo projevovat unavování dílů v našich autech.
Bohužel už další kompresor nemám--je prodaný,vzal bych od Roverixe---opravit to nepůjde.

Bohužel už další kompresor nemám--je prodaný,vzal bych od Roverixe---opravit to nepůjde.



Rover 75 CDTi r.v. 2005
Re: Prosba o radu
K naftovému motoru je jiný
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Prosba o radu
Nazdar kolegové.
Za poslední týden se mi 3 krát stalo, že jsem svého miláčka nemohl nastartovat.
Zapnu klíček-rozsvítí se kontrolky
start poloha-vůbec nic se neděje - nesníží se jas kontrolek, necvakne startér - prostě nic. 10 pokusů nic, pak mne napadlo skusit dálkou odemknout a zamknout auto /kdysi něco podobného dělal kámošův Megan/ a asi po 4 pokusech najednou auto nastartovalo jako fík. Pak tři dny v pohodě a pak znova to samé - žádná reakce na pozici klíčku v poloze start.
Napadá vás něco, nebo setkal jste se někdo s tímhle problémem ?
Mne napadá ten imobilizér, nějaká vlhkost v kontaktech, vadná spínací cívka startéru /ale měla by alespoň cvaknout/, vadná spínací skříňka /ale to se mi nezdá/.
Prostě nevím a proto každá rada od vás bude dobrá.
Kluci předem dík
Za poslední týden se mi 3 krát stalo, že jsem svého miláčka nemohl nastartovat.
Zapnu klíček-rozsvítí se kontrolky
start poloha-vůbec nic se neděje - nesníží se jas kontrolek, necvakne startér - prostě nic. 10 pokusů nic, pak mne napadlo skusit dálkou odemknout a zamknout auto /kdysi něco podobného dělal kámošův Megan/ a asi po 4 pokusech najednou auto nastartovalo jako fík. Pak tři dny v pohodě a pak znova to samé - žádná reakce na pozici klíčku v poloze start.
Napadá vás něco, nebo setkal jste se někdo s tímhle problémem ?
Mne napadá ten imobilizér, nějaká vlhkost v kontaktech, vadná spínací cívka startéru /ale měla by alespoň cvaknout/, vadná spínací skříňka /ale to se mi nezdá/.
Prostě nevím a proto každá rada od vás bude dobrá.
Kluci předem dík
-
- Příspěvky: 1106
- Registrován: pon zář 17, 2007 9:39
- Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz
Re: Prosba o radu
Tak až to přestane startovat ,zjistím ti čím to je.
ZAKAR Rover 214 Si,Land Rover Discovery,Rover 111L
Re: Prosba o radu
Vyzkoušej dát novou baterku. Nebo něčím poťukej startér.
Re: Prosba o radu
Nazdar.
Podávací čerpadlo jede?
Podávací čerpadlo jede?
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Prosba o radu
Pánové díky za reakce.
Baterka je cca 3 měsíce po výměně.
Mluvil jsem včera se svým dvorním mechanikem tak si myslí, že by to mohl dělat startér. Jenom doufám, že jěště týden nějak vydrží než ho vyndáme.
Baterka je cca 3 měsíce po výměně.
Mluvil jsem včera se svým dvorním mechanikem tak si myslí, že by to mohl dělat startér. Jenom doufám, že jěště týden nějak vydrží než ho vyndáme.