Můj ROVER
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6976
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Můj ROVER
Tak tomu rozumím ... od A do Z.
Re: Můj ROVER
Tak jsem provedl tuning na svém Rover.
Volant po 355000km už jevil známky opotřebení, tak jsem si říkal, že by to chtělo opravit. Koupil jsem opravnou sadu podle kodu na "B" sloupku. Borec poslal i přesný návod na aplikaci tekutin a barvy. První z leva je odmašťovač, uprostřed něco jak latexová barva a vpravo je jakejsi konzervant.
Odpojil jsem a dal nabít baterku. Povolil jsem z boku volantu dva šrouby(po jednom na každé straně) a zvedl jsem airbag. Odpojil černej konektor od čudlíků a pak modrožlutej konektor na airbagu. Tomu se moc nechtělo, ale nakonec si dal říct. Vyšroubovat středovej šroub, lakem na nehty jsem si udělal značku, i když jedna už tam je od výrobce. Čím víc čárek, tím větší adidas
A pak už vysunout volant z tisícihranu stylem naše vaše.
Odmastit volant šel dobře, i s trochou barvy. Pak se nánášela barva plochým štětečkem ve třech vrstvách. Na zaschnutí jsem použil fén na vlasy. Jak byla barva suchá, tak jsem nanášel konzervant. Taky ve třech vrstvách a taky štětečkem. Po 24 hodinách jsem volant namontoval zpět. A dalších 7 dní prý to bude zrát. Ale jezdit se může.
Po nanesení barvy byl volant kráááááááásně lesklej a po nanesení konzervantu je matnej a jsou na něm stopy zaschlého konzervantu. Používáním se to prý vyleští. Ale jinak su se svojí prací spokojenej.
Ještě dodám, že volant jsem položil na plastovou mísu, dobře se to pak dělalo. https://photos.app.goo.gl/ocksAz1BAjnyucy96
Volant po 355000km už jevil známky opotřebení, tak jsem si říkal, že by to chtělo opravit. Koupil jsem opravnou sadu podle kodu na "B" sloupku. Borec poslal i přesný návod na aplikaci tekutin a barvy. První z leva je odmašťovač, uprostřed něco jak latexová barva a vpravo je jakejsi konzervant.
Odpojil jsem a dal nabít baterku. Povolil jsem z boku volantu dva šrouby(po jednom na každé straně) a zvedl jsem airbag. Odpojil černej konektor od čudlíků a pak modrožlutej konektor na airbagu. Tomu se moc nechtělo, ale nakonec si dal říct. Vyšroubovat středovej šroub, lakem na nehty jsem si udělal značku, i když jedna už tam je od výrobce. Čím víc čárek, tím větší adidas

Odmastit volant šel dobře, i s trochou barvy. Pak se nánášela barva plochým štětečkem ve třech vrstvách. Na zaschnutí jsem použil fén na vlasy. Jak byla barva suchá, tak jsem nanášel konzervant. Taky ve třech vrstvách a taky štětečkem. Po 24 hodinách jsem volant namontoval zpět. A dalších 7 dní prý to bude zrát. Ale jezdit se může.
Po nanesení barvy byl volant kráááááááásně lesklej a po nanesení konzervantu je matnej a jsou na něm stopy zaschlého konzervantu. Používáním se to prý vyleští. Ale jinak su se svojí prací spokojenej.
Ještě dodám, že volant jsem položil na plastovou mísu, dobře se to pak dělalo. https://photos.app.goo.gl/ocksAz1BAjnyucy96
-
- Příspěvky: 478
- Registrován: stř úno 06, 2013 9:57
Re: Můj ROVER
Ahoj,
to vypadá skvěle. Mohl bys mi prosím podkaz odkaz na prodejce? Taky bych to zkusil udělat na svém. Už taky značně opotřebený.
moc díky
to vypadá skvěle. Mohl bys mi prosím podkaz odkaz na prodejce? Taky bych to zkusil udělat na svém. Už taky značně opotřebený.
moc díky

- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6976
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Můj ROVER
Dobrá práce. Jen si říkám, jestli ty 3 vrstvy nejsou moc? Ale vzhledem k tomu, že většina řidičů se svého volantu za jízdy celkem i dotýká
tak je to možná potřeba.

Re: Můj ROVER
Tři vrstvy jsou podle návodu, trochu ještě zbylo.
-
- Příspěvky: 478
- Registrován: stř úno 06, 2013 9:57
Re: Můj ROVER
Nebylo v návodu něco o tom, že jsi měl ta poškozená místa nejprve přejet smirkem? Takto tam máš vidět takovou tu typicky vyďobanou kůži....
Každopádně jsem zvědav, jak to dlouho vydrží. Určitě ale lepší takto, než když je to hnusně flekatý. Já bych to na ZTT takto neopravil, protože tam je perforovaná kůže. Na druhou stranu je černá, takže dokud v kůži není díra, tak je to celkem ok
Každopádně jsem zvědav, jak to dlouho vydrží. Určitě ale lepší takto, než když je to hnusně flekatý. Já bych to na ZTT takto neopravil, protože tam je perforovaná kůže. Na druhou stranu je černá, takže dokud v kůži není díra, tak je to celkem ok

Re: Můj ROVER
O šmirglu nic nepsal, ale napadlo mě to. Nechtěl jsem riskovat, že bych to při své šikovnosti prodřel, tak jsem se raději ta to vybodl a držel se návodu.
Re: Můj ROVER
Mám takovej problémeček.
Stalo se, že Rover nereagoval na sešlápnutí plynovýho pedálu. Byl jsem v Táboře, v pátek děsně pršelo, v sobotu jsme jeli na výlet a po pár kilometrech se rozsvítil displej s ikonou motoru a hned zhasl. No a auto nereagovalo na plyn. Hodil jsem tam neutrál a po chvilce se to vzpamatovalo a vše bylo O.K.
Včera (už doma) se to stalo znovu, ale už bez hlášky na displeju. Sešlápl jsem plynovej pedál a ono nic. Asi po 10 vteřinách vše O.K.
Jinak na autě vše funguje.
Máte nějakej nápad na co se mrknout?
Stalo se, že Rover nereagoval na sešlápnutí plynovýho pedálu. Byl jsem v Táboře, v pátek děsně pršelo, v sobotu jsme jeli na výlet a po pár kilometrech se rozsvítil displej s ikonou motoru a hned zhasl. No a auto nereagovalo na plyn. Hodil jsem tam neutrál a po chvilce se to vzpamatovalo a vše bylo O.K.
Včera (už doma) se to stalo znovu, ale už bez hlášky na displeju. Sešlápl jsem plynovej pedál a ono nic. Asi po 10 vteřinách vše O.K.
Jinak na autě vše funguje.
Máte nějakej nápad na co se mrknout?
Re: Můj ROVER
Voda/oxidace v konektorech, kabeláži, špatná kostra, atd.
Re: Můj ROVER
Dneska jedu na diagnostiku, tak uvidím. Prý by to mohla být špatná pojistková krabice, co je v motorovým prostoru. Včera mně při rozjezdu auto zacukalo a pak byl klid. Najeto mám 365XXX km.
Re: Můj ROVER
Poslední dobou se množí takovéto případy, sám je zažívám a proto kladu velký důraz na to, že je potřeba se stavu elektriky začít opravdu seriózně věnovat. Ideálně začít tím, že projít komplet silové vedení, tedy od alternátoru, pojistkových krabic až po zemnící body a všechny matné kontakty aspoň smirkem obrousit a namazat. Typické zlo u pětasedmy jsou zemnící body vlevo od řidiče pod kobercem. Pokud někdy do auta zatékalo a byl vlhký koberec, tak jsou s jistotou ty body silně zkorodované a tak jsou časovanou bombou k takovýmto záhadným událostem.
Re: Můj ROVER
Tak pod ten koberec jsem se nedíval. A mokro tam kdysi bylo



Re: Můj ROVER
Tak jsem jel k Mirdovi na diagnostiku a nedojel. Jakmile jsem najel na dálnicu do Brna a šlápl na to, tak najednou ztráta výkonu. Otáčky šly dolů a na neutrál jsem dal tak maximálně 2200 otáček a šlo to pomalu. Tak tak jsem dojel v Brně na pakoviště k Tescu. Po chvilce popojíždějí po parkovišti jsem to riskl, najel na D2 a trádá domů. Jak jsem to na dálnici rozjel, tak zase výkon v prdeli. Dojel jsem dom a začlo zkoumání. Měl jsem v nádrži asi 20 litrů, tak jsem jel dotankovat plnou a auto jelo normálně(3km tam a 3km zpět). Podle Mirdových pokynů jsem testoval naftový čerpadla a asi bude v čudu to co je v nádrži. Sice bzučí, ale asi nedává tolik, co by mělo.