R75 - Ostrava
Re: R75 - Ostrava
Tohle je ZS 120.
Zadní náprava snese hodně, takže tam bude KO maximálně ten hlavní silentblok, což není žádná hrůza. Na předku samozřejmě klasicky čepy, ale na druhou stranu tohle je na předek výrazně lehčí jako V6 nebo diesel, tak to tolik netrpí.
Zadní náprava snese hodně, takže tam bude KO maximálně ten hlavní silentblok, což není žádná hrůza. Na předku samozřejmě klasicky čepy, ale na druhou stranu tohle je na předek výrazně lehčí jako V6 nebo diesel, tak to tolik netrpí.
Re: R75 - Ostrava
Tááák, tady jsou detaily toho MG ZS
http://www.uschovna.cz/zasilka/FJMZVESCSE4LVK7S-9IU
podvozek mi přijde docela orezlej, ale nějaký servis na tom zjevně dělaný byl. STK je na 2roky, byly dělané brzdové destičky, nový střední díl výfuku. Prý byly předělávané tapce!! ?? !!
Co myslíte? : )
kdyžtak bych si pro něj zítra zajel.
http://www.uschovna.cz/zasilka/FJMZVESCSE4LVK7S-9IU
podvozek mi přijde docela orezlej, ale nějaký servis na tom zjevně dělaný byl. STK je na 2roky, byly dělané brzdové destičky, nový střední díl výfuku. Prý byly předělávané tapce!! ?? !!


Co myslíte? : )
kdyžtak bych si pro něj zítra zajel.
-
- Příspěvky: 1106
- Registrován: pon zář 17, 2007 9:39
- Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz
Re: R75 - Ostrava
Nemám to nafocené. Nestihl jsem to ještě.
ZAKAR Rover 214 Si,Land Rover Discovery,Rover 111L
- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: R75 - Ostrava
podvozek pokud se nenastříkal bude vždycky orezlej, hlavně nesmí být prorezlej
tapece vypadají OK, většinou už jen tak visí, 4 válec K-séries je levnější (jednoduší) na údržbu, ale je potřeba +- každých 80 tisíc počítat s těsněním pod hlavou, lepší by bylo kdyby to byla 1.8 VVC s tím se dalo i hezky povozit, tohle jelikož to má 120 koníků nebude to žádný trhač asfaltu. Jako být to podle mne tak obyč 1.8 si umím představit v klasickým Roveru 45, přece jen ve sportovním derivátu ZS bych chtěl trošku něco živějšího, když už mám s tím podvozkem trpět 


Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: R75 - Ostrava
Jako vzadu tam není nic hnilého nějak extrémně k svým rokům. Ale to, co je zdola za tou přední nápravou.... no, to moc hezky nevypadá. To mi přijde jako kdyby tam někam zatékalo a tohle už je prohnilé zevnitř.
Nevím no... milion fotek naplácaného tapecu na dveřích, ale nejsou vyfocené zadní lemy (zadní pravý tam z dálky cosi má), nevyfotil tu stropnici... jako jinak to nevypadá zle, ale chtěl bych po něm fotku té hniloby dole. Z více stran, aby bylo poznat v kterém místě to je a jestli je to někde pod kabinou, tak by to chtělo vidět co je pod kobercem. Moc hezky to nevypadá.... minimálně bych na tohle chtěl slušnou slevu, protože to maličkost není. Není to totiž zrovna v jednoduchém místě na vyvaření. Na druhé straně to bude taky. Jo a počítal bych se zadními trubičkami brzd.
Nevím no... milion fotek naplácaného tapecu na dveřích, ale nejsou vyfocené zadní lemy (zadní pravý tam z dálky cosi má), nevyfotil tu stropnici... jako jinak to nevypadá zle, ale chtěl bych po něm fotku té hniloby dole. Z více stran, aby bylo poznat v kterém místě to je a jestli je to někde pod kabinou, tak by to chtělo vidět co je pod kobercem. Moc hezky to nevypadá.... minimálně bych na tohle chtěl slušnou slevu, protože to maličkost není. Není to totiž zrovna v jednoduchém místě na vyvaření. Na druhé straně to bude taky. Jo a počítal bych se zadními trubičkami brzd.
Re: R75 - Ostrava
Když koukneš na ten odkaz na úschovnu tak je tam pár fotek aji video, povozek vypadá nastříkanej nějakou pěnou. Ale spíše náprava, stabilizáry jsou trochu chytnutý. výfuk vypadá vcelku dobře.
Jak píše mr. Trunda, tamto jedno místo je kritický, je už tma, ale pán mi to ještě vyfotil, pod koberečkama není vidět nic nestandardního. Lem zadního kola je odřený. -,-
Zítra se tam pojedu podívat a pokud bude vše přijatelné, tak ho vezmu a budu se snažit co možná nejvíce ukecávat.
Jak píše mr. Trunda, tamto jedno místo je kritický, je už tma, ale pán mi to ještě vyfotil, pod koberečkama není vidět nic nestandardního. Lem zadního kola je odřený. -,-
Zítra se tam pojedu podívat a pokud bude vše přijatelné, tak ho vezmu a budu se snažit co možná nejvíce ukecávat.
-
- Příspěvky: 2384
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: R75 - Ostrava
Ta hniloba je nosnik hned za prednim kolem jsou tam dva plechy na sobe jednou uz jsem neco podobneho opravoval kdyz se do toho hrablo tak se vyvarovalo a vyvarovalo az do podbehu
Re: R75 - Ostrava
Jó to máš pravdu, vypadá to dosti kriticky že? Zas na druhou stranu zbytek toho podvozku je v řekl bych docela solidním stavu..
--- mohl bych dostat prosím ještě nějaké praktické rady na co zítra kouknout? Nějaký slabý místa?
Re: R75 - Ostrava
Jak bylo receno vyse.
V pripade ZS, se delaly co vim verze:
2.0 TD (to bude mozna nekde znaceno jako ZS 115, ale s tim sem se nesetkal, vetsinou psavali lidi jen ZS a 2.0 derv...)
1.8 benzin 4 valec s 120 konma (ps), klasicke Kcko, jako je v ZRu 120, tedy MG ZS 120 (coz bude tento pripad)
A vrcholna verze MG ZS 180, coz je 180kova V6ka.
Oproti ZRu chybi 1.4ka (105), a 1.8 VVC (160), ale navic je KV6 (180).
Jinak ZT se taktez delala se stejnym 120kovym motorem. A pak s jeho oturbenou verzi (160), silnejsi verzi KV6 (190) a bavorackym ropakem (a pak V8 z mustangu)
Takze vlastne ta klasicka 1.8micka (120konova) je vlastne jediny motor, ktery jde napric nabidkou, ZR, ZS, ZT
V pripade ZS, se delaly co vim verze:
2.0 TD (to bude mozna nekde znaceno jako ZS 115, ale s tim sem se nesetkal, vetsinou psavali lidi jen ZS a 2.0 derv...)
1.8 benzin 4 valec s 120 konma (ps), klasicke Kcko, jako je v ZRu 120, tedy MG ZS 120 (coz bude tento pripad)
A vrcholna verze MG ZS 180, coz je 180kova V6ka.
Oproti ZRu chybi 1.4ka (105), a 1.8 VVC (160), ale navic je KV6 (180).
Jinak ZT se taktez delala se stejnym 120kovym motorem. A pak s jeho oturbenou verzi (160), silnejsi verzi KV6 (190) a bavorackym ropakem (a pak V8 z mustangu)
Takze vlastne ta klasicka 1.8micka (120konova) je vlastne jediny motor, ktery jde napric nabidkou, ZR, ZS, ZT

Re: R75 - Ostrava
No dělalo se ještě ZS 105 s 1.4, ale jen pár kousků do Portugalska a Irska.... takže to je jen pro zajímavost
Kdo by chtěl takové auto s tak "slabým" motorem 
Já v době, kdy jsem koupil ZRo, kdyby bylo k mání ZS 120 v pěkném stavu, ideálně facelift, tak bych asi do něho šel s tím, že do něho nasypu VVC, protože to by byla ideální kombinace. Sice by to bylo proti ZRu o cca 65 kg navíc, což není málo (pocitově spolujezdec, který je hodně na výkonu znát), ale za ten podvozek by to stálo. Bych ZSu asi i odpustil ten interiér


Já v době, kdy jsem koupil ZRo, kdyby bylo k mání ZS 120 v pěkném stavu, ideálně facelift, tak bych asi do něho šel s tím, že do něho nasypu VVC, protože to by byla ideální kombinace. Sice by to bylo proti ZRu o cca 65 kg navíc, což není málo (pocitově spolujezdec, který je hodně na výkonu znát), ale za ten podvozek by to stálo. Bych ZSu asi i odpustil ten interiér

- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: R75 - Ostrava
Přesně pryč se slabotama, ideál ZS 260 a ZT 385 

Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: R75 - Ostrava
Ja naopak souhlasim s Trundou.
ZS v hatchbaku 120ka 1.8 swapnuta na 160ku VVC... ideal.
ZS v hatchbaku 120ka 1.8 swapnuta na 160ku VVC... ideal.
Re: R75 - Ostrava
A jinak co se tyce toho auta... jedine uskali, co je nejak zasadnejsi je ta jiz zpomynana koroze za prednim kolem... to nevypada hezky a ted je otazka, jak hluboka je ta zajeci nora.... osobne bych tohle bral jako bernou minci... A v tomhle bud by bylo mozne to zvednotu na heveru a proste nahulvata sroubovakem vyzkouset, jak moc a az kam... muze to byt jenom vic zrezle v tech svarech a jinde jeste ok, a pokud si s to clovek da tu praci, hezky si to doma zvedne, oskrabe si to, odrezi, poradne nastrika a zavoskuje, tak cajk... ale pokud se to zacne sypat a bude to prozrane, tak je to proste za me no go, protoze to znamena ze za 2 zimy je to auto KO.
-
- Příspěvky: 2384
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: R75 - Ostrava
To si piš,ýe když do toho hrabneš tak jsi durch ,to neni jen rez ale hniloba 

Re: R75 - Ostrava
No vzal jsem ho.
vyrobím pak nové vlákno v sekci MG s fotkama a info. Tady ten nadpis je už trochu zavádějící. 

