Pitbull píše:Minulý týden jsem se stal hrdým majitel "pětasedmdesátky", ale auto má jedno velké mínus - svítí mi kontrolka ABS a TC (spolu s tím samozřejmě nejde tachometr a věci s tím přímo související - ukazatel spotřeby, najetých km atd). Prodávající mi řekl, že auto měl napíchlé na diagnostice (neoriginální - na nějaké té univerzální) a že, pokud by to bylo čidlo ABS, tak by mu prý diagnostika řekla na kterém kole je čidlo špatné, takže to prý musí být v ABS jako takovém - v čerpadle. Neporadíte někdo, kde čerpadlo sehnat použité a funkční? Nebo případně poradit, co všechno zkusit (za který kabel kde zatahat), jestli by se to "neopravilo samo" Chlapi díky předem za info.
Boys, jeden môj postreh. Tiež mi začalo svietiť ABS, inak rychlomer a km fungovali. Skontroloval som predné prívodné káble k čidlám, či nie sú náhodou nejak poškodené, ale všetko OK. Prečistil som kontakty na konektoroch od čidiel a pátral som ďalej.
Dal som von baterku, držiak, resp. celé uloženie baterky a skontroloval som hlavný konektor od ABS, čo je v modulátore. A tam to bolo, kontakty zaoxidované, jeden bol úplne odpálený a ďalšie dva museli držať len silou vôle, lebo keď som tam fukol s kompresorom, tak "odleteli".
Takže oprava bola nasledovná:
- obrúsenie plastu pri pinoch, aby som tam vedel napajkovať kábel
- napájkovanie káblu
- vyvrtanie v konektore otvory, na káble, ktoré som pripájkoval priamo na modulátor
Keď som dal späť baterku, tak ABS zhaslo a vyzeralo že je všetko OK. Akonáhle som išiel na testovaciu jazdu, tak opäť chyba. Takže zajtra ma čaká opäť kontrola toho konektora.
Btw. mám už slúbený druhý modulátor spolu s konektorom, takže teraz zatiaľ kým ho nemám, tak "experimentujem".