Rover 75 1.8+LPG rada...

Odpovědět
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 75 1.8+LPG rada...

Příspěvek od Trunda » čtv úno 26, 2009 17:23

... no stezuje si na to, ze na sportovni auto je to dost tezky, ze by to chtelo vetsi vykon... presne jsem nepochopil jak to myslel s rizenim,ale zda se mi ze to hodnotil kladne... ale ten typek je rozezranej autama s petinasobnou cenou, tak bych se na jeho komentare vyprdl :-) Myslim, ze to jelo docela hezky :-) ......... kurnik to je zas offtopic ;-) ........... takze shrneme jeste motorovou variantu V8 - pro opravdove fansmejkry a ty, kteri sebou bezne na vikendove vylety vozi za autem na voziku jachtu ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

donutil
Příspěvky: 914
Registrován: pát zář 28, 2007 12:07
Bydliště: Mor.Třebová

Re: Rover 75 1.8+LPG rada...

Příspěvek od donutil » čtv úno 26, 2009 17:53

Dík za překlad.Tak to je opravdu pro mě.Šak co já su-fajnšmekr.A v čem nejradší chodím-v teplákách.A na Off cosi se vy...,my sme tady s V8 nezačali,nebo jo?

Uživatelský avatar
Eny45
Příspěvky: 488
Registrován: stř zář 19, 2007 13:34
Bydliště: Upice

Re: Rover 75 1.8+LPG rada...

Příspěvek od Eny45 » pát úno 27, 2009 10:41

tak přeci jen auto co má 1750 hmotnost, a eště je takle vysoký má do sport auta daleko. Ale to jsme se schodly že tohle je spíš našlapaná klasika.

Co mě příjde dost zajímavé, a nechce se mi tomu věřit, jak se to auto v tom videu chová. Jako že zatáčky jede bokem, to odpovídá té hmotnosti. Ale já se divím že to není nedotáčivé. Čekal bych že předek toho auta bude neuměrně těžkej vůči zadku. A tak bych v zatáčce čekal, že to pojede spíš rovně. Jenže to co von tam s tím dělá je pravej opak, spíš mu ujede zadek, jakoby to mělo náhon na zadní kola ? No a nebo holt ujel 10 kol a vzali nejlepší záběry.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 75 1.8+LPG rada...

Příspěvek od Trunda » pát úno 27, 2009 10:45

Eny: musis vic studovat..... tohle MA nahon na zadni kola ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

donutil
Příspěvky: 914
Registrován: pát zář 28, 2007 12:07
Bydliště: Mor.Třebová

Re: Rover 75 1.8+LPG rada...

Příspěvek od donutil » pát úno 27, 2009 11:40

Ba,ba.Kdyby to mělo náhon na předek,moje oči by o to ani nezavadily.

sector
Příspěvky: 326
Registrován: úte říj 09, 2007 9:48
Bydliště: Warsaw

Re: Rover 75 1.8+LPG rada...

Příspěvek od sector » pát úno 27, 2009 11:51

kupovat rover 75 r.v. 2004-2005 jako ctyr valec, sesti valec - benzin nebo diesel ?

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 75 1.8+LPG rada...

Příspěvek od Tommi_82 » pát úno 27, 2009 12:59

to už jsme vyřešili :D čtyřválec diesel CDTi aus Bayerische Motoren Werke AG Muenchen je jasná volba
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

sector
Příspěvky: 326
Registrován: úte říj 09, 2007 9:48
Bydliště: Warsaw

Re: Rover 75 1.8+LPG rada...

Příspěvek od sector » pát úno 27, 2009 22:33

Tommi_82 píše: aus Bayerische Motoren Werke AG Muenchen
co to je ? :D to neznam / nerozumim :D

ok CDTi jsem prave chtel :)

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 75 1.8+LPG rada...

Příspěvek od Tommi_82 » sob úno 28, 2009 7:58

CDT a CDTi motory jsou z dílny BMW Mnichov. Nejsou to Rover motory. Vycházejí z motorů BMW který se montovaly do BMW řady 3 a částečně i 5 někdy v letech 91-99. Jsou to (ve srovnání s klasikou BMW) low-end motory, byly přiškrcený a dávaly se pro šetřílky. Narozdíl od našich ale neměly common rail (my máme CR první generace). Ty BMW motory ze kterých vycházejí ty naše moc častý podle mě nejsou, BMW místo nich spíš dávala ty novější s obsahem 1995 ccm(naše mají 1951ccm).
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Uživatelský avatar
Eny45
Příspěvky: 488
Registrován: stř zář 19, 2007 13:34
Bydliště: Upice

Re: Rover 75 1.8+LPG rada...

Příspěvek od Eny45 » sob úno 28, 2009 10:48

Nojo mohlo mě dojít že takováhle kára bude mít zadní náhon :)


každopádně s tím propagováním nafty bych byl opatrnej. Zvlášť dneska. Existuje dost lidí, a nebojím se říct odborníků, třeba ze servisu, kteří jsou přesvědčeni že nafta se nevyplatí, a nikdy se nevyplatila. Je to takovej přelud, kterej nikdo nechce do detailu počítat...

Každopádně já bych to volil dle určení, Budu jezdit deně 5 - 10 km do práce, a jednou za měcíc někam daleko. Tak je jasná volba benzín.
A když je někdo schopnej ujet aspon 15 tisíc za rok, tak tam už bych zvažoval naftu.

navíc ty benzínový motory od roveru jsou vinikající, stejně dobře jako ten naftovej od BMW. A tvrzením že 1,8 v 75ce je málo, bych si taky nebyl jistej. Mě takle 75ka v táhlym kopci předjede, a to oba valíme na čtyřku. (mám 1,6 ale o 500 Kg lehčí auto)

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 75 1.8+LPG rada...

Příspěvek od Tommi_82 » sob úno 28, 2009 11:41

Tak ve filále se nevyplatí ani nafta ani benzín. Vyplatí se tak možná chodit pěšky a jezdit na kole.
Je to spíš o tom co komu vyhovuje. Kdo bude jezdit s nafťákem pravidelně trasy 5 km tak ten bude plakat a to nejen kvůli spotřebě.

To s těma 15 tisícema km platí spíš u těch aut, kde je naftovej motor o dost dražší než benzíneovej, což se u ojetejch pětasedmdésátek říct nedá, pořizovací náklady jsou prakticky stejný pro jakejkoli typ motoru. Rozhodně se nedá říct, že kdybych chtěl pouze naftovej motor tak si oproti benzínovýmu musím připlatit, ty CDTčka jsou levnější jak V6ky.

Co se týče provozních nákladů tak to už je otázka štěstí a toho jak s autem zacházel předchozí majitel.

Když bych to shrnul tak je skoro jedno jestli naftu nebo benzín. Každej podle chuti.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Uživatelský avatar
Fujitsu
Příspěvky: 1187
Registrován: stř zář 19, 2007 21:04
Bydliště: Lanškroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 75 1.8+LPG rada...

Příspěvek od Fujitsu » sob úno 28, 2009 13:41

Ještě jste zapoměli vzít v potaz jízdní styl řidiče. Někomu vyhovuje zátah od spodu a jezdí spíše klidněji, pak by měl volit naftu. Jinému zase vyhovuje sportovnější svezení a rád motor vytáčí do červeného, tam je zase jasnou volbou benzín. Pak je tady traktorový zvuk verzus sametový chod, atd. A tech pár korun co je mezi nimi v dnešní době poznat na provozu (ne na servisu), je pro ně určitě maličkost. Alespoň takhle bych vybíral já. Ikdyž ve finále bych stejně asi nevěděl, co upřednostnit.
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212
www stránky: http://www.fuji.estranky.cz

donutil
Příspěvky: 914
Registrován: pát zář 28, 2007 12:07
Bydliště: Mor.Třebová

Re: Rover 75 1.8+LPG rada...

Příspěvek od donutil » sob úno 28, 2009 16:45

Já bych tedy upřednostnil naftu,protože na 6 litrů se se žádným benzínem nedostaneš a sportovní jízdu na těchto silnicích bych nedoporučoval.Stejně mě z dieselem málokdo předjede, většinou skoro nikdo.A těm anglickým motorům moc nevěřím.Někdo tady psal,jestli se nepletu že se používají už hodně dlouho,ve své době mohly být a taky byly něco extra,ale když se tak dlouho na nich nic nezměnilo,tak asi nebyly peníze na vývoj a tak to dopadlo.Proto je nafta tak žádaná u těchto vozů,protože motory co tam jsou patří mezi ty nověji vyvinuté.

Uživatelský avatar
Fujitsu
Příspěvky: 1187
Registrován: stř zář 19, 2007 21:04
Bydliště: Lanškroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 75 1.8+LPG rada...

Příspěvek od Fujitsu » sob úno 28, 2009 20:46

V tom případě souhlas, to ale platí pouze pro tohle auto (kvalita motorů), já jsem to psal spíš tak všeobecně.
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212
www stránky: http://www.fuji.estranky.cz

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 75 1.8+LPG rada...

Příspěvek od Tommi_82 » ned bře 01, 2009 8:43

donutil píše:Proto je nafta tak žádaná u těchto vozů,protože motory co tam jsou patří mezi ty nověji vyvinuté.
Přesněji v roce 1998, ty naše motory oproti klasice BMW dostaly akorát Common Rail první generace a jiné uložení.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Odpovědět