Stránka 3 z 7

Re: Rover 75 1.8+LPG rada...

Napsal: čtv úno 26, 2009 17:23
od Trunda
... no stezuje si na to, ze na sportovni auto je to dost tezky, ze by to chtelo vetsi vykon... presne jsem nepochopil jak to myslel s rizenim,ale zda se mi ze to hodnotil kladne... ale ten typek je rozezranej autama s petinasobnou cenou, tak bych se na jeho komentare vyprdl :-) Myslim, ze to jelo docela hezky :-) ......... kurnik to je zas offtopic ;-) ........... takze shrneme jeste motorovou variantu V8 - pro opravdove fansmejkry a ty, kteri sebou bezne na vikendove vylety vozi za autem na voziku jachtu ;-)

Re: Rover 75 1.8+LPG rada...

Napsal: čtv úno 26, 2009 17:53
od donutil
Dík za překlad.Tak to je opravdu pro mě.Šak co já su-fajnšmekr.A v čem nejradší chodím-v teplákách.A na Off cosi se vy...,my sme tady s V8 nezačali,nebo jo?

Re: Rover 75 1.8+LPG rada...

Napsal: pát úno 27, 2009 10:41
od Eny45
tak přeci jen auto co má 1750 hmotnost, a eště je takle vysoký má do sport auta daleko. Ale to jsme se schodly že tohle je spíš našlapaná klasika.

Co mě příjde dost zajímavé, a nechce se mi tomu věřit, jak se to auto v tom videu chová. Jako že zatáčky jede bokem, to odpovídá té hmotnosti. Ale já se divím že to není nedotáčivé. Čekal bych že předek toho auta bude neuměrně těžkej vůči zadku. A tak bych v zatáčce čekal, že to pojede spíš rovně. Jenže to co von tam s tím dělá je pravej opak, spíš mu ujede zadek, jakoby to mělo náhon na zadní kola ? No a nebo holt ujel 10 kol a vzali nejlepší záběry.

Re: Rover 75 1.8+LPG rada...

Napsal: pát úno 27, 2009 10:45
od Trunda
Eny: musis vic studovat..... tohle MA nahon na zadni kola ;-)

Re: Rover 75 1.8+LPG rada...

Napsal: pát úno 27, 2009 11:40
od donutil
Ba,ba.Kdyby to mělo náhon na předek,moje oči by o to ani nezavadily.

Re: Rover 75 1.8+LPG rada...

Napsal: pát úno 27, 2009 11:51
od sector
kupovat rover 75 r.v. 2004-2005 jako ctyr valec, sesti valec - benzin nebo diesel ?

Re: Rover 75 1.8+LPG rada...

Napsal: pát úno 27, 2009 12:59
od Tommi_82
to už jsme vyřešili :D čtyřválec diesel CDTi aus Bayerische Motoren Werke AG Muenchen je jasná volba

Re: Rover 75 1.8+LPG rada...

Napsal: pát úno 27, 2009 22:33
od sector
Tommi_82 píše: aus Bayerische Motoren Werke AG Muenchen
co to je ? :D to neznam / nerozumim :D

ok CDTi jsem prave chtel :)

Re: Rover 75 1.8+LPG rada...

Napsal: sob úno 28, 2009 7:58
od Tommi_82
CDT a CDTi motory jsou z dílny BMW Mnichov. Nejsou to Rover motory. Vycházejí z motorů BMW který se montovaly do BMW řady 3 a částečně i 5 někdy v letech 91-99. Jsou to (ve srovnání s klasikou BMW) low-end motory, byly přiškrcený a dávaly se pro šetřílky. Narozdíl od našich ale neměly common rail (my máme CR první generace). Ty BMW motory ze kterých vycházejí ty naše moc častý podle mě nejsou, BMW místo nich spíš dávala ty novější s obsahem 1995 ccm(naše mají 1951ccm).

Re: Rover 75 1.8+LPG rada...

Napsal: sob úno 28, 2009 10:48
od Eny45
Nojo mohlo mě dojít že takováhle kára bude mít zadní náhon :)


každopádně s tím propagováním nafty bych byl opatrnej. Zvlášť dneska. Existuje dost lidí, a nebojím se říct odborníků, třeba ze servisu, kteří jsou přesvědčeni že nafta se nevyplatí, a nikdy se nevyplatila. Je to takovej přelud, kterej nikdo nechce do detailu počítat...

Každopádně já bych to volil dle určení, Budu jezdit deně 5 - 10 km do práce, a jednou za měcíc někam daleko. Tak je jasná volba benzín.
A když je někdo schopnej ujet aspon 15 tisíc za rok, tak tam už bych zvažoval naftu.

navíc ty benzínový motory od roveru jsou vinikající, stejně dobře jako ten naftovej od BMW. A tvrzením že 1,8 v 75ce je málo, bych si taky nebyl jistej. Mě takle 75ka v táhlym kopci předjede, a to oba valíme na čtyřku. (mám 1,6 ale o 500 Kg lehčí auto)

Re: Rover 75 1.8+LPG rada...

Napsal: sob úno 28, 2009 11:41
od Tommi_82
Tak ve filále se nevyplatí ani nafta ani benzín. Vyplatí se tak možná chodit pěšky a jezdit na kole.
Je to spíš o tom co komu vyhovuje. Kdo bude jezdit s nafťákem pravidelně trasy 5 km tak ten bude plakat a to nejen kvůli spotřebě.

To s těma 15 tisícema km platí spíš u těch aut, kde je naftovej motor o dost dražší než benzíneovej, což se u ojetejch pětasedmdésátek říct nedá, pořizovací náklady jsou prakticky stejný pro jakejkoli typ motoru. Rozhodně se nedá říct, že kdybych chtěl pouze naftovej motor tak si oproti benzínovýmu musím připlatit, ty CDTčka jsou levnější jak V6ky.

Co se týče provozních nákladů tak to už je otázka štěstí a toho jak s autem zacházel předchozí majitel.

Když bych to shrnul tak je skoro jedno jestli naftu nebo benzín. Každej podle chuti.

Re: Rover 75 1.8+LPG rada...

Napsal: sob úno 28, 2009 13:41
od Fujitsu
Ještě jste zapoměli vzít v potaz jízdní styl řidiče. Někomu vyhovuje zátah od spodu a jezdí spíše klidněji, pak by měl volit naftu. Jinému zase vyhovuje sportovnější svezení a rád motor vytáčí do červeného, tam je zase jasnou volbou benzín. Pak je tady traktorový zvuk verzus sametový chod, atd. A tech pár korun co je mezi nimi v dnešní době poznat na provozu (ne na servisu), je pro ně určitě maličkost. Alespoň takhle bych vybíral já. Ikdyž ve finále bych stejně asi nevěděl, co upřednostnit.

Re: Rover 75 1.8+LPG rada...

Napsal: sob úno 28, 2009 16:45
od donutil
Já bych tedy upřednostnil naftu,protože na 6 litrů se se žádným benzínem nedostaneš a sportovní jízdu na těchto silnicích bych nedoporučoval.Stejně mě z dieselem málokdo předjede, většinou skoro nikdo.A těm anglickým motorům moc nevěřím.Někdo tady psal,jestli se nepletu že se používají už hodně dlouho,ve své době mohly být a taky byly něco extra,ale když se tak dlouho na nich nic nezměnilo,tak asi nebyly peníze na vývoj a tak to dopadlo.Proto je nafta tak žádaná u těchto vozů,protože motory co tam jsou patří mezi ty nověji vyvinuté.

Re: Rover 75 1.8+LPG rada...

Napsal: sob úno 28, 2009 20:46
od Fujitsu
V tom případě souhlas, to ale platí pouze pro tohle auto (kvalita motorů), já jsem to psal spíš tak všeobecně.

Re: Rover 75 1.8+LPG rada...

Napsal: ned bře 01, 2009 8:43
od Tommi_82
donutil píše:Proto je nafta tak žádaná u těchto vozů,protože motory co tam jsou patří mezi ty nověji vyvinuté.
Přesněji v roce 1998, ty naše motory oproti klasice BMW dostaly akorát Common Rail první generace a jiné uložení.