Môj nový krásavec 1.8, Wedgewood Blue 88kW

Odpovědět
Uživatelský avatar
infiniti
Příspěvky: 296
Registrován: pon bře 19, 2012 14:53
Bydliště: Bratislava

Re: Môj nový krásavec 1.8, 88kW

Příspěvek od infiniti » sob čer 08, 2013 10:26

Hádam to bude v poriadku - ide o to, že bol už značne prekročený môj stanovený rozpočet, aj jeho rezerva.
Verím ale, že sa mi to auto odvďačí na nasledujúce obdobie riadnou spoľahlivosťou...

A bude sa car::
08/2013 - 05/2014:
ROVER 75 2.0 CDT, 85kW, r.v. 2002
05/2013 - 08/2013:
ROVER 75 1.8, 88kW, r.v. 2002
06/2010 - 05/2013:
ROVER 75 2.0 V6, 110kW, r.v. 2002
07/2008 - 10/2008:
CHRYSLER STRATUS 2.0, 98kW, r.v. 1997

Pítrs
Příspěvky: 2060
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Môj nový krásavec 1.8, 88kW

Příspěvek od Pítrs » sob čer 08, 2013 19:51

infiniti píše:Ach páni, tak čo teraz? Čo stojí nové tesnenie pod hlavou? Ja už neviem čo robiť...

Ahoj. Zkus tohle: http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-ZUA000530
Je to sice víc...ale nejspíš budeš mít jistotu, že to dél vydrží.

K tomu připočti půlden až den práce, dle šikovnosti technika.

A nestěžuj si na náklady. Uvědom si, za kolik jsi to auto pořídil, obzvláště, jak uvádíš, když je jinak v dobrém stavu.
Takže pohoda 8)

P.S. ale jinak potíže s rozpočty chápu...
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

Uživatelský avatar
infiniti
Příspěvky: 296
Registrován: pon bře 19, 2012 14:53
Bydliště: Bratislava

Re: Môj nový krásavec 1.8, 88kW

Příspěvek od infiniti » sob čer 08, 2013 20:21

Ono sa už hneď včera aj objednalo, tak sa len čaká na pondelok kým to príde a nahodí sa to :)
08/2013 - 05/2014:
ROVER 75 2.0 CDT, 85kW, r.v. 2002
05/2013 - 08/2013:
ROVER 75 1.8, 88kW, r.v. 2002
06/2010 - 05/2013:
ROVER 75 2.0 V6, 110kW, r.v. 2002
07/2008 - 10/2008:
CHRYSLER STRATUS 2.0, 98kW, r.v. 1997

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Môj nový krásavec 1.8, 88kW

Příspěvek od Trunda » ned čer 09, 2013 5:58

Hlavne at ti zkontroluji presah vlozek... Nebo to pak budes delat znova....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
infiniti
Příspěvky: 296
Registrován: pon bře 19, 2012 14:53
Bydliště: Bratislava

Re: Môj nový krásavec 1.8, 88kW

Příspěvek od infiniti » ned čer 09, 2013 8:04

Preposlal som do servisu všetky dôležité informácie od Lenhama, tak to hádam bude k spokojnosti...
08/2013 - 05/2014:
ROVER 75 2.0 CDT, 85kW, r.v. 2002
05/2013 - 08/2013:
ROVER 75 1.8, 88kW, r.v. 2002
06/2010 - 05/2013:
ROVER 75 2.0 V6, 110kW, r.v. 2002
07/2008 - 10/2008:
CHRYSLER STRATUS 2.0, 98kW, r.v. 1997

Uživatelský avatar
infiniti
Příspěvky: 296
Registrován: pon bře 19, 2012 14:53
Bydliště: Bratislava

Re: Môj nový krásavec 1.8, 88kW

Příspěvek od infiniti » stř čer 12, 2013 17:17

Auto je stále v servise, šípim ďalšie problémy, daj Bože nech sa len mýlim :roll:
08/2013 - 05/2014:
ROVER 75 2.0 CDT, 85kW, r.v. 2002
05/2013 - 08/2013:
ROVER 75 1.8, 88kW, r.v. 2002
06/2010 - 05/2013:
ROVER 75 2.0 V6, 110kW, r.v. 2002
07/2008 - 10/2008:
CHRYSLER STRATUS 2.0, 98kW, r.v. 1997

LukasR75
Příspěvky: 468
Registrován: čtv srp 16, 2012 20:57

.

Příspěvek od LukasR75 » stř čer 12, 2013 18:13

.

Uživatelský avatar
infiniti
Příspěvky: 296
Registrován: pon bře 19, 2012 14:53
Bydliště: Bratislava

Re: Môj nový krásavec 1.8, 88kW

Příspěvek od infiniti » stř čer 12, 2013 18:46

Tým tesnením sa to malo zavŕšiť, tak neviem kde to viazne, ale tak samozrejme nemajú tam len moje auto :)
08/2013 - 05/2014:
ROVER 75 2.0 CDT, 85kW, r.v. 2002
05/2013 - 08/2013:
ROVER 75 1.8, 88kW, r.v. 2002
06/2010 - 05/2013:
ROVER 75 2.0 V6, 110kW, r.v. 2002
07/2008 - 10/2008:
CHRYSLER STRATUS 2.0, 98kW, r.v. 1997

Uživatelský avatar
infiniti
Příspěvky: 296
Registrován: pon bře 19, 2012 14:53
Bydliště: Bratislava

Re: Môj nový krásavec 1.8, 88kW

Příspěvek od infiniti » pát čer 14, 2013 19:08

Takže včera sa na aute znovu robilo nasledovné:
- hlava je dole, uz bola stahovaná o -0,10mm (SZALAY);
- kedze bola uz hlava stahovaná, pouzili sme hrubsie vrstvené (5 vrstiev) tesnenie pod hlavou;
- staré tesnenie prepústalo po celom obvode;
- hlavu vycistíme;
- rovnako dosadové plochy na bloku;
- vodná pumpa vymenená

Sróby hlavy valcov nevyzerajú, ze sú natiahnuté, cize pouzijeme pôvodné.
Dotiahnutie sróbov v sekvencii: vrch 9-5-1-3-7 spodok 10-6-2-4-8.
Kedze sa jedná o motor série K, utahovací moment sróbov je 20Nm, následne 180° a dalsích 180°.

Dnes sa už mali nastavovať rozvody, zložiť zvyšné diely motora a predná časť vozidla...ALE prišiel mi e-mail...

- celé poobedie sme odvzdusnovali chladiaci systém, no nepodarilo sa...
Konecne zacalo aj kúrit, co je znakom, ze celý obeh chladiacej zmesy je uz priechodný, no z nejakého dôvodu sa systém po 10min opät zavzdusní...
Ventilátor nezapne ani prvú rýchlost, jedine po zapnutí AC. Zapojili sme aj snímac vonkajsej teploty, aby mala riadiaca jednotka informáciu, podla ktorej ho riadi, no stále nic.

Dnes sa nám nepodaril zistit dôvod, takze pokracujeme v pondelok...
08/2013 - 05/2014:
ROVER 75 2.0 CDT, 85kW, r.v. 2002
05/2013 - 08/2013:
ROVER 75 1.8, 88kW, r.v. 2002
06/2010 - 05/2013:
ROVER 75 2.0 V6, 110kW, r.v. 2002
07/2008 - 10/2008:
CHRYSLER STRATUS 2.0, 98kW, r.v. 1997

Uživatelský avatar
Keksin
Příspěvky: 3382
Registrován: čtv zář 27, 2007 12:50
Bydliště: jižní Morava

Re: Môj nový krásavec 1.8, 88kW

Příspěvek od Keksin » pát čer 14, 2013 20:51

Možná ten dotaz už je. Máš vyčištěnej radiátor topení? Když je zahumusenej, tak to skoro vůbec netopí.

Pítrs
Příspěvky: 2060
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Môj nový krásavec 1.8, 88kW

Příspěvek od Pítrs » pát čer 14, 2013 21:08

Co mě napadá, tak zavzdušnění přichází v úvahu snad jen ze dvou zdrojů....buď spalinama z motoru (těsnění pod hlavou, těsnění sacího potrubí, vložky, hlava) nebo je někde netěsnost v okruhu (hadice, spojky).
To druhé je relativně prkotina, ale řešit se to musí tak jak tak.
Co je to za servis? Mají s těma motorama nějaké zkušenosti? Motor jak motor, ale tento má pár věcí typických a pokud se na to nebere ohled, tak to není zrovna to pravé.
Např. se celkem doporučuje dát vždy nové hlavové šrouby.....
První stupeň větráku spíná při 105°C a končí při 96°C. Třeba je možné, že je blbé čidlo chladící kapaliny na výstupu (tam, jak Ti to uteklo při tom přehřátí).

Keksin: píše, že už to topí, tak nějaké čištění radiátoru není teď na pořadu dne, navíc v létě :wink:
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Môj nový krásavec 1.8, 88kW

Příspěvek od AnderN » pát čer 14, 2013 22:08

Pítrs píše:Např. se celkem doporučuje dát vždy nové hlavové šrouby.....
Taky už není vždy platné ... už jsem taky slyšel, že je dnes snadné trefit nové šrouby z papíru, které nevydrží ani polovinu toho, co ty staré. Takže se spíš doporučuje změřit deformaci na starých a pokud to lze, mohou se dát zpět. Ale nejsem mechanik; možná co fachman, to odborník.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Pítrs
Příspěvky: 2060
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Môj nový krásavec 1.8, 88kW

Příspěvek od Pítrs » pát čer 14, 2013 22:13

AnderN píše:Taky už není vždy platné ... už jsem taky slyšel, že je dnes snadné trefit nové šrouby z papíru, které nevydrží ani polovinu toho, co ty staré. Takže se spíš doporučuje změřit deformaci na starých a pokud to lze, mohou se dát zpět. Ale nejsem mechanik; možná co fachman, to odborník.
Jo?? Tak to je hodně politováníhodné.... :( (samozřejmě ne Ty :) , ale ten systém....) ml:
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

lenham3
Příspěvky: 2349
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: Môj nový krásavec 1.8, 88kW

Příspěvek od lenham3 » sob čer 15, 2013 0:22

A tu hlovu tlakovali nebo jen obrousily,vypada to na prasklou hlavu

Uživatelský avatar
infiniti
Příspěvky: 296
Registrován: pon bře 19, 2012 14:53
Bydliště: Bratislava

Re: Môj nový krásavec 1.8, 88kW

Příspěvek od infiniti » sob čer 15, 2013 9:36

Prasknutú hlavu by si asi všimli, či?
08/2013 - 05/2014:
ROVER 75 2.0 CDT, 85kW, r.v. 2002
05/2013 - 08/2013:
ROVER 75 1.8, 88kW, r.v. 2002
06/2010 - 05/2013:
ROVER 75 2.0 V6, 110kW, r.v. 2002
07/2008 - 10/2008:
CHRYSLER STRATUS 2.0, 98kW, r.v. 1997

Odpovědět