Stránka 3 z 8

Re: Môj nový krásavec 1.8, 88kW

Napsal: sob čer 08, 2013 10:26
od infiniti
Hádam to bude v poriadku - ide o to, že bol už značne prekročený môj stanovený rozpočet, aj jeho rezerva.
Verím ale, že sa mi to auto odvďačí na nasledujúce obdobie riadnou spoľahlivosťou...

A bude sa car::

Re: Môj nový krásavec 1.8, 88kW

Napsal: sob čer 08, 2013 19:51
od Pítrs
infiniti píše:Ach páni, tak čo teraz? Čo stojí nové tesnenie pod hlavou? Ja už neviem čo robiť...

Ahoj. Zkus tohle: http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-ZUA000530
Je to sice víc...ale nejspíš budeš mít jistotu, že to dél vydrží.

K tomu připočti půlden až den práce, dle šikovnosti technika.

A nestěžuj si na náklady. Uvědom si, za kolik jsi to auto pořídil, obzvláště, jak uvádíš, když je jinak v dobrém stavu.
Takže pohoda 8)

P.S. ale jinak potíže s rozpočty chápu...

Re: Môj nový krásavec 1.8, 88kW

Napsal: sob čer 08, 2013 20:21
od infiniti
Ono sa už hneď včera aj objednalo, tak sa len čaká na pondelok kým to príde a nahodí sa to :)

Re: Môj nový krásavec 1.8, 88kW

Napsal: ned čer 09, 2013 5:58
od Trunda
Hlavne at ti zkontroluji presah vlozek... Nebo to pak budes delat znova....

Re: Môj nový krásavec 1.8, 88kW

Napsal: ned čer 09, 2013 8:04
od infiniti
Preposlal som do servisu všetky dôležité informácie od Lenhama, tak to hádam bude k spokojnosti...

Re: Môj nový krásavec 1.8, 88kW

Napsal: stř čer 12, 2013 17:17
od infiniti
Auto je stále v servise, šípim ďalšie problémy, daj Bože nech sa len mýlim :roll:

.

Napsal: stř čer 12, 2013 18:13
od LukasR75
.

Re: Môj nový krásavec 1.8, 88kW

Napsal: stř čer 12, 2013 18:46
od infiniti
Tým tesnením sa to malo zavŕšiť, tak neviem kde to viazne, ale tak samozrejme nemajú tam len moje auto :)

Re: Môj nový krásavec 1.8, 88kW

Napsal: pát čer 14, 2013 19:08
od infiniti
Takže včera sa na aute znovu robilo nasledovné:
- hlava je dole, uz bola stahovaná o -0,10mm (SZALAY);
- kedze bola uz hlava stahovaná, pouzili sme hrubsie vrstvené (5 vrstiev) tesnenie pod hlavou;
- staré tesnenie prepústalo po celom obvode;
- hlavu vycistíme;
- rovnako dosadové plochy na bloku;
- vodná pumpa vymenená

Sróby hlavy valcov nevyzerajú, ze sú natiahnuté, cize pouzijeme pôvodné.
Dotiahnutie sróbov v sekvencii: vrch 9-5-1-3-7 spodok 10-6-2-4-8.
Kedze sa jedná o motor série K, utahovací moment sróbov je 20Nm, následne 180° a dalsích 180°.

Dnes sa už mali nastavovať rozvody, zložiť zvyšné diely motora a predná časť vozidla...ALE prišiel mi e-mail...

- celé poobedie sme odvzdusnovali chladiaci systém, no nepodarilo sa...
Konecne zacalo aj kúrit, co je znakom, ze celý obeh chladiacej zmesy je uz priechodný, no z nejakého dôvodu sa systém po 10min opät zavzdusní...
Ventilátor nezapne ani prvú rýchlost, jedine po zapnutí AC. Zapojili sme aj snímac vonkajsej teploty, aby mala riadiaca jednotka informáciu, podla ktorej ho riadi, no stále nic.

Dnes sa nám nepodaril zistit dôvod, takze pokracujeme v pondelok...

Re: Môj nový krásavec 1.8, 88kW

Napsal: pát čer 14, 2013 20:51
od Keksin
Možná ten dotaz už je. Máš vyčištěnej radiátor topení? Když je zahumusenej, tak to skoro vůbec netopí.

Re: Môj nový krásavec 1.8, 88kW

Napsal: pát čer 14, 2013 21:08
od Pítrs
Co mě napadá, tak zavzdušnění přichází v úvahu snad jen ze dvou zdrojů....buď spalinama z motoru (těsnění pod hlavou, těsnění sacího potrubí, vložky, hlava) nebo je někde netěsnost v okruhu (hadice, spojky).
To druhé je relativně prkotina, ale řešit se to musí tak jak tak.
Co je to za servis? Mají s těma motorama nějaké zkušenosti? Motor jak motor, ale tento má pár věcí typických a pokud se na to nebere ohled, tak to není zrovna to pravé.
Např. se celkem doporučuje dát vždy nové hlavové šrouby.....
První stupeň větráku spíná při 105°C a končí při 96°C. Třeba je možné, že je blbé čidlo chladící kapaliny na výstupu (tam, jak Ti to uteklo při tom přehřátí).

Keksin: píše, že už to topí, tak nějaké čištění radiátoru není teď na pořadu dne, navíc v létě :wink:

Re: Môj nový krásavec 1.8, 88kW

Napsal: pát čer 14, 2013 22:08
od AnderN
Pítrs píše:Např. se celkem doporučuje dát vždy nové hlavové šrouby.....
Taky už není vždy platné ... už jsem taky slyšel, že je dnes snadné trefit nové šrouby z papíru, které nevydrží ani polovinu toho, co ty staré. Takže se spíš doporučuje změřit deformaci na starých a pokud to lze, mohou se dát zpět. Ale nejsem mechanik; možná co fachman, to odborník.

Re: Môj nový krásavec 1.8, 88kW

Napsal: pát čer 14, 2013 22:13
od Pítrs
AnderN píše:Taky už není vždy platné ... už jsem taky slyšel, že je dnes snadné trefit nové šrouby z papíru, které nevydrží ani polovinu toho, co ty staré. Takže se spíš doporučuje změřit deformaci na starých a pokud to lze, mohou se dát zpět. Ale nejsem mechanik; možná co fachman, to odborník.
Jo?? Tak to je hodně politováníhodné.... :( (samozřejmě ne Ty :) , ale ten systém....) ml:

Re: Môj nový krásavec 1.8, 88kW

Napsal: sob čer 15, 2013 0:22
od lenham3
A tu hlovu tlakovali nebo jen obrousily,vypada to na prasklou hlavu

Re: Môj nový krásavec 1.8, 88kW

Napsal: sob čer 15, 2013 9:36
od infiniti
Prasknutú hlavu by si asi všimli, či?