Trippling/trojblik - Rover 75/MG ZT - vývoj
Re: Trippling/trojblik pro Rover 75
LCM bez auta tuším ale fungovat nebude, protože musí být spárováno s ECU...
Ok, odpory jsem ti tedy změřil. Napětí bych musel napíchnout drát, ale nevím kdy se k tomu dostanu. Kdybych si vzpomněl, tak večer.
... odkaz nefunguje, protože jsem ten příspěvek přesunul
Ok, odpory jsem ti tedy změřil. Napětí bych musel napíchnout drát, ale nevím kdy se k tomu dostanu. Kdybych si vzpomněl, tak večer.
... odkaz nefunguje, protože jsem ten příspěvek přesunul
Re: Trippling/trojblik pro Rover 75
Ok, to nehoří, teď tu pár dní nebudu, pak si vyrobím testovací zkušební modul.
Páčku ani modul nutně nepotřebuju, vystačím si s opláckou
Na tom drátu mezi páčkou a jednotkou bych čekal logickou 1, tzn 12V . Za předpokladu, že černobílý je kostra.
Profil jsem doplnil, takže dobrovolník z okolí Ostravy bude očekáván
Páčku ani modul nutně nepotřebuju, vystačím si s opláckou
Na tom drátu mezi páčkou a jednotkou bych čekal logickou 1, tzn 12V . Za předpokladu, že černobílý je kostra.
Profil jsem doplnil, takže dobrovolník z okolí Ostravy bude očekáván
Opel Zafira 2,2DTi Elegance 2005, diagnostika OP-COM
Re: Trippling/trojblik pro Rover 75
Měl jsem dnes cestu kolem Lenhama, tak jsem si tam vyzvedl páčku, kterou jsme měnili, protože špatně držela ve směru doprava...
Tak jsem ji otevřel a skutečně napojení na každou stranu zvlášť by bylo triviální. Ale bylo by lepší to fakt zmáknout na tom společným drátu. A rezistory jsou přesně tak, jak jsem změřil. Napětí změřím později...
Tak jsem ji otevřel a skutečně napojení na každou stranu zvlášť by bylo triviální. Ale bylo by lepší to fakt zmáknout na tom společným drátu. A rezistory jsou přesně tak, jak jsem změřil. Napětí změřím později...
Re: Trippling/trojblik pro Rover 75
Po delší době zdravím všechny ROVER-áky.
Koukám, že řešíte trippling. Doufám, že se dílo podaří a rád se připojím - ta páčka blinkru si o něj doslova žádá- má takový příjemně delší krok. Moc bych ten tripling na R75 chtěl.
Koukám, že řešíte trippling. Doufám, že se dílo podaří a rád se připojím - ta páčka blinkru si o něj doslova žádá- má takový příjemně delší krok. Moc bych ten tripling na R75 chtěl.
Re: Trippling/trojblik pro Rover 75
Dal jsem si bojový úkol dotáhnout tuto záležitost do stavu, že budeme mít nějaké dostupné řešení - buď něco spáchá alzafir a bude to zapojitelné na onen jeden drát z páčky (pro většinu přijatelné) a nebo zainvestuju test a pořídím Ondrou nabízený modul pro elektronicky řízené systémy a zkusím ho napojit do páčky (vyžaduje invazivní zásah do páčky, což asi většina nebude chtít absolvovat)...
Re: Trippling/trojblik pro Rover 75
To jsem rád, že to tak bereš
Zkus změřit napětí na tom drátu, v klidu, blinkr vpravo, vlevo, podle toho si vyrobím simulátor a jdu do výzkumu
Je to výzva!!
Zkus změřit napětí na tom drátu, v klidu, blinkr vpravo, vlevo, podle toho si vyrobím simulátor a jdu do výzkumu
Je to výzva!!
Opel Zafira 2,2DTi Elegance 2005, diagnostika OP-COM
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Trippling/trojblik pro Rover 75
Přikláním se k co nejméně destruktivní úpravě.
Re: Trippling/trojblik pro Rover 75
S tím počítám, původní návrh narvat do páčky 4 dráty už jsem zavrhnul, takže pokud to vyjde, bude se pouze přerušovat drát mezi páčkou a jednotkou světel. A napojit +12V a kostru.
Opel Zafira 2,2DTi Elegance 2005, diagnostika OP-COM
Re: Trippling/trojblik pro Rover 75
A budeš potřebovat napojit zpětný signál na výstup z LCM pro počítání bliků, ne?
Re: Trippling/trojblik pro Rover 75
díky, žes mi to připomněl, ano i to je třeba napojitTrunda píše:...výstup pro počítání bliků, ne?
Opel Zafira 2,2DTi Elegance 2005, diagnostika OP-COM
Re: Trippling/trojblik pro Rover 75
Jojo.... změřím to snad v sobotu..
Re: Trippling/trojblik pro Rover 75
Vidím, že do toho jdete tvrdě a držím vám palce ....
Re: Trippling/trojblik pro Rover 75
Tak......
Černo-šedý drát je skutečně zem - vůči kostře 0 ohmů a co jsem študoval schémata, tak ta černošedá prostě značí zemnící vodič, kdežto černá bude značit vedení přímo kostrou.
V nesepnuté poloze páčky je mezi zeleno-žlutým drátem a zemí 5 V (4,97 V).
V jedné poloze je napětí vůči zemi 1,51 V.
V druhé poloze je vůči zemi 3,16 V.
Jinak na výstupu LCM očekávej 12 V, protože podle schémata to jde rovnou na žárovky
Tak a teď je to na tobě Až budeš mít nějaký funkční koncept, tak provedeme teoretickou revizi řešení. No a když to bude vypadat nadějně, tak se domluvíme na nějakém společném testu přímo na autě. Jestli jsi tedy z Ostravy, tak to pro mě není zas tak moc z ruky.
Ještě tedy budu muset popřemýšlet jak se co nejlépe dostat ke drátům u LCM, páč jinak se musí demontovat celý spodní plast.
Černo-šedý drát je skutečně zem - vůči kostře 0 ohmů a co jsem študoval schémata, tak ta černošedá prostě značí zemnící vodič, kdežto černá bude značit vedení přímo kostrou.
V nesepnuté poloze páčky je mezi zeleno-žlutým drátem a zemí 5 V (4,97 V).
V jedné poloze je napětí vůči zemi 1,51 V.
V druhé poloze je vůči zemi 3,16 V.
Jinak na výstupu LCM očekávej 12 V, protože podle schémata to jde rovnou na žárovky
Tak a teď je to na tobě Až budeš mít nějaký funkční koncept, tak provedeme teoretickou revizi řešení. No a když to bude vypadat nadějně, tak se domluvíme na nějakém společném testu přímo na autě. Jestli jsi tedy z Ostravy, tak to pro mě není zas tak moc z ruky.
Ještě tedy budu muset popřemýšlet jak se co nejlépe dostat ke drátům u LCM, páč jinak se musí demontovat celý spodní plast.
Re: Trippling/trojblik pro Rover 75
Perfektní práce
Přesně to jsem potřeboval, zem jsem tušil, teď už vím, že kostra je tam , kde jsem čekal, vím, jaká je klidová úroveň...takže začnu bádat, jak něco bude, ozvu se.
12V na jenotce- výstup žárovek, to je jasné, tohle už mám zmáknuté na tripplingu v Oplu, tohle bude stejné, zrovna jako návaznosti na počítání bliků žárovky, i když to je věc procesoru. Tady to měnit nebudu. Tohle už mi funguje.
Musím promyslet, jestli použít AD převodník, na hlídání stavu páčky nebo použít dělič napětí a čekat na změnu stavu....totéž na výstupu krabičky.
Takže vstupní info mám, jdu bádat.
Přesně to jsem potřeboval, zem jsem tušil, teď už vím, že kostra je tam , kde jsem čekal, vím, jaká je klidová úroveň...takže začnu bádat, jak něco bude, ozvu se.
12V na jenotce- výstup žárovek, to je jasné, tohle už mám zmáknuté na tripplingu v Oplu, tohle bude stejné, zrovna jako návaznosti na počítání bliků žárovky, i když to je věc procesoru. Tady to měnit nebudu. Tohle už mi funguje.
Musím promyslet, jestli použít AD převodník, na hlídání stavu páčky nebo použít dělič napětí a čekat na změnu stavu....totéž na výstupu krabičky.
Takže vstupní info mám, jdu bádat.
Opel Zafira 2,2DTi Elegance 2005, diagnostika OP-COM
Re: Trippling/trojblik pro Rover 75
AD neres.... Normalne dva vstupy na na procesoru a spinane tranzistorama podle urovne napeti - lacine a dostatecne reseni, ne? Ta dnesni mladez je rozmlsana procesorovyma resenima ... Kde jsou ty casy, kdy jsme litali po smetacich a rabovali vyhozene televice kvuli trandakum