vyfuk+otacky

Pítrs
Příspěvky: 2060
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: vyfuk+otacky

Příspěvek od Pítrs » pát úno 20, 2015 9:31

Nápad taky dobrý, ale v tom případě by asi bylo lepší tu fajfku natlačit do nějaké sólo svíčky v ruce, to aspoň člověk vidí, jak to chodí.

P.S. Není na škodu, když už ty fajfky jsou venku, ty konce rozebrat a vyčistit, můžou tam být nečistoty, které zhoršují funkci.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: vyfuk+otacky

Příspěvek od AnderN » pát úno 20, 2015 10:08

Ale s tím tlačením opatrně :!: Svíčky jsou křehká věc ...
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
labtec5
Příspěvky: 61
Registrován: pon lis 24, 2014 22:45
Bydliště: Nové Mesto nad Váhom

Re: vyfuk+otacky

Příspěvek od labtec5 » pát úno 20, 2015 11:06

Všetko sa kontrolovalo a fajfka je na pevno zacvaknutá.Iba vyčnieva a viac nejde zasunúť.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: vyfuk+otacky

Příspěvek od Trunda » pát úno 20, 2015 11:46

Neřeš to, neřeš to, neřeš to..... druhovýrobní kabely nejsou vždy přesný a nesedí dokonale, ale ničemu to nevadí...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Hombre
Příspěvky: 2761
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: vyfuk+otacky

Příspěvek od Hombre » pát úno 20, 2015 11:58

Já jen že kdyby to nebylo nasazené a skákala by tam jiskra 10mm, tak by to asi nesvědčilo cívce. Kabely z druhovýroby možná nejsou přesné, ale určitě nemá jeden o centimetr delší fajfku než druhý.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: vyfuk+otacky

Příspěvek od AnderN » pát úno 20, 2015 14:24

Spíš to bylo myšleno tak, že dosahují třeba o půl centimetru výš, než originální kabely. Ale všechny stejně samozřejmě ;) Pokud je každá fajfka v jiné výšce, tak tam nějaká zrada být může.

Stejně se tady o tom už týden diskutuje, přitom by stačila jediná fotka.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
roman_mg
Příspěvky: 584
Registrován: pát dub 24, 2009 11:11
Bydliště: Hodonín, JM

Re: vyfuk+otacky

Příspěvek od roman_mg » pát úno 20, 2015 15:35

Zkusil bych zatahat za kabel konektoru, co jde do řídící jednotky. Jestli se otáčky nezmění nebo nebudou kolísat.
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt

Uživatelský avatar
labtec5
Příspěvky: 61
Registrován: pon lis 24, 2014 22:45
Bydliště: Nové Mesto nad Váhom

Re: vyfuk+otacky

Příspěvek od labtec5 » sob úno 21, 2015 16:04

Takže otvoril som servisné menu a ukazovalo otáčky 740-760 ot./min .

Odpovědět