Boogie woogie 75

Odpovědět
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Boogie woogie 75

Příspěvek od Trunda » stř dub 08, 2015 10:53

Ondro, s tím prvním argumentem musím souhlasit. Zajímavé je pro mě to, že tenhle fakt si poslední dobou taky uvědomují víc než kdy jindy a to že směrem na západ začíná být úroveň "vypatlanosti" víc a víc katastrofická. Jinak řečeno naprosto se tam vytrácí něco, jako selský rozum a smysl pro vlastní rozumný úsudek.
Lidi jsou poblblí realitou sociálních sítí, kde dogmatem se stává cokoli, co dělá slepě většina hloupých oveček. Až je mi z toho ouzko, jak lidi můžou být nadšení z toho, že někdo vymyslí nějakou pikačovinu a všichni "hurá, jdeme to dělat taky". To není ani stádo "hloupých" oveček, ale stádo opic :-(
No a na té technické úrovni to vidím stejně... jsou pryč časy, kdy jsem potřeboval vědět nějakou technickou věc, tak jsem ji hledal na UK fóru - někdo tam něco hemzne a ostatní to papouškujou a tak to tam najdeš zopakované stokrát, přitom je to do nebe volající nesmysl. Strašně těžko tam hledat nějaké relevantní informace. Situace je taková, že nezbejvá než zvednout "prdel" od počítače a zajet za člověkem od fochu se zamazanýma rukama, vytáhnout ho z pod auta a zeptat se ho osobně :-) ... vzdávám hold kapacitám jako je Lenham, Zakar, Angličan, Hombré a všem místním klukům od fochu, kteří jsou ochotní korigovat moje (naše) do jisté míry teoretické bláboly ;-) Bez nich by to tu nebylo takové, jaké to je.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2181
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Boogie woogie 75

Příspěvek od KDB » stř dub 08, 2015 12:17

K tlumičům - na R75 jsem neobjevil stavitelný tlumič (snad Koni - ty dělají patrony do stávajících na většinu aut) Jen na zadek se nechá (po úpravě spodního šroubu) dát tlumič z BMW E36 - těch se najde stavitelných dost.
To řeší situaci.
U tlumiče je důležitý, kde má pracovní bod - když se znížením/zvýšením auta posune jinam, tlumič nemusí optimálně pracovat a samozřejmě to mívá vliv na životnost.
Na tu má vliv i silnice - stačí jedna řádně vymetená díra, přiohne se pístnice a tlumič nevydrží ani pár tisíc.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

boogiedrummer10
Příspěvky: 478
Registrován: stř úno 06, 2013 9:57

Re: Boogie woogie 75

Příspěvek od boogiedrummer10 » stř dub 08, 2015 15:04

Díky všem za reakce a připomínky. Bohužel neznám nikoho, kdo by se zabýval laděním vozů nebo zkoušel nějaké úpravy tohoto typu. Je pravda, že věřit všemu co se kde napíše se nevyplácí, škola do budoucna...Teď jsem trochu bezradný co s tím. Budu dál hledat a vyptávat se. Našel jsem K @ W podvozky, které jsou asi kvalitní, ale stojí zhruba stejně jako půlka mého auta nebo možná celé auto :-) a na Rovery je bohužel stejně nedělají.
kurňa, štve mě to, protože v zatáčkách je auto výborný.

boogiedrummer10
Příspěvky: 478
Registrován: stř úno 06, 2013 9:57

Re: Boogie woogie 75

Příspěvek od boogiedrummer10 » stř dub 08, 2015 15:07

O těch stavitelných tlumičích na BMW E36 vím, ale nevím jaké jízdní vlastnosti pak auto má. Pár lidí už je použila. nevím..

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2181
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Boogie woogie 75

Příspěvek od KDB » stř dub 08, 2015 16:17

To by mě zajímalo, kdo, protože když jsem to řešil, byl jsem průkopník..
Co myslíš, že nevíš, jaké to bude mít vlastnosti ?
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Boogie woogie 75

Příspěvek od Trunda » stř dub 08, 2015 16:57

http://www.tatechnix.de/tatechnix/gx/pr ... -30mm.html .... nic jiného jsem nenašel. Je to sice nějaká vyšší řada, ale TATechnix obecně platí spíš za tuzerské podvozky s efektem pouze vzhledovým a rozhodně ne funkčním. Ta cena by tomu tak nějak odpovídala. Řekl bych to asi takto - tradiční MG/Rover podporovatelé sportovních podvozků AVO a GAZ na R75 nic nenabízí, ani KONI ne, takže vysloveně na tohle auto nic lepšího pořídit nepůjde. Takže pak jedině nechat udělat něco na zakázku, což by asi u GAZu, nebo třeba i u TypeRa Danyho a jeho distribuce podvozku XYZ šlo domluvit (i vzhledem k podobnosti s E36), ale s cenou někde přes 35 tis. Kč. Zas by to byl ale fortelnej podvozek, protože už třeba tyč tlumiče bývá tak o třetinu silnější, jak u standardu. Je tam taky jakási záruka a tlumiče se dají nechat repasovat.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Boogie woogie 75

Příspěvek od Trunda » stř dub 08, 2015 17:19

Našel jsem tenhle návod na naroubování podvozku z E46 http://www.the75andztclub.co.uk/forum/s ... p?t=175680 ...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

lenham3
Příspěvky: 2384
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: Boogie woogie 75

Příspěvek od lenham3 » stř dub 08, 2015 17:41

vetsina anglanu jsou jen cvicene opice a z teorie vubec nic neznaji :D

boogiedrummer10
Příspěvky: 478
Registrován: stř úno 06, 2013 9:57

Re: Boogie woogie 75

Příspěvek od boogiedrummer10 » čtv dub 09, 2015 16:07


boogiedrummer10
Příspěvky: 478
Registrován: stř úno 06, 2013 9:57

Re: Boogie woogie 75

Příspěvek od boogiedrummer10 » čtv dub 09, 2015 16:09

Díky Trundo moc za odkazy, mrknu na to. Pokud by to šlo, tak bych do toho asi šel, když by vše fungovalo jak má, tak by to byla paráda :-).

boogiedrummer10
Příspěvky: 478
Registrován: stř úno 06, 2013 9:57

Re: Boogie woogie 75

Příspěvek od boogiedrummer10 » čtv dub 09, 2015 16:11

Ten návod znám, kontaktoval jsem toho kluka ještě předtím než jsem použil H&R, sám mi doporučil to, co jsem koupil. Nějak zvlášť to co tam dal nevychvaloval, ale ani nehanil, tak nevím jaké jízdní vlastnosti vůz má. Kéž bych se mohl svézt a porovnat.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Boogie woogie 75

Příspěvek od Trunda » čtv dub 09, 2015 16:46

Já nevím... co jsem si to tak pročítal, tak z toho mám pocit takový, že to všechno je za primárním účelem snížit a kvalita podvozku a jeho funkčnost je podružná.
Už jsem se tu podobně vyjadřoval, ale klidně to tu napíšu znovu (ať k tomu přidají dojmy ostatní s MG ZT)...
Teď jezdím do práce s MG a z toho co na cestě zažívám (bohužel kromě slastného pocitu majitele takového krasavce spíš hlavně permanentní stres z toho jak se prokličkovat dírami a hrboly na silnici) mi jednoznačně plyne závěr takový, že podvozek z MG je maximální sportovní extrém, jaký toto auto snese tak, aby se s tím dalo ještě relativně důstojně jezdit. Jestli tu někdo říká, že snížení MG je v poho a běžně jezditelné, tak je s prominutím "úchyl" a něco asi není v pořádku.
Moje zkušenost s podvozkem MG ZT je prostě taková, že:
Světlá výška auta je na hraně - musím řešit, to, jestli ostřejší retardéry přejedu, protože vím o několika v blízkém okolí, kde bych to na rozdíl od jiných pověsil na břuch.
Výška odpružení - je výrazně nižší, než u jiných běžných aut - mám otestováno na konkrétní nerovnosti na silnici, že s MG musím výrazně přibrzdit, aby se nedostavila rána do dorazu, kdežto s jinými auty v tom místě rychlost řešit nemusím.
Hlučnost - to je na tom asi to nejméně komfortní a to i přes vynikající odhlučnění auta a 17" pneumatiky. Tlumiče mám funkční a žádné vůle na podvozku, ale i tak jde do auta hukot a rány od přejíždění spojů asfaltu a ještě hůře při jízdě po hrbolatějším asfaltu silnice třetí a horší kategorie.
Trakce - vynikající rovna motokáře v případě kvalitního asfaltu a nemám pocit, že bych snížením získal něco, čím bych si to měl užívat víc.

Tedy, jestli chceš zlepši sportovní charakter auta, tak si pořiď komplet originální podvozek z MG. Cokoli jiného bude za hranou snesitelnosti při běžné jízdě a budeš z toho zklamaný tak, jak jsi zklamaný teď. I když tam nabastlíš nějaký sportovní podvozek z BMW, tak to bude špatně, pokud to snížíš. A pokud to nesnížíš, tak proč tam cpát něco neoriginálního, když podvozek z MG je minimálně aspoň nějak rozumně naladěný.

Tak... a už jsem fakt vyčerpal vše, co k tomuhle tématu můžu říct. Více se ti k tomu vyjadřovat nebudu, protože už mě to dokola ani nebude bavit. Máš tu názor z praxe, klidně si ho nech dát i od ostatních. Jestli si to vezmeš k srdci je na tobě, ale když ne, tak nám neměj za zlé, že si budeme klepat na čelo ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6976
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Boogie woogie 75

Příspěvek od AnderN » čtv dub 09, 2015 17:59

A nebylo by lepší koupit ZT a pětasedmu nechat pětasedmou?
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Boogie woogie 75

Příspěvek od Trunda » čtv dub 09, 2015 18:00

Samozřejmě.... ale s tím tu jaksi neuspěješ :|
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2181
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Boogie woogie 75

Příspěvek od KDB » čtv dub 09, 2015 21:17

Kluci, klid. Zkušenosti jsou prostě nepřenosné :mrgreen: Navíc, kolik lidí, tolik chutí.
Fandím každému, kdo něco dělá....a tohle se nechá snadno vrátit.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Odpovědět