
Je to 1.8 16V 88kW + LPG
Má 6 airbagů, světlý semiš.interier, parkovací senzory, 2-zonová klima, vyhřívané sedačky atd.
První dojmy z cca 200 km cesty:
Motor-do 2000 otáček lenoch, kolem 3000 ot. se probírá a táhne až do 6000 ot., při jízdě na LPG je cítit maličká ztráta výkonu-odhadoval bych to tak na 5%
Převodovka-hodně potěšující, přesné dráhy řazení, Při 130 km/h točí motor 3000 otáček, při 180 km/h cca 5000 otáček,
Podvozek-opravdu zajímavý, tlumení nerovností i chování týhle limuzíny na silnice je fakt zážitek. Člověk si ale musí dát pozor na rychlé průjezdy zatáčkou(možná se to zlepší na 17'ALU)
Interiér-prostě paráda, jako v anglickém klubu

Za cestu jsem i stihnul pozdravit pár roveráků, měl jsem přitom zajímavé pocity, jako že se známe a máme něco společnýho

Tímto přeji všem hodně šťastných kilometrů bez nehod, poruch a pokut
