Stránka 4 z 6

Re: Studený start 1,8

Napsal: úte kvě 15, 2012 7:28
od shaw77
svíčky jsou Brisk DR15YPP-1 Platinum Ytrium

Re: Studený start 1,8

Napsal: úte kvě 15, 2012 7:31
od Trunda
Ajajaj.... to ee.... nerikam, ze by to s tim nejelo, ale tady ty vselijaky platinovy a ultra-mega-super "dobry" svicky K-Series nebere.... nejlepsi jsou obyc NGK....

Re: Studený start 1,8

Napsal: úte kvě 15, 2012 8:22
od Pítrs
Ahoj.
Prosím Tě, kde je udáno, že doporučené/předepsané svíčky jsou NGK?
Tuhle informaci jsem nikde nenašel. Všude info o olejích do převodovky, výkonové specifikace motorových olejů, atd., ale svíčky nikde.

Re: Studený start 1,8

Napsal: úte kvě 15, 2012 10:15
od Trunda
Nikde neni receny, ze to musi byt NGK, ale musi splnovat urcitou specifikaci (coz prave obyc NGK splnuji).... jinak co koukam do RAVE, tak prekvapive tam doporucuji pro 1.4/1.6 a 1.8 jiny typ svicek.... pro 1.8 tam je psano:
Spark Plugs
Type - Double Platinum ........ Champion RC8 PYP or Unipart GSP 9652
Gap ............................... 0.85 mm

.... Hombre tu kdysi psal jaky kod ma ona spravna specifikace...

Re: Studený start 1,8

Napsal: úte kvě 15, 2012 10:36
od Hombre
Pro moji 416 motor 16k4f to je typ BKR6E, ale pro R75 jsem našel, že to je PFR6N-11. Na těchto stránkách
Taky je důležité seřídit odtrh elektrod svíčky spárovými měrkami na předepsaných 1.1 mm. Ale kvůli tomu to určitě nezlobí.

Re: Studený start 1,8

Napsal: úte kvě 15, 2012 11:44
od Trunda
... nechapu proc pisou 1.1mm kdyz v RAVE je 8.5mm???? .... co tak koukam, tak to tam maji dost zmatene a rozhodne ne podle toho, co maji v RAVE....

Re: Studený start 1,8

Napsal: úte kvě 15, 2012 13:40
od Tommi_82
Hehe, no Trundo 8.5 mm tam určitě nepíšou... :lol: :lol: :lol:

Re: Studený start 1,8

Napsal: úte kvě 15, 2012 13:59
od Trunda
SORRY no :-D .... 0.85mm ;-)

Obrázek

Re: Studený start 1,8

Napsal: pát kvě 18, 2012 11:40
od shaw77
Tak jsem zkusil nastartovat potom,co jsem dolil 16l benzínu a ukazatel se vyhoupl mezi 1/2 a 3/4 nádrže.No a hleďme chytl napoprvé.Ještě jsem se potom mrkl na ty svíčky,nastavil správný odtrh.Ale mám dojem, že mám chudou směs.Jsou úplně čisté,bílé, jenom s jemným lehkých nádechem do červena.Je fakt že je na nich nejeto cca3,5tkm,ale i tak. :?:

Re: Studený start 1,8

Napsal: pát kvě 18, 2012 12:05
od Trunda
Nechapu.... to jako zes tam pred tim nemel benzin a divil ses, ze to nechce nastartovat? :-D

Re: Studený start 1,8

Napsal: pát kvě 18, 2012 12:15
od shaw77
benzín tam byl, necelé půl nádrže.není někde v palivovém systému nějaká zpětná klapka,aby benzín nepadal?

Re: Studený start 1,8

Napsal: pát kvě 18, 2012 15:43
od berryj
a ukazuje měřák správně? Naše stará škoda 100 před lety taky ukazovala půl nádrže, ale bylo tam už jen na dně. :)
No a podle toho se s ní muselo jezdit.

Re: Studený start 1,8

Napsal: pát kvě 18, 2012 15:50
od shaw77
na 1/4 nádrže ujedu cca 250km

Re: Studený start 1,8

Napsal: sob kvě 19, 2012 1:19
od kptHergot
Už se mi mockrát stalo, že auto (75 V6) bylo trošku nakřivo a i když bylo čtvrt nádrže, nešlo nastartovat vzek: . . . čumákem dolů je to ok, ale jak je to čumákem nahoru a ještě trochu nakloněno na řidiče, je to v háji, pokud není aspoň půl nádrže, už dlouho se chystám přijít na to, kde je ten pudl zahrabaný . . . .

Re: Studený start 1,8

Napsal: sob kvě 19, 2012 5:33
od Trunda
... No to je hodne neprijemne..... Shaw, ted kdyz to nastartujes bys mel zajet na tu diagnostiku, at mas klid....