Ahoj, zdravím. Tohle bývají někdy prasácké závadyAlešB píše:Tak jsem tu zpět. Bohužel jsme se daleko nedostali.....Ani v servisu si už nevěděli rady.
Já jsem měl obdobný případ s motocyklem, kdy po nutné výměně membrán v karburátorech a jeho příležitostném vyčištění to začalo cukat po přidání plynu a jakékoliv seřizování nevedlo k vyřešení problému.
Dokonce ani slovutní mistři z originál autorisovaného Yamaha servisu si s tím nevěděli rady a jako perličku po vyinkasování poplatku za zbytečnou práci k tomu přihodili k nezaplacení radu vyměnit komplet karburátory za nové.
Tím rozhodně nechci říct, že páni doktoři, co Ti to léčili, mají olšové ruce, ale.....dělali už někdy na pětasedmdesátce? Mají s tím zkušenosti?
Jestli ne, tak zkus kontaktovat některého z klubových mechaniků, určitě mají s daným motorem lepší zkušenosti- kdyby se třeba jednalo o prkotinu, tak ji najdou mnohem snáze, než kdokoliv jiný.
Třeba to půjde vyřešit.
Když ne, tak Tě může čekat kolo výměn ND a diagnostikování různých částí, až dospěješ k tomu, že utratíš spoustu peněz, než se vše vyřeší.
Jde o to, to zvážit, co to auto pro Tebe znamená a jestli je problém natolik velký, že se nutně musí opravit.
Držím palec.