Stránka 4 z 4

Re: Rover 2,0 cdti - spotreba

Napsal: úte kvě 05, 2009 14:10
od undy
A čo hovoríte na takýto dojazd-R 75 2,0 V6 benzín?
Prepáčte za tú veľkosť obrázku,neviem/nedokážem/ to zmenšiť


Obrázek

Re: Rover 2,0 cdti - spotreba

Napsal: úte kvě 05, 2009 14:14
od max80
.

Re: Rover 2,0 cdti - spotreba

Napsal: úte kvě 05, 2009 14:17
od undy
No to si píš že to je benziňák,teda aspoň ja tam už dva roky tankujem benzín,a nie je to žiadna fotomontáž :!:

Re: Rover 2,0 cdti - spotreba

Napsal: úte kvě 05, 2009 14:20
od AnderN
V pohode, bereme to jako chvilkovou indispozici BC :D

Re: Rover 2,0 cdti - spotreba

Napsal: úte kvě 05, 2009 14:22
od undy
AnderN píše:V pohode, bereme to jako chvilkovou indispozici BC :D
Ano,to je správna odpoveď.Postupuješ do ďaľšieho kola :lol:

Re: Rover 2,0 cdti - spotreba

Napsal: stř kvě 06, 2009 9:34
od marek09
ambri mohol by si mi poslat kontakt na chip na mail mount@centrum.sk dik

Re: Rover 2,0 cdti - spotreba

Napsal: stř kvě 06, 2009 14:20
od Skic
AnderN píše:Nechci byt rypal, ale jak se toho, prosim pekne, dosahne, ze drzim otacky a ne rychlost, popr. naopak ze drzim rychlost a ne otacky? Pokud mam zarazeny stejny prevodovy stupen, tak si to nejak si to nedovedu predstavit ...
Pretože na rozdiel od žien, dokážeme držať nohu na plyne rovnomerne, bez pohybu... Čiže stále držíš na dialnici povedzme na 3000otáčok. A keď ide kopec, mierny, dialničný, tak stále držíš rovnako plyn, otáčky tie isté, akurát rýchlosť klesá... Kdežto pri tempomate, Ti do kopca pridá plyn, aby si udržalo rýchlosť ;)

AnderN píše:Tak si rypnu jeste jednou -- asi by ses divil, ale zeny vetsinou nemaji tendenci razantne akcelerovat a tudiz jezdi casteji se spotrebou nizsi, nez my chlapi. Samo ze jsou i opacne pripady ...
Ano, v tomto súhlasím, že ženy môžu mať priemernú spotrebu nižšiu, ale neverím, že nedokážem (keď chcem) zajazdiť nižšiu spotrebu ako priemerná žena :)

Re: Rover 2,0 cdti - spotreba

Napsal: stř kvě 06, 2009 15:40
od AnderN
Skic píše:A keď ide kopec, mierny, dialničný, tak stále držíš rovnako plyn, otáčky tie isté, akurát rýchlosť klesá...
To nemyslis vazne, ze klesa ryclhost a otacky zustavaji stejne, ze ne? ;-) Dostal bys kouli z mechaniky (v R75 jsem jeste variator nevidel). A ja teda udrzuju na dalnici rychlost, takze v kopci davam plynu vic, z kopce dolu nakopak mene ... vlastne jako ten tempomat, akorat ze ten to dela presneji - proto nizsi spotreba.

Ano, v tomto súhlasím, že ženy môžu mať priemernú spotrebu nižšiu, ale neverím, že nedokážem (keď chcem) zajazdiť nižšiu spotrebu ako priemerná žena :)
Musel bys mit hodne velkou motivaci, abys to dokazal, jinak nemas sanci a za tim si stojim. My si totiz to predjizdeni odpustit nedovedeme :-)

Re: Rover 2,0 cdti - spotreba

Napsal: stř kvě 06, 2009 20:32
od Tommi_82
Tempomat neumí vůbec předvídat, takže spotřeba je vyšší.

Re: Rover 2,0 cdti - spotreba

Napsal: stř kvě 06, 2009 21:14
od AnderN
Porad mluvim o pouziti tempomatu pri jizde konstantni rychlosti vice mene po rovine. Ve meste / v serpentinach / prudkych kopcich je to prave naopak. Neco jsem s tempomatem najezdil a spotreba pri spravnem pouziti je rozhodne nizsi ;-)

Re: Rover 2,0 cdti - spotreba

Napsal: pát črc 03, 2009 12:40
od Pitbull
SKIC napsal: "Pretože na rozdiel od žien, dokážeme držať nohu na plyne rovnomerne, bez pohybu... Čiže stále držíš na dialnici povedzme na 3000otáčok. A keď ide kopec, mierny, dialničný, tak stále držíš rovnako plyn, otáčky tie isté, akurát rýchlosť klesá... Kdežto pri tempomate, Ti do kopca pridá plyn, aby si udržalo rýchlosť ;)"

VZKAZ PRO "SKICE":

No to si fakt snad děláš prdel...
otáčky jsou přímo úměrné rychlosti v daném převodovém stupni - tzn. při daném zařazeném rychlostním stupni. vždy budeš stejnou rychlost i otáčky, ať pojedeš z kopce nebo do kopce. příklad: Máš zařazený 5.rychl.stupeň, jedeš po rovině, otáčkoměr ukazuje 2000 ot/min a rychloměr ukazuje 100 km/h, plynový pedál cca v půlce. Přijde klesání - sundáš nohu z plynu a co ukazuje otáčkoměr, když rychlost bude 100 km/h ? - zase 2000 ot/min ! a když přijde kopec a ty chceš jet stále kilem? Jen přidáš plyn až na podlahu a otáčkoměr bude opět ukazovat 2000 ot/min !!! Tím plynem jsi jen snížil nebo zvýšil přísun paliva! a tím se dostáváme i prvnímu bodu tvého příspěvku: pokud budeš mít dřevěnou nohu a tu budeš konstatně držet plyn, tak tím ovlivníš jen přísun paliva - rychlost bude klesat stejně s otáčkama, podle toho, zda-li pojedeš do kopce, nebo z kopce. V kopci auto zpomalí a klesnou otáčky, z kopce zase zrychlí a tím se zvednou i otáčky - aniž by jsi přidával plyn !!! proto je v autě převodovka - aby jsi si zvoli rychlostní stupeň - poměr mezi otáčkami kliky a kola. Jak rychle se ti točí klika, dle toho se (v určitém poměru dle převodovky) točí i kola a počet otáček kol násobený jeho obvodem určuje i rychlost nejtých metrů za sekundu - kilometrů za hodinu. Neplácej kraviny, sedni do auta a běž si to zkusit, když takovou blbost opakuješ už podruhý!

Re: Rover 2,0 cdti - spotreba

Napsal: sob črc 04, 2009 11:25
od Stanik
:D :D Docela jsem se pobavil :D :D Varianta II - Skicovi klouže spojka :wink:

Re: Rover 2,0 cdti - spotreba

Napsal: úte črc 21, 2009 8:46
od Fujitsu
Tommi, a když ten ECO režim klimy zapneš, tak je zajímavý, že i bez té klimy to dokáže rozumě vychladit, ale asi to trvá déle, co...? A asi to nevychladí pod venkovní teplotu. Kdybych já ve 416ce pustil jenom ventilaci naplno a klimu na OFF, tak by mi teplota asi taky klesla, ale kdo ví, jak dlouho by to trvalo...

Re: Rover 2,0 cdti - spotreba

Napsal: úte črc 21, 2009 9:09
od Tommi_82
Jojo v žádným případě to nevychladí pod úroveň okolní teploty. Každopádně že by to byl nějakej zázrak to teda není. Je lepší to vychladit klimou a pak zapnout ECON, ale stejně za pár minut je v autě vedro a klima se musí zapnout znova. Chová se to jak každý jiný auto bez klimy. Když to chce stáhnout teplotu tak to akorát pustí ventilátor na plný otáčky, prostě žádnej zázrak.

U 75 je normální režim se zaplou klimou, ECON je normální ventilace s vyplou klimou a OFF je uplnlě všecko vyplý a do auta proudí jen slabej náporovej vzduch.