Môj prvý diesel 2.0 CDT, White Gold 85kw

Odpovědět
Uživatelský avatar
infiniti
Příspěvky: 296
Registrován: pon bře 19, 2012 14:53
Bydliště: Bratislava

Re: Môj prvý diesel 2.0 CDT, White Gold 85kw

Příspěvek od infiniti » stř lis 06, 2013 16:44

No tak sa preverili všetky možnosti, aj z tej Tvojej témy a stále nič, pomaly ale isto sa lúčim s doteraz obľúbenými Rovermi.
Len za posledný rok som natrepal na materiál do všemožných opráv a servisov cez 5.000,- eur na 3 autá R75ky, takže stačilo.
Zúfalstvo najväčšie...
08/2013 - 05/2014:
ROVER 75 2.0 CDT, 85kW, r.v. 2002
05/2013 - 08/2013:
ROVER 75 1.8, 88kW, r.v. 2002
06/2010 - 05/2013:
ROVER 75 2.0 V6, 110kW, r.v. 2002
07/2008 - 10/2008:
CHRYSLER STRATUS 2.0, 98kW, r.v. 1997

Uživatelský avatar
Keksin
Příspěvky: 3419
Registrován: čtv zář 27, 2007 13:50
Bydliště: jižní Morava

Re: Môj prvý diesel 2.0 CDT, White Gold 85kw

Příspěvek od Keksin » stř lis 06, 2013 16:52

Je mi Tě líto. Asi máš špatnou ruku při výběru auta.
Musím zaťukat na dřevo, že mně auto šlape. Ale už jsem taky něco investoval.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Môj prvý diesel 2.0 CDT, White Gold 85kw

Příspěvek od Trunda » stř lis 06, 2013 18:00

No, jen jestli to taky nebude tak trošku tím servisem, kam to dáváš (ze zdechání auta usoudí, že jsou v čoudu vstřikovače, ty je zainvestuješ a pak se zjistí, že to tím není.... to by mě teda dost na*rali).... ale chápu, že třeba jinou možnost nemáš.... a pak taky vzhledem k tomu, kolik s autem najezdíš, tak je bohužel pravda taková, že vzhledem k servisním nákladům je lepší pořídit nějaký koncern, který zeservisujou všude...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2181
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Môj prvý diesel 2.0 CDT, White Gold 85kw

Příspěvek od KDB » stř lis 06, 2013 18:16

...co palivový filtr ?
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
infiniti
Příspěvky: 296
Registrován: pon bře 19, 2012 14:53
Bydliště: Bratislava

Re: Môj prvý diesel 2.0 CDT, White Gold 85kw

Příspěvek od infiniti » stř lis 06, 2013 18:29

Trunda píše:No, jen jestli to taky nebude tak trošku tím servisem, kam to dáváš (ze zdechání auta usoudí, že jsou v čoudu vstřikovače, ty je zainvestuješ a pak se zjistí, že to tím není...
Boli potrebné, už sa stalo, že auto šlo na dva valce, skapalo a pod., teraz je problém niekde inde :(
KDB píše:Co palivový filtr?
Je nový, menil sa v rámci olejového servisu pár dní dozadu.
08/2013 - 05/2014:
ROVER 75 2.0 CDT, 85kW, r.v. 2002
05/2013 - 08/2013:
ROVER 75 1.8, 88kW, r.v. 2002
06/2010 - 05/2013:
ROVER 75 2.0 V6, 110kW, r.v. 2002
07/2008 - 10/2008:
CHRYSLER STRATUS 2.0, 98kW, r.v. 1997

Pítrs
Příspěvky: 2062
Registrován: čtv dub 21, 2011 19:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Môj prvý diesel 2.0 CDT, White Gold 85kw

Příspěvek od Pítrs » čtv lis 07, 2013 9:36

Ahoj.
To samé Tě čeká, až pořídíš jinou, ale stejně podudržovanou značku/model, ve stejném stáří, s obdobnou kilometráží, provozovanou za obdobných podmínek.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Môj prvý diesel 2.0 CDT, White Gold 85kw

Příspěvek od Trunda » čtv lis 07, 2013 10:21

Nehledě na to, že když se tenhle kousek prodával, tak jsme se tu shodli na tom, že moc důvěryhodně nevypadá...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6977
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Môj prvý diesel 2.0 CDT, White Gold 85kw

Příspěvek od AnderN » čtv lis 07, 2013 11:08

Přikláním se k názoru, že příznivá pořizovací cena, která vypadá lákavě, se zpravidla (jistě, že ne vždy) promítne do nutných dalších oprav.

Jinak každé auto je kasička na peníze, které se nikdy nevrátí a při tom nájezdu fakt žádné auto nebudeš servisovat za 500 EUR ročně, ani nové ne.

Ale souhlasím s tím, že na 90 tis. km ročně bych si pořídil něco mladšího a více konfekčního. Zejména kvůli rychlosti oprav. A nevím sice, jak to máš, ale rozhodně ne jedno auto.

Můj názor -- něco spotřebního na denní ježdění (Ford, VW, Honda, atd.) a R75 si nechat pro radost, popř. jako rezervní auto ... ale ne dieselovou, co špatně startuje.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2181
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Môj prvý diesel 2.0 CDT, White Gold 85kw

Příspěvek od KDB » čtv lis 07, 2013 14:07

Podle mne je největší chyba ve výběru servisu. Umí dobře sebepropagaci, ale s opravami je to slabší.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
Petr.stefl
Příspěvky: 510
Registrován: sob říj 20, 2007 23:21
Bydliště: Studená

Re: Môj prvý diesel 2.0 CDT, White Gold 85kw

Příspěvek od Petr.stefl » čtv lis 07, 2013 14:53

U nás na Freelanderu(stejný motor) stejný problém, při nastartování zdechnul, dělaly to vstřikovače a žhavící svíčky dohromady.
A co EGR? Funguje už jak má? Taky jsme s tím měli jednou problém.
A co nafta? Kde tankuješ? Zkus koupit aditiva nejlépe od VIF, mají je na Benzinách plus, případně vzít rovnou aditivovanou naftu.
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ

Uživatelský avatar
infiniti
Příspěvky: 296
Registrován: pon bře 19, 2012 14:53
Bydliště: Bratislava

Re: Môj prvý diesel 2.0 CDT, White Gold 85kw

Příspěvek od infiniti » čtv lis 07, 2013 15:55

Vstrekovače sú vymenené (Bosch), to EGR je čo prosím Ťa?
08/2013 - 05/2014:
ROVER 75 2.0 CDT, 85kW, r.v. 2002
05/2013 - 08/2013:
ROVER 75 1.8, 88kW, r.v. 2002
06/2010 - 05/2013:
ROVER 75 2.0 V6, 110kW, r.v. 2002
07/2008 - 10/2008:
CHRYSLER STRATUS 2.0, 98kW, r.v. 1997

Uživatelský avatar
Petr.stefl
Příspěvky: 510
Registrován: sob říj 20, 2007 23:21
Bydliště: Studená

Re: Môj prvý diesel 2.0 CDT, White Gold 85kw

Příspěvek od Petr.stefl » čtv lis 07, 2013 16:26

EGR je ventil na zpětný odvod spalin zpátky do sání motoru.Funguje jen v určitých podmínkách, řídí ho ŘJ podle dostupných informací z motoru.Je to prostě hovadina kvůli snížení emisí, která akorát pěkně "zadělá" (zakarbonuje motor).
EGR ventil máš na poslední fotce, jak jsi sem dával ty závady.
Nejlepší ho je vyndat, pročistit (dneska jsou už i prý speciální spreje na EGR ventily) a zase vrátit. Mohl se totiž zaseknout v otevřené poloze a polovina spalin ti nešla do výfuku ale zpátky do sání, proto tak zakarbonované sání. V servisu by ale měli vědět s tím...
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ

Uživatelský avatar
infiniti
Příspěvky: 296
Registrován: pon bře 19, 2012 14:53
Bydliště: Bratislava

Re: Môj prvý diesel 2.0 CDT, White Gold 85kw

Příspěvek od infiniti » čtv lis 07, 2013 17:50

TAK KONEČNE HOTOVO!
Na vine bol nakoniec predchádzajúci majitel a sfušovaná robota na relátku, niečo tam majstroval s elektrikou a zalial to nejakou svinskou živicou.
Celý ten zasratý zväzok káblov sa opravil, vymenil, elektrikár vypýtal za komplet robotku len 50,- eur tak som rád.
Dnes sa teda posledný problém odstránil, auto štartuje na prvú šupu a krásne si pradie. Som šťastný :)
Aktuálne prebieha testovacia jazda, tým že sa pridával Silfren bolo vo výfuku vela bordelu, treba to prevetrať prirodzene.
Zajtra geometria a ide sa po auto.

car:: car:: car::
08/2013 - 05/2014:
ROVER 75 2.0 CDT, 85kW, r.v. 2002
05/2013 - 08/2013:
ROVER 75 1.8, 88kW, r.v. 2002
06/2010 - 05/2013:
ROVER 75 2.0 V6, 110kW, r.v. 2002
07/2008 - 10/2008:
CHRYSLER STRATUS 2.0, 98kW, r.v. 1997

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6977
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Môj prvý diesel 2.0 CDT, White Gold 85kw

Příspěvek od AnderN » čtv lis 07, 2013 17:59

Blahopřeji mir:

Já ještě bojuju, ale taky teď nějak ztrácím elán ... viewtopic.php?f=6&t=7630&start=60#p100895

Jak dojedu domů ... chlat:
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Petr.stefl
Příspěvky: 510
Registrován: sob říj 20, 2007 23:21
Bydliště: Studená

Re: Môj prvý diesel 2.0 CDT, White Gold 85kw

Příspěvek od Petr.stefl » čtv lis 07, 2013 18:01

No tak to je parada :) to je nejhorší odstranit chyby po předchozích majitelich 8) snad uz bude sloužit k plné spokojenosti mir:
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ

Odpovědět