Re: Boogie woogie 75
Napsal: čtv dub 09, 2015 22:30
Díky Trundo za podrobný popis zkušeností s tvým vozem. V žádném MG jsem bohužel neměl možnost se svézt, snad se mi na nějakém sraze poštěstí s někým z majitelů potkat a svézt se. Máš pravdu, bude asi nejlepší buď vrátit původní pružiny a nebo namontovat MG podvozek komplet. Chtěl jsem udělat kompromis mezi limuzínou a sportovním MG, protože mám rád interiér 75, který MG takový nemá. Dokoupil jsem si různé maličkosti, které to podle mě ještě vylepšují a s interiérem jsem maximálně spokojen, takže by se mi nechtělo vozu zbavovat a kupovat MG, ale na druhou stranu se mi líbí sportovnější ráz a trochu víc jistoty v zatáčkách, kterou teď s novými pružinami mám, v minulosti to tak nebylo.
Holt jsem si musel nabít hubu až s vlastní zkušeností
. Když mi pan Mareda pružiny namontoval, tak odhadoval, že za dva měsíce přijedu s tím, že je budu chtít vrátit ty původní
, ještě tomu chvíli dám, ale mám pocit, že nebyl zas tak daleko od pravdy. Nikdy jsem auta neřešil, takže čerpán jen z toho, co se dočtu, všechno začalo až s Roverem. Kamarádi v okolí si klepali na čelo už když jsem si Rovera pořídil, takže se na nikoho zlobit nebudu, ale už to víc pokoušet asi nebudu.
Holt jsem si musel nabít hubu až s vlastní zkušeností
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Trunda píše:Já nevím... co jsem si to tak pročítal, tak z toho mám pocit takový, že to všechno je za primárním účelem snížit a kvalita podvozku a jeho funkčnost je podružná.
Už jsem se tu podobně vyjadřoval, ale klidně to tu napíšu znovu (ať k tomu přidají dojmy ostatní s MG ZT)...
Teď jezdím do práce s MG a z toho co na cestě zažívám (bohužel kromě slastného pocitu majitele takového krasavce spíš hlavně permanentní stres z toho jak se prokličkovat dírami a hrboly na silnici) mi jednoznačně plyne závěr takový, že podvozek z MG je maximální sportovní extrém, jaký toto auto snese tak, aby se s tím dalo ještě relativně důstojně jezdit. Jestli tu někdo říká, že snížení MG je v poho a běžně jezditelné, tak je s prominutím "úchyl" a něco asi není v pořádku.
Moje zkušenost s podvozkem MG ZT je prostě taková, že:
Světlá výška auta je na hraně - musím řešit, to, jestli ostřejší retardéry přejedu, protože vím o několika v blízkém okolí, kde bych to na rozdíl od jiných pověsil na břuch.
Výška odpružení - je výrazně nižší, než u jiných běžných aut - mám otestováno na konkrétní nerovnosti na silnici, že s MG musím výrazně přibrzdit, aby se nedostavila rána do dorazu, kdežto s jinými auty v tom místě rychlost řešit nemusím.
Hlučnost - to je na tom asi to nejméně komfortní a to i přes vynikající odhlučnění auta a 17" pneumatiky. Tlumiče mám funkční a žádné vůle na podvozku, ale i tak jde do auta hukot a rány od přejíždění spojů asfaltu a ještě hůře při jízdě po hrbolatějším asfaltu silnice třetí a horší kategorie.
Trakce - vynikající rovna motokáře v případě kvalitního asfaltu a nemám pocit, že bych snížením získal něco, čím bych si to měl užívat víc.
Tedy, jestli chceš zlepši sportovní charakter auta, tak si pořiď komplet originální podvozek z MG. Cokoli jiného bude za hranou snesitelnosti při běžné jízdě a budeš z toho zklamaný tak, jak jsi zklamaný teď. I když tam nabastlíš nějaký sportovní podvozek z BMW, tak to bude špatně, pokud to snížíš. A pokud to nesnížíš, tak proč tam cpát něco neoriginálního, když podvozek z MG je minimálně aspoň nějak rozumně naladěný.
Tak... a už jsem fakt vyčerpal vše, co k tomuhle tématu můžu říct. Více se ti k tomu vyjadřovat nebudu, protože už mě to dokola ani nebude bavit. Máš tu názor z praxe, klidně si ho nech dát i od ostatních. Jestli si to vezmeš k srdci je na tobě, ale když ne, tak nám neměj za zlé, že si budeme klepat na čelo