Stránka 5 z 8

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Napsal: čtv kvě 02, 2013 17:52
od berryj
Ber to tak, že plyn stojí půlku, takže 12l plynu = 6l benzínu.
Dřív to přepínat nebude, leda že bys nějak oblbnul řídící jednotku plynu, aby si myslela, že už se motor ohřál.
Filt se dá koupit v ČR normálně, viděl jsem ho na několika e-shopech a taky by to mohli mít všude tam kde montují plyn. Když jsem byl naposled v HK v GEŘE tak jsem tam bral pár kusů. Mám doma aspoň 4ks, měním po 10 tis km.

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Napsal: čtv kvě 02, 2013 17:59
od richardbalvin
jen nepochopím jak se s tímhle autem dá jezdit za 8.5L

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Napsal: čtv kvě 02, 2013 18:03
od berryj
A to tvrdí kdo? Za 8,5l ?
Leda za ideálních podmínek na dlouhém rovném úseku ustálenou rychlostí za kamionem,
Ještě mám ROVER 45 s šestiválcovým dvoulitrem v automatu a jezdím v průměru za 9,5.

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Napsal: čtv kvě 02, 2013 18:14
od richardbalvin
Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg
od AlešB » úte dub 30, 2013 8:45 pm

richardbalvin píše:
Chci se zeptat co cca stojí výměna řemenů?

Já jsem loni platil cca 11.000,-Kč
Co se týká tohoto motoru, já jsem s nim max. spokojen a i přes to jak mě piňda po koupi potrápil, tak vim že se na něj můžu spolehnout a snažím se mu to náležitě oplácet. Spotřeba mi vyhovuje, cca 8,5l/100km, výkon, pohodlí, bezpečnost, to vše je na mé úrovni max. spokojenosti.


....

takže jaka je +- spotreba jak v benzinu tak v plynu na okresky,mesto ,dalnice.pri normalni jizde a i pri agresivni?vim je to dost otazel ale na passatu se mi ukazovala aktualni spotreba i prumerna...a kdyz sem si dal aktualni nasel jsem si takovou co mi vyhovuje a tu jsem udrzoval.
Ono je sice pravda ze kdyz se to prepne na plyn že se tím setri ale kdyz se k tomu pripocte ten benzin po nastartovani...tak nafta vyjde skoro stejne

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Napsal: čtv kvě 02, 2013 18:30
od berryj
Aha, tak kolega Aleš. Asi takhle, když najedu pár tisíc km a budu si psát stav tachometru a natankované litry, tak můžu objektivně spočítat za kolik jezdím.
Někdo jezdí krátké trasy po městě s naloženým autem, jiný dlouhé 200-300km na jeden zátah, takže za kolik kdo jezdí je relativní, ale těch 8,5/100 se mi fakt nechce moc věřit.
Pokud budeš jezdit s tímhle autem na plyn za podobné peníze jako s předchozí naftou, tak bych to nepovažoval za neúspěch.

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Napsal: čtv kvě 02, 2013 19:21
od richardbalvin
berryj píše:Aha, tak kolega Aleš. Asi takhle, když najedu pár tisíc km a budu si psát stav tachometru a natankované litry, tak můžu objektivně spočítat za kolik jezdím.
Někdo jezdí krátké trasy po městě s naloženým autem, jiný dlouhé 200-300km na jeden zátah, takže za kolik kdo jezdí je relativní, ale těch 8,5/100 se mi fakt nechce moc věřit.
Pokud budeš jezdit s tímhle autem na plyn za podobné peníze jako s předchozí naftou, tak bych to nepovažoval za neúspěch.
tak jednalo se o nachipovanej Passat 2.5 tdi 136kw kterej byl schopnej jezdit i za 6litru hodne klidnou jizdou-Přítelkyně moje klidná jízda 8litru :-D
Tak jsem čekal ,že když je toto auto v plynu ,že trochu ušetřím ale jak vidím bude to přibližně stejné...jo a prosim tě,když na to šlápnu treba na dalnici na plny kotel tak spotreba bude cc20litru asi ,že?má tu někdo toto odzkouseno?

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Napsal: čtv kvě 02, 2013 21:23
od Trunda
Co to je plny kotel? U atmosferickeho motoru ten vykyv spotrby neni tak markantni.... Typuju, ze pri nejakem dynamictejsim jezdeni to muze byt v prumeru kolem 13 litru....

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Napsal: čtv kvě 02, 2013 21:35
od lenham3
Asi tak teplota se da nastavit primo v programu pri kolika stupnich se muze prepnout ja mam na mem ZT 30stupnu nastartuji jdu otevrit branu popojedu a je prepnute, Koltek moc neznam tak nevim je moc systemu.pokud se ti zda ze projedes dost benzinu muzes tam mit nastavenou sinchronizaci na benzin to je to ze to nepoznas ze jedes na benzin u nekterych aut se to tak dela.
Ja jezdim ze ZT 190 za nejakych 12,4 litru plynu ,palubak ukazuje 8-5-10 benzinu

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Napsal: čtv kvě 02, 2013 21:43
od richardbalvin
Trunda píše:Co to je plny kotel? U atmosferickeho motoru ten vykyv spotrby neni tak markantni.... Typuju, ze pri nejakem dynamictejsim jezdeni to muze byt v prumeru kolem 13 litru....
plny kotel - plyn az na zemi :-) 13litru?to neni moc takze to odpovida asi 15litru LPG ze?

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Napsal: čtv kvě 02, 2013 21:46
od richardbalvin
lenham3 píše:Asi tak teplota se da nastavit primo v programu pri kolika stupnich se muze prepnout ja mam na mem ZT 30stupnu nastartuji jdu otevrit branu popojedu a je prepnute, Koltek moc neznam tak nevim je moc systemu.pokud se ti zda ze projedes dost benzinu muzes tam mit nastavenou sinchronizaci na benzin to je to ze to nepoznas ze jedes na benzin u nekterych aut se to tak dela.
Ja jezdim ze ZT 190 za nejakych 12,4 litru plynu ,palubak ukazuje 8-5-10 benzinu
Tak jsem zkusil jet s autem kdyz melo chladnej motor a cca do minuty se zapnulo lpg...tohle jeste odzkousim zitra pokud to tak opravdu je...a pokud by bylo tak nechapu kam se ztraci ten benzin...jeste s tim najedu na rampu zda nekde netece zespoda...
synchronizace na benzin?co to je?co si pod tim mam predstavit?

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Napsal: čtv kvě 02, 2013 21:50
od lenham3
Ze pokud ma motor malo plynu tak se prepne automaticky na benzin a pak zase na plyn jak se to dorovna a ani to nepoznas pokud je to nastavene

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Napsal: čtv kvě 02, 2013 21:52
od KDB
A hlavně je rozdíl mezi tím co píše BC a realitou . Za bernou minci považuju jen tankování plná-plná. Passat s 2,5TDi v průměru za 6 je nepříliš pravděpodobné - těch 8l už ano...
Dej do pořádku LPG, vyjezdi 3-4 nádrže a pak hodnoť, takhle to nemá smysl.
U LPG závisí spotřeba BA na nastavení servisákem hlavně dvou věcí - teplotě přepnutí (běžné se dá používat kolem 30°C) a některé systémy od určitých otáček přistřikují BA k LPG, nebo rovnou na BA přepínají.
Mám RR 4,6l na LPG a průměrná spotřeba BA za 20.000km je 0,6l/100km, při 20l LPG.
S 4válcem(1,6) jsem měl spotřebu 10l BA na 8-10.000km, při průměru 9,5l LPG/100km.
LPG vždy vychází o něco méně než nafta, a navíc se tam má méně co kazit, v zimě to topí., menší olejová náplň....a navíc nafta patří do traktoru :mrgreen:
Ty máš auto už s LPG, tak není co řešit, ubyla ti provotní investice.
Dej to do kupy a budeš jezdit levně a komfortně.

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Napsal: čtv kvě 02, 2013 21:53
od richardbalvin
lenham3 píše:Ze pokud ma motor malo plynu tak se prepne automaticky na benzin a pak zase na plyn jak se to dorovna a ani to nepoznas pokud je to nastavene
to by se dalo v hradci pres diagnostiku zjistit pripadne vypnout?

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Napsal: čtv kvě 02, 2013 21:57
od lenham3
Zajed tam a jak to napoji tak uvidi co tam je v plynovem PC nastavene

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Napsal: čtv kvě 02, 2013 21:58
od KDB
Ještě něco, některá auta podle projetého paliva upravují stav palivoměru, nikoliv podle skutečného stavu v nádrži - tzn, na ručička ti klesá, BA v nádrži nikoliv .