Stránka 6 z 8

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Napsal: pát kvě 03, 2013 5:55
od AlešB
berryj píše:Aha, tak kolega Aleš. Asi takhle, když najedu pár tisíc km a budu si psát stav tachometru a natankované litry, tak můžu objektivně spočítat za kolik jezdím.
Někdo jezdí krátké trasy po městě s naloženým autem, jiný dlouhé 200-300km na jeden zátah, takže za kolik kdo jezdí je relativní, ale těch 8,5/100 se mi fakt nechce moc věřit.
Pokud budeš jezdit s tímhle autem na plyn za podobné peníze jako s předchozí naftou, tak bych to nepovažoval za neúspěch.
Počítám-li spotřebu, natankuju plnou, vynulu počítadlo km a jakmile vidím že budu mít najeto 100km jedu na benzínu natankovat opět plnou;-). Žádné zbytečné propočítávání kilometrů a litrů.
Na vzdálenost 250km jezdím o 100,-Kč dráž než Toyota Yaris 1.3 a to mám ještě zapnutou klimu (Yaris bez klimy)...

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Napsal: pát kvě 03, 2013 7:01
od richardbalvin
KDB píše:Ještě něco, některá auta podle projetého paliva upravují stav palivoměru, nikoliv podle skutečného stavu v nádrži - tzn, na ručička ti klesá, BA v nádrži nikoliv .
Toto je docela zajímavé...jenze když mi dojde benzin tak se to prý zavzdušní a je to velky problém...kdyžto u diesla sem měl ,že se to odvzdušní samo automaticky když mi dosla totalne pri jizde nafta.

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Napsal: pát kvě 03, 2013 7:19
od berryj
Aleši, to je opravdu krásná spotřeba, máš asi dobře zajetý motor, šetrný styl jízdy a určitě spíše mimoměstský provoz. Nezbývá než tiše závidět. :wink:

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Napsal: pát kvě 03, 2013 7:21
od berryj
Toto je docela zajímavé...jenze když mi dojde benzin tak se to prý zavzdušní a je to velky problém...kdyžto u diesla sem měl ,že se to odvzdušní samo automaticky když mi dosla totalne pri jizde nafta.[/quote]


Vyjet nádrž do sucha bych ti neradil, aby tě neopustilo šerpadlo.

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Napsal: pát kvě 03, 2013 7:37
od richardbalvin
berryj píše:Toto je docela zajímavé...jenze když mi dojde benzin tak se to prý zavzdušní a je to velky problém...kdyžto u diesla sem měl ,že se to odvzdušní samo automaticky když mi dosla totalne pri jizde nafta.

Vyjet nádrž do sucha bych ti neradil, aby tě neopustilo šerpadlo.[/quote]
Tak nehodlam jezdit uplne do sucha...ale pokud jak bylo napsáno ukazatel může ukazovat nulu a pritom bude v nádrži BE a ručička klesala jen podle informaci z PC a ne z informaci z nádrže tak abych tam furt nelil BE jako blbec když tam bude...
Ale tak mají tu u nás BE za 33.90 ... a znám v Praze benzinku kde mají za 32.90 :-) včera sem bral poprvé lpg za 16kč/l

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Napsal: pát kvě 03, 2013 7:51
od richardbalvin
máte zkusenost jak odmontovat tazny?ono tam je zamek ale je zamčený a ja nemam klič

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Napsal: pát kvě 03, 2013 9:12
od lenham3
Jeste jedna vec,pokud mas v aute plyn tak je nejlepsi mit v nadrzi aspon pulku benzinu,pokud budes jezdit na nule ze bude ho tam malo, tak tak ti odejde cerpadlo v nadrzi i kdyz jedes na plyn cerpadlo porad jede a vic se hreje potrebuje chladit....

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Napsal: pát kvě 03, 2013 9:24
od richardbalvin
lenham3 píše:Jeste jedna vec,pokud mas v aute plyn tak je nejlepsi mit v nadrzi aspon pulku benzinu,pokud budes jezdit na nule ze bude ho tam malo, tak tak ti odejde cerpadlo v nadrzi i kdyz jedes na plyn cerpadlo porad jede a vic se hreje potrebuje chladit....
ok...

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Napsal: pát kvě 03, 2013 12:30
od berryj
Ještě k ukazateli paliva. Jestli to máš nastavený jako já, tak palivoměr na přístrojovce ukazuje stav toho paliva na které jedeš. Po přepnutí se do 1-2 min ustálí ukazatel podle skutečného stavu co je v jedné nebo druhé nádrži. Když ujedu 500 km na LPG a přepnu na benzín tak mi to bude ukazovat stále stejně benzínu jeko před těma 500km na plyn.

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Napsal: pát kvě 03, 2013 13:13
od richardbalvin
berryj píše:Ještě k ukazateli paliva. Jestli to máš nastavený jako já, tak palivoměr na přístrojovce ukazuje stav toho paliva na které jedeš. Po přepnutí se do 1-2 min ustálí ukazatel podle skutečného stavu co je v jedné nebo druhé nádrži. Když ujedu 500 km na LPG a přepnu na benzín tak mi to bude ukazovat stále stejně benzínu jeko před těma 500km na plyn.
Tohle je dobrá vychytávka...tohle se dá nastavit přes diagnostiku nebo se musi něco dokoupit?Vypadá to šikovně...ale myslím si ,že to bohužel nemám protože u vypínače na lpg jsou diody a tam mi svítí momentálně čtvrt nádrže a na budíkách tak byla nula vč.0km dojezd...musel jsem natankovat...
Jinak jak se zapíná tempomat?zkoušel jsem to podle manuálu a to nejde tak se musim podivat na tempomat by měli být dvě pojistky

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Napsal: pát kvě 03, 2013 13:31
od AnderN
Tempomat se nejprve zapne tlačítkem na středovém panelu dole pod rádiem a klimatizací, v tlačítku se rozsvítí zelená dioda. Potom se aktivuje/deaktivuje tlačítky na volantu, při aktivním tempomatu svítí oranžová kontrolka na přístrojové desce. Tlačítka jsou dvě a mačkají se pouze zespod ;)

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Napsal: pát kvě 03, 2013 14:08
od richardbalvin
AnderN píše:Tempomat se nejprve zapne tlačítkem na středovém panelu dole pod rádiem a klimatizací, v tlačítku se rozsvítí zelená dioda. Potom se aktivuje/deaktivuje tlačítky na volantu, při aktivním tempomatu svítí oranžová kontrolka na přístrojové desce. Tlačítka jsou dvě a mačkají se pouze zespod ;)
to jsem zkoušel...a žádná reakce...vím že auto musí jet min 45km/h a prostě nic i kdyz pod klimou sviti diodka tak na volantu mohu mačkat jako blazen a nic

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Napsal: pát kvě 03, 2013 16:49
od berryj
Já už jsem to takhle na autě měl při koupi, že mi palivoměr ukazuje benzín i LPG, bohužel jak to je zapojené nevím. Schema k elektrice nemám.
Zeptej se v servisu pokud pojedeš do Hradce, ale Koltec se u nás moc nemontuje, je drahý. Většina jich je v dovezených autech z Holandska.

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Napsal: pát kvě 03, 2013 16:53
od richardbalvin
berryj píše:Já už jsem to takhle na autě měl při koupi, že mi palivoměr ukazuje benzín i LPG, bohužel jak to je zapojené nevím. Schema k elektrice nemám.
Zeptej se v servisu pokud pojedeš do Hradce, ale Koltec se u nás moc nemontuje, je drahý. Většina jich je v dovezených autech z Holandska.
Tak tohle je dovoz z Holandska-vČr od minulého roku...Do hradce pojedu nechat vyčistit a seřídit ten plyn...ale ještě to zkusim v aute sám vypnout benzin a pockat zda ude na palivoměru nějaká změna.

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Napsal: úte kvě 07, 2013 17:38
od richardbalvin
Tak poznatky z tohohle auta s LPG ... s tim benzinem se to uklidnilo-musel sem se s tim naucil jezdit a ted uz vydrzi dýl než dva dny :-)
Chtěl jsem se zeptat všiml jsem si ,že když jedu na LPG tak při 3000otáček se to přepne na benzin a nemusim na to treba moc slapat...
Další postřeh je ,že pri normální jízdě kdž jedu na LPG tak jak dosáhnu rychlosti 100km/h tak se to přepne na benzín...je to normální?Jak to máte vy?
Když jsem řídil BMW 525i LPG tak jsem mohl šlapat na plyn až na podlahu a auto jelo i přes 100km/h na LPG.

Napadlo mě ,že je to nastavený tak ,že si auto při rychlosti 100km/h a víc myslí ,že jsem na dálnici.Na dálnici by měla být spotřeba menší.
Ale zajímá mě jak to máte v a případně jestli někdo neví zda by se dal nastavit LPG aby jel i při akceleraci přeš 3000otáček nebo přes 100km/h na LPG.

Jinak je zajímavé jezdíme Kralupy -Praha po staré + po městě Kralupy a PC ukazuje spotřebu cca 8L...je to reálné když připočítám ,že na LPG to má cca 2l větší spotřebu?