Stránka 7 z 8

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Napsal: úte kvě 07, 2013 17:46
od berryj
A už jsi byl s tím LPG v servisu? Tohle by ti nemělo dělat, na LPG to musí jet i s plynem na podlaze v max. otáčkách.

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Napsal: úte kvě 07, 2013 18:23
od richardbalvin
berryj píše:A už jsi byl s tím LPG v servisu? Tohle by ti nemělo dělat, na LPG to musí jet i s plynem na podlaze v max. otáčkách.
NN ještě jsem se tam nedostal jelikož mám HK trošku dál...já přístí čtvrtek jedu do jižních čech protože přístí sobotu mám svatbu tak ted mám spíš zařizování ohledně svatby....
Jeden člen KDB tu psal toto : U LPG závisí spotřeba BA na nastavení servisákem hlavně dvou věcí - teplotě přepnutí (běžné se dá používat kolem 30°C) a některé systémy od určitých otáček přistřikují BA k LPG, nebo rovnou na BA přepínají.

...
Přitom u toho Bmw to jelo na max výkon i na LPG

Já bych ocenil abych měl i na LPG možnost jet na vyšší výkon než na 3tis otáček či 100km/h...

Musím se tam objednat a snad to stihnu než pojedu do těch jižních čech

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Napsal: úte kvě 07, 2013 18:59
od lenham3
Uz jsem ti to psal nekolikrat bud je to cele rozhasene nebo je to spatne naprogramovane pokud se to prepne na bezzin a nevrati se to zpet na plyn tak mas slaby tlak plynu ,zajed do servisu a porad nekombinuj sam to neopravis :!:

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Napsal: pát kvě 10, 2013 19:29
od richardbalvin
Hodlam objednavat ten filtr akorat nevim jestly má být kapalné fáze a nebo plynné.Kde přesně v motorovým prostoru ho mám najít abych ho mohl vyměnit. protoze se do Gery dostanu nejdřív až za 14dní...Byl jsem v Praze 9 tam taky dělají Koltec ale ta firma na mě nepusobí dobře...navíc je dražší než Gera

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Napsal: pát kvě 10, 2013 19:38
od berryj
Já mám filtr kapalné fáze na reduktoru, ale třeba máš jiný typ. Vyfoť reduktor a já ti povím jak na to, jestli je to ten samý co mám.

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Napsal: pát kvě 10, 2013 19:40
od richardbalvin
berryj píše:Já mám filtr kapalné fáze na reduktoru, ale třeba máš jiný typ. Vyfoť reduktor a já ti povím jak na to, jestli je to ten samý co mám.
ok zítra sem hodim foto.... takže mám objednat ten kapalne misto plynového?

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Napsal: pát kvě 10, 2013 19:52
od berryj
No, on tenhle starší systém žádný filtr plynné fáze nemá, pokud to tam někdo nedodělal. Viděl jsem ho jen u těch novějších systémů vstřikování LPG.
Jinak v Horních Počernicích je firma (http://www.1-lpg.cz) která má díly na Koltec a možná dělají i servis.
(Jinak já bych bral bych ten filtr za 86 s DPH kód zboží FIL003, pokud je to originál, levnější náhrady občas stojí za prd, nic nevydrží)

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Napsal: pát kvě 10, 2013 19:56
od richardbalvin
berryj píše:No, on tenhle starší systém žádný filtr plynné fáze nemá, pokud to tam někdo nedodělal. Viděl jsem ho jen u těch novějších systémů vstřikování LPG.
Jinak v Horních Počernicích je firma (http://www.1-lpg.cz) která má díly na Koltec a možná dělají i servis.
(Jinak já bych bral bych ten filtr za 86 s DPH kód zboží FIL003, pokud je to originál, levnější náhrady občas stojí za prd, nic nevydrží)
diky zitra poslu to foto...

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Napsal: čtv kvě 16, 2013 7:06
od richardbalvin
zdravim ten filtr se mění v elektroventilu co je na reduktoru koltec?

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Napsal: čtv kvě 16, 2013 7:12
od richardbalvin
.

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Napsal: čtv kvě 16, 2013 7:12
od richardbalvin
n

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Napsal: čtv kvě 16, 2013 15:56
od berryj
Ano filtr je v té mosazné části elektroventilu pod víčkem. je to na klíč velikost asi 20, nebo 22, nejlépe očkový (doma budu až večer tak to změřím). Ten šedý plast nad tím je elektromagnet, který ten ventil ovládá. Víčko jen pomalu povolit až začne trochu unikat plyn. (zbytek plynu je v trubičce od ventilu nádrže k ventilu reduktoru) Nepovoluj to najednou, ať ti to víčko nevyletí. Nech to v klidu vysyčet.

Přidávám fotku s označením filtru

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Napsal: čtv kvě 16, 2013 20:38
od richardbalvin
berryj píše:Ano filtr je v té mosazné části elektroventilu pod víčkem. je to na klíč velikost asi 20, nebo 22, nejlépe očkový (doma budu až večer tak to změřím). Ten šedý plast nad tím je elektromagnet, který ten ventil ovládá. Víčko jen pomalu povolit až začne trochu unikat plyn. (zbytek plynu je v trubičce od ventilu nádrže k ventilu reduktoru) Nepovoluj to najednou, ať ti to víčko nevyletí. Nech to v klidu vysyčet.

Přidávám fotku s označením filtru
díky...tak jsem to zkoušel povolit a nic...tak sem zajel do servisu a zkoušeli to s tím očkem a nic...tak nevím ještě to známej zkusí velgou golou...ale je to problém to povolit je to fakt na fest...nějaký fígl?už jsem to trochu ožvejkal... ach jo

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Napsal: čtv kvě 16, 2013 21:19
od berryj
Je to klíč 22, (21 nejde nasadit), pozor, nesmíš zase povolovat moc velkou silou, jinak budeš hodně namáhat na páku tu část tělesa ventilu, která je zašroubovaná do reduktoru. Já to zas tak na fest neměl. Možná si kleštěma přes hadr chytnout tělo ventilu a proti tomu povolovat víčko. Šel by taky oddělat horní elektromagnet aby tam byl třeba lepší přístup.

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Napsal: pát kvě 17, 2013 6:51
od richardbalvin
berryj píše:Je to klíč 22, (21 nejde nasadit), pozor, nesmíš zase povolovat moc velkou silou, jinak budeš hodně namáhat na páku tu část tělesa ventilu, která je zašroubovaná do reduktoru. Já to zas tak na fest neměl. Možná si kleštěma přes hadr chytnout tělo ventilu a proti tomu povolovat víčko. Šel by taky oddělat horní elektromagnet aby tam byl třeba lepší přístup.
zkusim to nekde sem našel i fotky že si celé to tělo elektroventilu z toho reduktoru sundal aby vyměnil filtr...no uvidim jak to pujde povolit golou....jinak hodně nepříjemná zkusenost mladá v utery jela do prace a cestou ji vytekl celej olej tak ho tam dolili a dojeli do servisu....v servisu to měli dva dny museli tam vyfrézovat něakou zátku z té strany jak jsou rozvody...+vyměna oleje...cena 2500kč...no a včera jeden na svatbu do jižních čech vjedu na dálcini trochu sem na to slápnul 160km/h 7tis otáček a už mě to víc nechtelo pustit a najednou takovej dým za autem a v kabině...sem se lekl ,že je neco špatně s plynem...no a on znova vytek olej nastestí jen čtvrtka...no ale na pumpe 1litr oleje 419kč a bez telefonu...tak jsem s tim opet musel do servisu a nakonec tam byla vypadla hadicka na hlavě motoru na to odvětrávání...mám tam nějaké patné hadičky a nastavovaný+v tý hlavě motoru je špátná gumička co drží ty hadičky...no hrozná zkušenost...jinak asi nevis jaké by mohli být přiciny když nejde tempovat ,ze?jinak díky