Žádná výbava,jen osvětlená zrcátka ve slunečních clonách,což velmi ocenila moje žena

Bude na autě dost práce,aby byla podle mých představ ale základ je v pohodě,karosérie je zdravá.V minulosti byla ťuklá na pravý přední blatník a roh kapoty a oprava je dost odfláklá a o "laku" ani nemluvě...Kapota je vlevo nad světlem rezatá skrz a blatník je jiný,původně červený.Tímto prosím,kdyby měl někdo k prodeji kapotu a blatník,ideálně v Zircon Silver barvě,měl bych zájem.Uměl bych si s tím poradit,kapotu vyvařit,spasovat a nechat nastříkat,ale nejdřív zkusím elegantnější a jednodušší cestu.
Z mechanických věcí mně čekají přední ramena a pak se ukáže dál,až budu mít chvíli čas a místo na heveru,co ještě dalšího vyplave.Na motoru je lepený domeček termostatu a chybí plastový kryt.Jinak jede krásně,a ten zvuk je návykový

Určitě vyměním řemeny a kladky rozvodů a vyčistím olejovou vanu,podle postřehů a rad co jsem zatím pochytil.
Je zajímavé,že jsem ve dokladech ze servisu v Německu našel fakturu,kdy byl při nájezdu 48565 km v roce 2003 měněný motor za nový,který tehdy stál s výměnou 4988 EUR...Je to zapsané i v servisní knížce.To znamená,že motor má teď najeto 124000 km.Netuším,co s mohlo tehdy stát že motor měnili...
Těším se na ní,začnu shromažďovat potřebné díly a až je budu mít,skočím na to.Ať můžeme na 2.křivoklátské toulání dvěma autama


J.