Další 75 doma
Napsal: úte lis 29, 2016 8:43
Neodolal jsem vábení lákavého inzerátu na Sautu a ujal jsem se této krásky.Je to 2.0 KV6 z roku 1999,dovezená loni z Německa.Má servisní knížku a faktury ze servisů,docela slušnou servisní historii.Najeto 172000 km,potvrzeno Toafem.
Žádná výbava,jen osvětlená zrcátka ve slunečních clonách,což velmi ocenila moje žena
Bude na autě dost práce,aby byla podle mých představ ale základ je v pohodě,karosérie je zdravá.V minulosti byla ťuklá na pravý přední blatník a roh kapoty a oprava je dost odfláklá a o "laku" ani nemluvě...Kapota je vlevo nad světlem rezatá skrz a blatník je jiný,původně červený.Tímto prosím,kdyby měl někdo k prodeji kapotu a blatník,ideálně v Zircon Silver barvě,měl bych zájem.Uměl bych si s tím poradit,kapotu vyvařit,spasovat a nechat nastříkat,ale nejdřív zkusím elegantnější a jednodušší cestu.
Z mechanických věcí mně čekají přední ramena a pak se ukáže dál,až budu mít chvíli čas a místo na heveru,co ještě dalšího vyplave.Na motoru je lepený domeček termostatu a chybí plastový kryt.Jinak jede krásně,a ten zvuk je návykový
Určitě vyměním řemeny a kladky rozvodů a vyčistím olejovou vanu,podle postřehů a rad co jsem zatím pochytil.
Je zajímavé,že jsem ve dokladech ze servisu v Německu našel fakturu,kdy byl při nájezdu 48565 km v roce 2003 měněný motor za nový,který tehdy stál s výměnou 4988 EUR...Je to zapsané i v servisní knížce.To znamená,že motor má teď najeto 124000 km.Netuším,co s mohlo tehdy stát že motor měnili...
Těším se na ní,začnu shromažďovat potřebné díly a až je budu mít,skočím na to.Ať můžeme na 2.křivoklátské toulání dvěma autama
J.
Žádná výbava,jen osvětlená zrcátka ve slunečních clonách,což velmi ocenila moje žena

Bude na autě dost práce,aby byla podle mých představ ale základ je v pohodě,karosérie je zdravá.V minulosti byla ťuklá na pravý přední blatník a roh kapoty a oprava je dost odfláklá a o "laku" ani nemluvě...Kapota je vlevo nad světlem rezatá skrz a blatník je jiný,původně červený.Tímto prosím,kdyby měl někdo k prodeji kapotu a blatník,ideálně v Zircon Silver barvě,měl bych zájem.Uměl bych si s tím poradit,kapotu vyvařit,spasovat a nechat nastříkat,ale nejdřív zkusím elegantnější a jednodušší cestu.
Z mechanických věcí mně čekají přední ramena a pak se ukáže dál,až budu mít chvíli čas a místo na heveru,co ještě dalšího vyplave.Na motoru je lepený domeček termostatu a chybí plastový kryt.Jinak jede krásně,a ten zvuk je návykový

Určitě vyměním řemeny a kladky rozvodů a vyčistím olejovou vanu,podle postřehů a rad co jsem zatím pochytil.
Je zajímavé,že jsem ve dokladech ze servisu v Německu našel fakturu,kdy byl při nájezdu 48565 km v roce 2003 měněný motor za nový,který tehdy stál s výměnou 4988 EUR...Je to zapsané i v servisní knížce.To znamená,že motor má teď najeto 124000 km.Netuším,co s mohlo tehdy stát že motor měnili...
Těším se na ní,začnu shromažďovat potřebné díly a až je budu mít,skočím na to.Ať můžeme na 2.křivoklátské toulání dvěma autama


J.