Příspěvek
od Pítrs » ned pro 17, 2017 20:42
Jak se to vezme.
Naftový agregát je víc na točivý moment, bensinový na výkon...s tím, že, jak píše předseda, bensin je živější, točivější....
Srovnávat dvě zcela odlišná auta je nesmysl.
Holt si šofér musí zvyknout na ty rozdíly.
Za sebe, kdybych měl jezdit s naftovým strojem, tak bych v tomto případě nějaké přelaďování stroje moc neřešil....
Určitě bych za tyto nápady nikoho nekamenoval, ale přijde mi to zbytečné se tím zabývat.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS