2,0 V6 nemá výkon od spoda
2,0 V6 nemá výkon od spoda
Ahoj,stal jsem se majitelem 75 a u motoru 2,0 V6 jsem se těšil jaký bude mít ten šestiválec výkon,ale bohužel mě do 3500 otáček možná předjede i trabant,auto nemá vůbec výkon,můžete mi prosím někdo poradit na co se mám zaměřit.Diagnostika nesvítí,ale vyčetla chyby
P1470 Ventil proměnlivého průrezu sání-vázne otevřený
P1472 Klapkový ventil proměnlivého průrezu sání
P1470 Ventil proměnlivého průrezu sání-vázne otevřený
P1472 Klapkový ventil proměnlivého průrezu sání
-
- Příspěvky: 2384
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: 2,0 V6 nemá výkon od spoda
Nefunguji VIS motorky v sani
Re: 2,0 V6 nemá výkon od spoda
Díky,teď jsem na ně koukal a fakt nefungují,dají se nekde sehnat,nebo dá se to nějak obejít,jinak jsem zistil že vstřik na třetím válci dává méně než ostatní
-
- Příspěvky: 1478
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2,0 V6 nemá výkon od spoda
Ty VIS motorky tam jsou potřeba, jestli jsi aspoň trochu šikovný a budeš mít štěstí v tom že na plošňáku ve visech budou jen přepálený cestičky, tak dobrý. Lehce opravíš. Horší varianta jsou spálený motorky, ebo rozlámyný klapky uvnitř sání (neopravitlné). A když už to budeš mít venku, tak zkontroluj jak v sání chodí ta boční motýlková klapka, dost často zústavá v zavřený poloze přidřená, je třeba to trochu vzít pilníkem. Jinak když si projedeš vlákno o mým ZTT, najdeš tam jak mám udělanou indikaci funkce těch visů za jízdy. Stačí nato pár drátú a dvě LEDky na 12v.
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
-
- Příspěvky: 1478
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2,0 V6 nemá výkon od spoda
Jo a čištění vstřikú tady nedávno řešil Trunda.
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
Re: 2,0 V6 nemá výkon od spoda
VISy trpí na dvě hlavní věci. Studené spoje na nožičkách mikrospínačů - stačí propájet. A pak ony spálené cestičky plošného spoje - ty jsou důsledkem motorku ve zkratu, tzn. nestačí propájet cestičku, ale musí se vyměnit i motorek, jinak se to spálí znova jinde. Motorek se dá zkusit profouknout čističem na brzdy a na závěr vzduchem. Dá se pak ampérmetrem změřit, jaký má motorek odběr a ten nemá být nijak extrémní. Nebo zapojit na nabíječku s indikací proudu a mělo by to odebírat proud jak kdyby byla baterka téměř nabitá.
Vstřiky můžou být přicpané v sítku. Zakarbonované teoreticky můžou být v případě, že se s autem moc nejezdilo. Prostě vyndat (opatrně, jsou v plastové redukci, která se při násilí může rozpadnout) a nechat vyčistit.
Vstřiky můžou být přicpané v sítku. Zakarbonované teoreticky můžou být v případě, že se s autem moc nejezdilo. Prostě vyndat (opatrně, jsou v plastové redukci, která se při násilí může rozpadnout) a nechat vyčistit.
Re: 2,0 V6 nemá výkon od spoda
Tak jsou v pytli ty motorky,tišták je v pohodě,nic nepropáleného,ty vypínače jsem proletoval ale motorky už nemají sílu,rozebral sem je a v té plastové části jsou ty uhlíky vypálené,ta přední klapka zavrčí a vypne se v poloze otevřeno a víc nic a ta zadní vůbec nic,diagnostika hlasí že jsou obě klapky stále otevřené,co teď s tím,nemáte někdo funkční VIS.
Jinak vstřiky jsem pročistil a jsou ok,ale stejně motor pořád jako zakopává,jak kdyby šel na pět válců,když dám na diagnostice vynechávaní válců tak mě to píse že čtvrtej válec vynechává třeba i 120 krát a ostatní 0 max některej do deseti,může to být cívka,kabel????
Dík za rady,pak už nevím a raději to snad prodám někomu kdo si to opraví
Jinak vstřiky jsem pročistil a jsou ok,ale stejně motor pořád jako zakopává,jak kdyby šel na pět válců,když dám na diagnostice vynechávaní válců tak mě to píse že čtvrtej válec vynechává třeba i 120 krát a ostatní 0 max některej do deseti,může to být cívka,kabel????
Dík za rady,pak už nevím a raději to snad prodám někomu kdo si to opraví
Re: 2,0 V6 nemá výkon od spoda
No samotné motorky se dají koupit, ale musíš googlit a dát si bacha na stranu otáčení. A asi nebrat jen tak něco z Číny, protože ty údajně moc nevydrží. Nové VISy se dají koupit zde https://rimmerbros.com/Item--i-GRID001713 ale je to darda.
Jj, zaměřil bych se spíš na cívku a kabel.
Jj, zaměřil bych se spíš na cívku a kabel.
Re: 2,0 V6 nemá výkon od spoda
Sehnal jsem tady v Radotíně pána a má tady komplet prej plnně funkční sání i s VISy za 1500kč,je to tedy s 2,5 ale to je asi stejný ne,cena je dobrá nebo ne.Než to koupím stačí ty VISy vyzkoušet jak tady je psáno přes ten kabel na kostru a připojit k tomu drátku jestli zavrčí a pak zas zavrčí zpět,nebo nějak jinak,dík
Re: 2,0 V6 nemá výkon od spoda
Cena myslím v poho, pokud ovšem budou VISy v dobré kondici, což poznáš fakt jen změřením proudu na motorku.
Jak testovat to najdeš na webu. Jen dávat bacha na to, že je potřeba přidržet a přibrzdit výstupní vačku na VISu, protože když ji nepřibrzdíš, tak se přetočí za parkovací polohu a musí se to rozebrat a znova sestavit.
Jak testovat to najdeš na webu. Jen dávat bacha na to, že je potřeba přidržet a přibrzdit výstupní vačku na VISu, protože když ji nepřibrzdíš, tak se přetočí za parkovací polohu a musí se to rozebrat a znova sestavit.
-
- Příspěvky: 1478
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2,0 V6 nemá výkon od spoda
Ještě si zkontroluj i na svým sání jestli nejsou rozlámaný ty klapky, který tahá horní vis. Když je vyndanej, tak tam kouká táhlo a když s ním budeš hejbat, nemělo by být cejtit nějaký klapání nebo nebo vůle při pohybu. Bohužel tohle nijak nezkontroluješ, ideální když je sání venku, tak s tím hejbat a koukat na jednotlivý klapky sacíma kanálama endoskopem...
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
-
- Příspěvky: 1478
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2,0 V6 nemá výkon od spoda
Jo a zkoušení těch visů je lepší na sání, pak se nepřetočí, jak píše Trunda.
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
Re: 2,0 V6 nemá výkon od spoda
k tomu vynechávání, změř si komprese na válcích,
-
- Příspěvky: 2384
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: 2,0 V6 nemá výkon od spoda
A svicky jsi vymenil?