
K problemu:
Auto melo pri koupi nalitano 170 tkm, dnes o 2 roky pozdeji jsem o cca 40 tkm dal. Pred koupi vse meneno, doklady na vse potrebne k vymene hlavoveho tesneni (takze tam byl unik...) rozvodu, pumpy, atd., ale dalo se tam MLS tesneni, coz uz by dneska byvaly vlastnik neudelal... Po vymene jeste odjel byvaly vlastnik 10 tkm.
Po roce jezdeni (15 tkm) jsem vedel, ze jsem se trefil, Rover si vrnel, jezdil za 10l plynu, byvaly vlastnik z Dresden mi menil silentbloky, rameno, kapaliny, filtry.. Jenomze - ja vul jel v breznu s postrechu preplnenym autem vcetne plny 60 kilovy rakve (+4 os.) do Alp. Tam a zpet 2400 km. Vyjizdel San Bernardino (2000m.n.m.), dolu na Como do kolon ve 25 st. s klima a zase do 2100 m.n.m. uz s cukanim v nizsich otackach az pod Matterhorn. Vse na plyn. Po 2 letech jsem zapomnel na rady, ze mam v tezsich situacich prepinat na benzin

Po navratu unik pokracuje, ted vsak dolejvam pul litru po 200 km. Kde je unik, neni videt. Hadice jsem menil rok zpatky, pumpa sucha, nikde mokro pod autem. Ve vode stopa po oleji neni. Olej je taky cisty, ale stoupl 1 cm na merce

Musim tedy nejspis po cca 50 tkm od posledniho sundani hlavy minulym majitelem opet do akce. Nejake typy, rady, poznatky, vase zkusenosti. Brousil nekdo 2x hlavu a dal puvodni nove tesneni misto MLS, drzelo?