Návrat ztraceného syna :)
Napsal: čtv lis 14, 2019 10:32
Přátelé, kamarádi.
Po letech se vracím do rodného klubu (zatím aspoň písemně).
Důvodů proč jsem nebyl je víc, ty hlavní sem nepatří a ty podružné následují.
Takže první důvod byl přechod na Jaguary. Byl způsoben hlavně tím, že 75 mi sebrala dcera a posléze manželka, takže jsem hledal něco pro sebe. A protože 75 už doma byla, logicky se nabízel S-type 4.2, NA. Levně z Rakouska, v podstatě bez chyby, až na cukající automat, ale to byl naštěstí jen konektor.
Potom došlo na řadu MG. Začínalo mi být trošku malé, a díky zvyšujícímu se věku jsem už nepotřeboval jezdit zatáčky bokem Takže levně XJS 5.3, V12 ze Švýcarska. Levně proto, že motor sice točil, ale nestartoval. Takže jsem si řekl, to je buď benzín nebo elektrika. Nebyly. Předchozí majitel si nevšiml, že mu praskla hadice k chladiči a jel a jel a jel. Nějak to udělali, že to po zadření točilo a já jsem na to skočil Po rozdělání modrá klika, modré písty, modré vložky. Sehnal jsem druhý motor a 3 roky to dával dohromady.
Potom ještě spousta věcí (komplet generálka podvozku, díra v výměníku klimatizace, prasklé přední sklo, vyčištění nádrží, nové výfuky, elektrika, ...)
Mezitím ještě Daimler X350, LWB, 4.2 kompresor. Toto auto jsem prostě chtěl od doby, kdy jsem začal koketovat s Jaguary. Opět levně z Německa, opět chyba na motoru. Roztrhnuté gumičky (těsnění) VVT (VVC) ventilů. Tady ale musí jít motor ven, alespoň jsem nenašel způsob, jak je jinak vyměnit. Sice to jezdí, ale skáče do nouzáku.
No a poslední projekt. Manželka. 35 let jsem poslouchal "Jéé, to je krásný brouček, ty máš pořád ty svoje anglićáky, a mě se tak líbííí ". Takže projekt Adolfova pomsta.
A ejhle po pěti letech nový VW Brouk. Z původního zbyl jen tunel s VINem a karoserie bez dveří No a začal jsem se věnovat opět 75, která jen jezdila a jezdila a chřadla a chřadla. Ale o tom, děti, až příště
Po letech se vracím do rodného klubu (zatím aspoň písemně).
Důvodů proč jsem nebyl je víc, ty hlavní sem nepatří a ty podružné následují.
Takže první důvod byl přechod na Jaguary. Byl způsoben hlavně tím, že 75 mi sebrala dcera a posléze manželka, takže jsem hledal něco pro sebe. A protože 75 už doma byla, logicky se nabízel S-type 4.2, NA. Levně z Rakouska, v podstatě bez chyby, až na cukající automat, ale to byl naštěstí jen konektor.
Potom došlo na řadu MG. Začínalo mi být trošku malé, a díky zvyšujícímu se věku jsem už nepotřeboval jezdit zatáčky bokem Takže levně XJS 5.3, V12 ze Švýcarska. Levně proto, že motor sice točil, ale nestartoval. Takže jsem si řekl, to je buď benzín nebo elektrika. Nebyly. Předchozí majitel si nevšiml, že mu praskla hadice k chladiči a jel a jel a jel. Nějak to udělali, že to po zadření točilo a já jsem na to skočil Po rozdělání modrá klika, modré písty, modré vložky. Sehnal jsem druhý motor a 3 roky to dával dohromady.
Potom ještě spousta věcí (komplet generálka podvozku, díra v výměníku klimatizace, prasklé přední sklo, vyčištění nádrží, nové výfuky, elektrika, ...)
Mezitím ještě Daimler X350, LWB, 4.2 kompresor. Toto auto jsem prostě chtěl od doby, kdy jsem začal koketovat s Jaguary. Opět levně z Německa, opět chyba na motoru. Roztrhnuté gumičky (těsnění) VVT (VVC) ventilů. Tady ale musí jít motor ven, alespoň jsem nenašel způsob, jak je jinak vyměnit. Sice to jezdí, ale skáče do nouzáku.
No a poslední projekt. Manželka. 35 let jsem poslouchal "Jéé, to je krásný brouček, ty máš pořád ty svoje anglićáky, a mě se tak líbííí ". Takže projekt Adolfova pomsta.
A ejhle po pěti letech nový VW Brouk. Z původního zbyl jen tunel s VINem a karoserie bez dveří No a začal jsem se věnovat opět 75, která jen jezdila a jezdila a chřadla a chřadla. Ale o tom, děti, až příště