KV6 2.5 - netáhne nad 5tis
Napsal: čtv čer 04, 2020 0:24
Zdravím klubáci 
Mám tu jednu krásnou 75 2.5l V6, kterou jsem si před dvěma lety s nadšením koupil - byla to láska na první poježdění
hned měsíc po nákupu se ale odstavila do servisu - ztrácela se voda, přehříval se motor. “Máš v bloku díru jako kráva. To nemá cenu opravovat, prodej to, zbav se toho” zaznívalo od servismana. Zbavovat jsem se toho nechtěl, to auto se mi fakt líbí, a nevěřil jsem, ze bych se k nějakýmu takovýmu zase dostal. Auto tam zůstalo stát rok a půl, než mi odešlo moje sekundární auto a já si Rovera stáhl k sobě. Nedalo mi to, a pustil se do toho sám. Byť nejsem žádný mechanik, auta mě baví, a mám rád výzvy
bylo to jen nakonec prasklé koleno termostatu. Výměna 1200,- a 5 hodin práce. To mi samozřejmě vnuklo určitý odpor k autoservisům
navíc mě to hrabání se v tom fakt bavilo 
No k dotazům - auto má pár drobných nešvarů, které bych chtěl postupně vyřešit, ale protože je Rover dost specifický auto, radši se zeptám zde na názory, a třeba budu vědět, po čem konkrétně jít
(ještě doplním - po roce a půl odstávky auto samozřejmě prošlo restaurovacím servisem - olej, odtokové kanálky, apod...)
Jeden z nešvarů, který mě trochu víc trápí je, že pokud autu trošku šlápnu na krk, tak nad 3.000 otáček je cítit zátah motoru, na 5.000 auto ale úplně usne, veškerý zátah zmizí a přes 5000 se v podstatě vůbec nedostanu. Kde by mohl být problém? Může to dělat klapka sání? Ještě zmíním - při plném plynu auto vydává otravně pisklavý zvuk. Mám podezření, že by to mohla být netěsnost plastového Téčka na sání, které tam někdo svépomocí asi dodělal k bývalému pohonu na Ethanol. Když auto stojí, tak to nedělá - jen když jede (takhle na hlucho těžko soudit, pokusím se zítra ten zvuk nahrát
)
A doplňující dotaz. Občas uvnitř cítím výfukové plyny, to bych asi sváděl na těsnění u svodů - jdu správným směrem?
Zatím moc děkuji za poznatky!

Mám tu jednu krásnou 75 2.5l V6, kterou jsem si před dvěma lety s nadšením koupil - byla to láska na první poježdění




No k dotazům - auto má pár drobných nešvarů, které bych chtěl postupně vyřešit, ale protože je Rover dost specifický auto, radši se zeptám zde na názory, a třeba budu vědět, po čem konkrétně jít

Jeden z nešvarů, který mě trochu víc trápí je, že pokud autu trošku šlápnu na krk, tak nad 3.000 otáček je cítit zátah motoru, na 5.000 auto ale úplně usne, veškerý zátah zmizí a přes 5000 se v podstatě vůbec nedostanu. Kde by mohl být problém? Může to dělat klapka sání? Ještě zmíním - při plném plynu auto vydává otravně pisklavý zvuk. Mám podezření, že by to mohla být netěsnost plastového Téčka na sání, které tam někdo svépomocí asi dodělal k bývalému pohonu na Ethanol. Když auto stojí, tak to nedělá - jen když jede (takhle na hlucho těžko soudit, pokusím se zítra ten zvuk nahrát

A doplňující dotaz. Občas uvnitř cítím výfukové plyny, to bych asi sváděl na těsnění u svodů - jdu správným směrem?
Zatím moc děkuji za poznatky!
