Stránka 1 z 1
Rover 75 MG
Napsal: pát čer 26, 2020 9:07
od Anderek400
Zdravím Vás ve spolek.Chci se zeptat ,jaké máte zkušenosti s Rover 75 MG ? Mám Rover 400 1,4 , 76KW r.v 1998 ,ale chci si koupit Rover 75 MG .Diky za Vaše názory . S pozdravem Anderek
https://www.sauto.cz/osobni/detail/rove ... oFrom=list
Re: Rover 75 MG
Napsal: pát čer 26, 2020 9:27
od Trunda
Vítej
Ano.... máme zkušenosti.... a hodně
.... stačí si pročíst zde sekci Rover 75, případně MG ZT v sekci MG. Pročti si např. tato vlákna
viewtopic.php?f=14&t=10088
viewtopic.php?f=14&t=8980
viewtopic.php?f=14&t=8544
.... dočteš se tam tak průběžně o tom, co se tak na takových autech řeší, co se musí hlídat.... no a pak se poptej co tě k tomu víc bude zajímat
Jinak v tom inzerátu jsou dost hnusné fotky, z kterých jde poznat jen to, že auto je naleštěné. Za mě je ale zásadní u auta prověřit kvalitně stav motoru a prověřit, jestli do auta nezatékalo. Můžu pak rozepsat jakým způsobem to prověřit. Jinak tu už něco sepsaného taky je ...
viewforum.php?f=44
Re: Rover 75 MG
Napsal: pát čer 26, 2020 19:45
od Jan76
Tohle je ten horký brambor? Už je tu asi potřetí ne?
Re: Rover 75 MG
Napsal: pát čer 26, 2020 20:02
od djmicho
To se ještě furt prodává?
Re: Rover 75 MG
Napsal: pát čer 26, 2020 21:52
od Trunda
To je toho jůtubera?
Re: Rover 75 MG
Napsal: pon čer 29, 2020 8:19
od roverix
Je třeba rozlišit Rover 75 od MG ZT Mg= tvrdší pružiny, větší kola, větší brzdy, jiná převodka řízení. Rover 75 je pohodlný dálniční expres. Serpentýny v horách i horší cesty podvozek zvládá na 1 Tam, kde ostatní brzdí, 75 tuto potřebu nemá. MG, nevím, nejsem závodník, neumím ocenit výhody odlišného podvozku.
Re: Rover 75 MG
Napsal: pon čer 29, 2020 8:57
od roverix
Vzpomínám ještě na jeden rozdíl. Řidič i spolujezdec musí mít sportovní postavu, nebo alespoň obvod pasu pod 90 cm.
Re: Rover 75 MG
Napsal: úte čer 30, 2020 1:08
od djmicho
Rozdíl 75 od ZT je jednoznačný:
- v 75 mám mořskou nemoc a nebolí mě zadek
- v ZT sice člověka z děr bolí řiť a kostrč, ale to auto neuhne ze směru ani kdyby ho mučili
- brzdy v 75 jsou takový lepší průměr, ZT se správnými kotouči a deskami nedá utahat (samozřejmě cokoliv se dá utavit špatnou technikou brzdění...)
- 75 si hraje na levnějšího Jagoše, ZT zase vypadá jak skotský tuning 5kovýho BMW, ale je prostě i tak hezčí než 75
- na 75 je "snadnější" něco sehnat v nezničeném stavu, na ZT už je to s karosařinou horší...
ani jedno auto není pro člověka co hledá bezporuchový stroj, který mu může servisovat kdejaký Pepík ve stodole