Stránka 1 z 1

palivovy filter

Napsal: pon lis 05, 2007 11:55
od norbert
Rozhodol som sa, ze na svojom CDT vymenim palivovy filter. Problemy nie su ziadne, ale uskodit to nemoze. Nikdy som vsak tuto vymenu nerobil a rad by som to zvladol sam. Obavam sa vsak, ze pri vymene zavzdusnim palivovy system a ani neviem, kde vlastne ten filter je. Prosim o radu ako postupovat, ak to bude problem, dam to do servisu.
Vsimol som si, ze na novom filtri je aj odkalovacie viecko. Znamena to, ze filter treba odkalovat, resp. odvodnovat (kedze nafta je lahsia ako voda?)
Dakujem.

Napsal: pon lis 05, 2007 13:34
od Thomson
Tak filtr je umisteny hned vedle baterie. Musis odpojit obe hadicky + cidlo a filtr naboku povolit tak aby sel vytahnout. Ten horni plas prijde povolit ale urcite bude zatahly jak svina. Valijes novy filt naftou a nasroubujes plast s privodama. Ted ale nastava trosku problem protoze filtr je dels o ten odkalovaci sroub (aspon v mem pripade byl) coz znamena ze budes muset odehnout spodni doraz o ktery se filt opira a mozna pootocit tim odkalovacim sroubem. Vse zapojis z5 a pokud jsi filtr zalil normalne tak nastartujes a jen pridrzis chvili plyn a je to.

Napsal: pon lis 05, 2007 16:34
od norbert
Dakujem, ak tomu spravne rozumiem,tak ten odkalovaci srob, okrem toho, ze mi tam bude zavadzat, tak je nanic, lebo sa k nemu normalne nedostanem, takze na nejake priebezne odkalovanie mozem zabudnut, je to tak?

Napsal: pon lis 05, 2007 18:49
od Thomson
No v podstate jo protoze bys musel cely filtr vytahnout ven a pak odkalit.