Stránka 1 z 1
štartér 2,0
Napsal: stř lis 19, 2008 15:59
od undy
Viete mi poradiť 1.pasuje štartér R 75 2,0 benzín na 2,5 benzín? a 2.rozlišuje sa aj AT/manuál?Vďaka za odpoveď.
Re: štartér 2,0
Napsal: stř lis 19, 2008 19:51
od assa
Electrical – KV6
System 12 volt, negative earth
Battery:
⇒Type Lead Acid
⇒Capacity (nominal rating) 75 Ah
Alternator:
⇒Type Denso K3B-H
⇒Output (nominal rating) 105 A
Starter motor (manual gearbox):
⇒Type Denso RA
⇒Power (nominal rating) 1.4 kW
Starter motor (automatic gearbox):
⇒Type Denso RA
⇒Power (nominal rating) 1.8 kW
Re: štartér 2,0
Napsal: stř bře 11, 2009 13:33
od undy
čo doporučujete urobiť so štartérom z vrakoviska pred montážou do auta aby som ho večer nemusel zasa vyberať?A ako sa k nemu dostanem najlepšie R 75 2,0 V6.Ďakujem
Re: štartér 2,0
Napsal: stř bře 11, 2009 14:04
od roverix
Rozebrat. zkontrolovat ložiska, čep páky volnoběžky, uhlíky. Pročistit komutátor- na soustruhu. Pak nějaké silnější káble, zapojit elektriku a zkusit.
Re: štartér 2,0
Napsal: stř bře 11, 2009 14:06
od undy
ďakujem
Re: štartér 2,0
Napsal: pát bře 27, 2009 14:40
od undy
No teda super.Došiel mi z eBay štartér z 2,5 automat.Predajca aj servis na SK tvrdili,že to je identické s mojou 2,0 V6 automat.prevodovka,teraz mi volal opravár,že to vôbec nepasuje.Príruba má byť väčšia aj ozubené kolečko má byť väčšie a hustejšie.To čo mi prišlo je Denso , NAD 101180.Neviete mi poradiť,ako sa dopátrať k správnemu číslu?
Alebo mi zrovna jeden poslať?
Inak ten horeuvedený je tým pádom na predaj 30 EUR
Re: štartér 2,0
Napsal: pát bře 27, 2009 15:15
od Tommi_82
Vím že to máš z jihu slovenska na sever moravy sakra daleko ale já bych na tvým místě zkusil zavolat na vrakáč do Jeseníku, rozhodně tam kdysi 2.0V6 stála, nevím v jakým stavu tam mají ten startér ale přijde mi to pro tebe jako nejschůdnější řešení.
Re: štartér 2,0
Napsal: pát bře 27, 2009 15:28
od undy
Ďakujem,asi mi iné neostáva.Ešte možno vyberiem ten môj a skúsim urobiť z dvoch jeden.Nemôže tam byť veľká chyba,normálne to točí,len niekedy to po otočení kľúčika len cvakne a ticho.Niekedy to musím 20-30 x zopakovať-otočiť kľúčom - cvak-nič-otočiť kľúčik - cvak-nič a zrazu to normálne naštartuje,niekedy to točí pomalšie a vzápätí normálne rýchlo / aj s inou baterkou/.Možno uhlík,kontakt alebo čo.Ten mechanik mi zavolal až keď bolo po všetkom,mohol pritom kludne pozrieť ten môj,čo mu je.A možno mu pomôže len demontáž/montáž

Re: štartér 2,0
Napsal: pát bře 27, 2009 15:31
od Tommi_82
já jako laik bych v tom viděl právě ten uhlík nebo něco podobnýho.
Re: štartér 2,0
Napsal: pát bře 27, 2009 15:31
od undy
no tak to sme laici dvaja...
Re: štartér 2,0
Napsal: pát bře 27, 2009 20:58
od roverix
Také to mohou být opálené kontakty uvnitř cívky. Cívka se běžně nerozebírá, ta se mění. Přesto jsem jich v minulosti několik rozebral a opravil. Vrakoviště neexistovali a v mototechnách byly jen dvouhodinové fronty na žárovky H4. Závady které jsem našel, byly vždy jen mechanické kontakty. Sjeté uhlíky, opálený komutátor a vymleté bronzové ložiska. Spálené vinutí kotvy jsem viděl jen jednou, ale to nebylo u auta ale u škodovky.
Re: štartér 2,0
Napsal: pon bře 30, 2009 16:50
od AnderN
Mel jsem se starterem podobny problem a bylo to vadne spinaci rele. Sikovny elektrikar opravil a od te doby bez problemu.
Re: štartér 2,0
Napsal: pát dub 03, 2009 11:29
od undy
no tak to boli opotrebované medené kontakty v cievke spolu s opotrebovaným medeným prstencom na jadre cievky /asi to bolo jadro-chodilo to dnu,vtedy sa ten medený prstenec dotkol dvoch medených kontaktov/Bolo to mechanicky opotrebované,z pôvodnej hrúbky asi 1,5 mm ostalo tak možno 0,2 mm a bolo to aj opálené.Na eBay som si za tuším 15 GBP objednal 2 kontakty/každý mal iný tvar/ a tú cievku.Odvtedy pokoj.189000 km,uhlíky vyzerali veľmi dobre.Prejavovalo sa to tým,že po otočení kľúčikom len cvak z motor.priestoru,niekedy 2-3x,niekedy 30x potom to zrazu normálne začalo točiť.