studený vzduch na pravé koleno
studený vzduch na pravé koleno
Před měsícem jsem koupil R75 Vše je super. Jen kolem spinací skřínky, autorádia a spod volantu proudí studený vzduch. Zjistil jsem že při natočení kolečka pod hodinami na modrou jde ze čtyř průduchů na přístrojvce studený a po natočení na bílou teplý ale z výduchů vzadu nad popelníkem vychází trvale studený vzduch. Nevím jestli je to porucha nebo to tak má být. Po odmontování panelu, co drží autorádio, ovládání topení a loketní opěrku a jehož součástí jou též trubky na větrání dozadu není uplně jasné jestli trubky těsní s tělesem topení. A tudy by to mohlo fučet až na to mé pravé koleno. Tak prosím o radu. Theiber Vizovice: ivothei@seznam.cz
Roverix
Re: studený vzduch na pravé koleno
Na koleno mě netáhne,ale vzadu za loketní opěrkou,když si ten průduch nezavřu kolečkem fouká jen studený vzduch.
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: studený vzduch na pravé koleno
jojo vzadu jen studenej.
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: studený vzduch na pravé koleno
No to je divný, ne? Proč by to tam dělali, kdyby z toho neměl jít teplej vzduch pro cestující na zadních sedačkách. Jestli to třeba akorát netrvá delší dobu, než se všechny trubky prohřejou a neochlazujou akorát teplej vzduch z radiátoru.
2x Rover 620ti
-
- Příspěvky: 1103
- Registrován: pon zář 17, 2007 9:39
- Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz
Re: studený vzduch na pravé koleno
Tak je to správně.Pokud dáš kolečko pod hodinami na modrou proudí do kabiny čerstvý vzduch z venku.Pokud na bílou tak proudí také ale přes topení.
ZAKAR Rover 214 Si,Land Rover Discovery,Rover 111L
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: studený vzduch na pravé koleno
Není Romane, dvouzńová klimatizace by stejně asi nešla rozumně napojit na jeden tunel. Ten tunel se prostě zavře a když cestující vzadu omdlévají z řidičova tragického stylu jízdy, tak si to otevřou a pustí si čerstvý vzduch, aby je mrákoty přešly.
Re: studený vzduch na pravé koleno
Tak jsem to utěsnil. Už nefučí okolo autorádia, zato o něco více pod volantem.
Roverix
Re: studený vzduch na pravé koleno
V manuálu je napsáno : "Vozidla vybavená systémem automatické regulace teploty (ATC) mají další vzduchový výstup, kterým se přivádí čerstvý, nebo chlazený vzduch do prostoru pro zadní cestující." . . . . takže dozadu opěrkou jen chladný vzduch
Já mám problém s tím, že mi topí jen polovina u řidiče, u spolujezdce jen chladný, nebo vlažný, asi je tam někde klapka a funguje jen zpoloviny . . .. nevíte někdo, kde ji najdu nebo čím by to mohlo být??? ta polovina sice topí, druhá už ovšem ne a tak se to mixuje, takže teplo moc není . . ... ..
Já mám problém s tím, že mi topí jen polovina u řidiče, u spolujezdce jen chladný, nebo vlažný, asi je tam někde klapka a funguje jen zpoloviny . . .. nevíte někdo, kde ji najdu nebo čím by to mohlo být??? ta polovina sice topí, druhá už ovšem ne a tak se to mixuje, takže teplo moc není . . ... ..
Re: studený vzduch na pravé koleno
Running this routine performs a full check on the ATC system including the sunlight sensor.
to start the check:
1. Press and hold the AUTO switch and the air distribution switch and then turn the ignition switch from 0 to II.
2. The audible warning and all indicators on the control panel display cycle on and off while the ECU runs the diagnostic check.
3. On completion of the check the display shows FC in the LH temperature window and a two digit fault code in the RH temperature window.
4. If there are no faults, the system will revert to normal operation.
5. If a fault is detected, an audible warning sounds three times and the fault codes cycle on and off in numerical order. The audible warning will sound as each fault code is shown.
6. Cancel the check by pressing the OFF switch or turning the ignition switch to 0.
7. In low light conditions to avoid false sunlight sensor fault indication the sunlight sensor (centre front of dashboard) needs to be illuminated with a strong light source.
Fault code and description
00 - No fault found -
11 - In-car temperature sensor open or short circuit 25 °C (77 °F)
12 - K bus fault with ambient temperature input 10 °C (52 °F)
13 - Evaporator sensor open or short circuit 5 °C (41 °F)
14 - Heater coolant temperature sensor open or short circuit 70 °C (158 °F)
21 - Sunlight sensor, left output open or short circuit no solar heating correction
22 - Sunlight sensor, right output open or short circuit no solar heating correction
31 - LH temperature servo motor open, or short circuit, motor or flap mechanism seized, servo motor locked in position.
32 - RH temperature servo motor open or short circuit, motor or flap mechanism seized, servo motor locked in position.
33 - Distribution servo motor open or short circuit, motor or flap mechanism seized, servo motor locked in position.
to start the check:
1. Press and hold the AUTO switch and the air distribution switch and then turn the ignition switch from 0 to II.
2. The audible warning and all indicators on the control panel display cycle on and off while the ECU runs the diagnostic check.
3. On completion of the check the display shows FC in the LH temperature window and a two digit fault code in the RH temperature window.
4. If there are no faults, the system will revert to normal operation.
5. If a fault is detected, an audible warning sounds three times and the fault codes cycle on and off in numerical order. The audible warning will sound as each fault code is shown.
6. Cancel the check by pressing the OFF switch or turning the ignition switch to 0.
7. In low light conditions to avoid false sunlight sensor fault indication the sunlight sensor (centre front of dashboard) needs to be illuminated with a strong light source.
Fault code and description
00 - No fault found -
11 - In-car temperature sensor open or short circuit 25 °C (77 °F)
12 - K bus fault with ambient temperature input 10 °C (52 °F)
13 - Evaporator sensor open or short circuit 5 °C (41 °F)
14 - Heater coolant temperature sensor open or short circuit 70 °C (158 °F)
21 - Sunlight sensor, left output open or short circuit no solar heating correction
22 - Sunlight sensor, right output open or short circuit no solar heating correction
31 - LH temperature servo motor open, or short circuit, motor or flap mechanism seized, servo motor locked in position.
32 - RH temperature servo motor open or short circuit, motor or flap mechanism seized, servo motor locked in position.
33 - Distribution servo motor open or short circuit, motor or flap mechanism seized, servo motor locked in position.
75 2.0 CDTi Tourer http://www.the75andztclub.co.uk/
- roverix
- Příspěvky: 3065
- Registrován: sob led 31, 2009 19:30
- Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504
Re: studený vzduch na pravé koleno
Pro thomson : Neslo by to česky?
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: studený vzduch na pravé koleno
Jen tak narychlo:
Tato rutina umožní plný test klimy včetně slunečního senzoru. Pro start testu:
1. Zmáčkni a drž tlačítko AUTO a tlačítko rozdělení vzduchu(panáček který určuje jestli to fouká k nohám nebo na okno) a otoč zapalování z 0 to II
2.Zvukové varování zazní a všechny indikátory na kontrolním panelu budou blikat dokud bude ECU diagnostikovat.
3.Po skončení testu se zobrazí FC na levé straně okýnka klimy a na pravé straně dvoučíselný kód chyby.
4. Pokud nenastanou chyby systém se přepne do normální operace.
5. Pokud je detekovány chyba, zazní zvukové varování 3x a chybové kódy zablikají v numerickém pořadí. Zvuková výstraha zazní vždy když se ukáže chybový kód.
6. Vypnout lze tlačítkem OFF nebo otočením klíčku na 0.
7. Při slabém světle je potřeba na sluneční senzor(ve předu ve středu palubovky) zasvítit silným světelným zdrojem aby se předešlo mylné detekci vadného senzoru.
Chybové kódy a popis:
00 žádná chyba
11 chyba vnitřního senzoru (přerušený nebo zkrat) 25°C
12 chyba K sběrnice se vstupní okolní teplotou 10°C
13 senzor výparníku přerušený nebo zkratovaný 5°C
14 Senzor teploty chladící kapaliny přerušený nebo zkratovaný 70°C
21 sluneční senzor, levý výstup přerušený nebo zkratovaný žádná korekce podle intenzity světla
22 sluneční senzor, pravý výstup přerušený nebo zkratovaný žádná korekce podle intenzity světla
31 levý servomotor klimy přerušený nebo zkratovaný, motorový nebo klapkový mechanizmus zavřený, servomotor zablokovaný
32 pravý servomotor klimy přerušený nebo zkratovaný, motorový nebo klapkový mechanizmus zavřený, servomotor zablokovaný
33 Distribuční servomotor přerušený nebo zkratovaný, motorový nebo klapkový mechanizmus zavřený, servomotor zablokovaný
Tato rutina umožní plný test klimy včetně slunečního senzoru. Pro start testu:
1. Zmáčkni a drž tlačítko AUTO a tlačítko rozdělení vzduchu(panáček který určuje jestli to fouká k nohám nebo na okno) a otoč zapalování z 0 to II
2.Zvukové varování zazní a všechny indikátory na kontrolním panelu budou blikat dokud bude ECU diagnostikovat.
3.Po skončení testu se zobrazí FC na levé straně okýnka klimy a na pravé straně dvoučíselný kód chyby.
4. Pokud nenastanou chyby systém se přepne do normální operace.
5. Pokud je detekovány chyba, zazní zvukové varování 3x a chybové kódy zablikají v numerickém pořadí. Zvuková výstraha zazní vždy když se ukáže chybový kód.
6. Vypnout lze tlačítkem OFF nebo otočením klíčku na 0.
7. Při slabém světle je potřeba na sluneční senzor(ve předu ve středu palubovky) zasvítit silným světelným zdrojem aby se předešlo mylné detekci vadného senzoru.
Chybové kódy a popis:
00 žádná chyba
11 chyba vnitřního senzoru (přerušený nebo zkrat) 25°C
12 chyba K sběrnice se vstupní okolní teplotou 10°C
13 senzor výparníku přerušený nebo zkratovaný 5°C
14 Senzor teploty chladící kapaliny přerušený nebo zkratovaný 70°C
21 sluneční senzor, levý výstup přerušený nebo zkratovaný žádná korekce podle intenzity světla
22 sluneční senzor, pravý výstup přerušený nebo zkratovaný žádná korekce podle intenzity světla
31 levý servomotor klimy přerušený nebo zkratovaný, motorový nebo klapkový mechanizmus zavřený, servomotor zablokovaný
32 pravý servomotor klimy přerušený nebo zkratovaný, motorový nebo klapkový mechanizmus zavřený, servomotor zablokovaný
33 Distribuční servomotor přerušený nebo zkratovaný, motorový nebo klapkový mechanizmus zavřený, servomotor zablokovaný
- roverix
- Příspěvky: 3065
- Registrován: sob led 31, 2009 19:30
- Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504
Re: studený vzduch na pravé koleno
Tommi díky. zítra to zkusím, jen v bodě 1 .Co je tlačítko klimy, že by OFF? Já měl ve škole povinnou ruštinu a to ještě skoro pětky
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: studený vzduch na pravé koleno
Oni tam píšou "tlačítko ventilace", ale abych se přiznal tak uplně přesně nechápu co tím mají na mysli, asi opravdu OFF ale pak nechápu proč to tam nenapsali rovnou. Budeš to muset vyzkoušet a pak napsat. Každopádně jsem zvědavej jak to budeš zároveň držet a otáčet klíčkem, to musel vymejšlet nějakej angličan
Re: studený vzduch na pravé koleno
Ma se podrzet AUTO jako automat a ten panacek kterym se urcuje proudeni vzduchu.
75 2.0 CDTi Tourer http://www.the75andztclub.co.uk/