Káblik opotrebenia brzd

francesco069
Příspěvky: 29
Registrován: sob kvě 23, 2009 15:09
Bydliště: Bratislava

Káblik opotrebenia brzd

Příspěvek od francesco069 » sob čer 13, 2009 7:09

Ten káblik sa musí meniť pri každej výmene brzdovych platničiek alebo tam ostáva? Ja som ich pozeral na internete a sú dosť drahé na to aby sa pokažde menili. Platničky s tým káblom sú drakšie ako kotúč a to už je čo povedať.
Rover 75 CDTi

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Káblik opotrebenia brzd

Příspěvek od Tommi_82 » sob čer 13, 2009 7:30

Kdysi tu říkal donutil že mu to svítilo dokud nevyměnil i kabliky. Každopádně díval jsem se do Haynesova manuálu a tam se nic nepíše o tom že by kabliky musely být nový, je tam jen odpojit a potom tam je zapojit. Ani slovo o nových, takže buď s tím počítá automaticky a nebo to není potřeba. Osobně bych to asi zkusil se starejma. Ale nevím, ještě jsem neměl potřebu měnit destičky.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

donutil
Příspěvky: 914
Registrován: pát zář 28, 2007 11:07
Bydliště: Mor.Třebová

Re: Káblik opotrebenia brzd

Příspěvek od donutil » sob čer 13, 2009 8:31

Poradil mě to Zakar že se musí vyměnit,teď jsem měnil na ZT desky,káblík tam ani nebyl,měnil to přede mnou nějakej HŇup.Stál 480 korun a je jeden na pravým předku a zadku.Přední desky tuším TRW i s káblíkem za dvojku.Se mě nezdá nějak předražený.

francesco069
Příspěvky: 29
Registrován: sob kvě 23, 2009 15:09
Bydliště: Bratislava

Re: Káblik opotrebenia brzd

Příspěvek od francesco069 » sob čer 13, 2009 11:36

U nás pýtajú za jeden káblik 33€ a platničky s káblikom 100-120 a bez kábliku 50-80€.
Rover 75 CDTi

donutil
Příspěvky: 914
Registrován: pát zář 28, 2007 11:07
Bydliště: Mor.Třebová

Re: Káblik opotrebenia brzd

Příspěvek od donutil » sob čer 13, 2009 12:09

Tak se domluv se Zakarem,třeba ti káblík pošle.Já mám taky jeden v zásobě,ale nedíval jsem se na zadek jestli tam nechybí a v jakým jsou stavu,taky bych ti ho poslal kdyby to bylo O.K.

101poirot
Příspěvky: 50
Registrován: čtv kvě 14, 2009 12:09

Re: Káblik opotrebenia brzd

Příspěvek od 101poirot » čtv říj 29, 2009 9:17

zdravím ,
dočítal som sa o káblikoch k brzdám - kvôli opotrebeniu - to je v každom modele 75 takto spravené ? alebo len v niektorých modeloch ?
Poradte - mám Rover 75 2,0 V6 rv 2000
Rover 75 2,0 V6 2000

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Káblik opotrebenia brzd

Příspěvek od Tommi_82 » čtv říj 29, 2009 9:27

tohle by mělo být ve všech variantách R75. Alespoň já žiju v takovém přesvědčení.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

101poirot
Příspěvky: 50
Registrován: čtv kvě 14, 2009 12:09

Re: Káblik opotrebenia brzd

Příspěvek od 101poirot » čtv říj 29, 2009 9:49

Tommi_82 píše:tohle by mělo být ve všech variantách R75. Alespoň já žiju v takovém přesvědčení.
prechádzam fórum---dá sa to zistiť z VINu ??
Rover 75 2,0 V6 2000

Zakar
Příspěvky: 1098
Registrován: pon zář 17, 2007 8:39
Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz

Re: Káblik opotrebenia brzd

Příspěvek od Zakar » čtv říj 29, 2009 10:28

101poirot píše:zdravím ,
dočítal som sa o káblikoch k brzdám - kvôli opotrebeniu - to je v každom modele 75 takto spravené ? alebo len v niektorých modeloch ?
Poradte - mám Rover 75 2,0 V6 rv 2000
Mají to všechny.
ZAKAR Rover 214 Si,Land Rover Discovery,Rover 111L

101poirot
Příspěvky: 50
Registrován: čtv kvě 14, 2009 12:09

Re: Káblik opotrebenia brzd

Příspěvek od 101poirot » čtv říj 29, 2009 10:33

[Mají to všechny.[/quote]

.. predpokladám , že ak majiteľ predo mnou niečo z brzdami robil-tak tie kabliky ponechal ..
uvidím , čo povie mechanik - tak či tak dám brzdy aspoň prezrieť, vyčistiť...

ďakujem za rady
Rover 75 2,0 V6 2000

norbert
Příspěvky: 101
Registrován: pon říj 01, 2007 22:08

Re: Káblik opotrebenia brzd

Příspěvek od norbert » čtv říj 29, 2009 15:40

Kábliky jsou blbost - je třeba koupit bezkáblové obložení protože je lacinější. Každý přece musí vidět jak má obložení opotřebované když se mění gumy. A když by byl takovej, kerej jezdí porád na stejných gumách tak opotřebení spozná, když mu to začne pískat (kov na kov).

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Káblik opotrebenia brzd

Příspěvek od Tommi_82 » čtv říj 29, 2009 17:36

Bez káblíků ale bude svítit kontrolka, ne?
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

donutil
Příspěvky: 914
Registrován: pát zář 28, 2007 11:07
Bydliště: Mor.Třebová

Re: Káblik opotrebenia brzd

Příspěvek od donutil » čtv říj 29, 2009 17:48

Nebude.Já je měl spojený dohromady a nesvítilo to.Když jsem je rozpojil,tak jo.Myslel jsem si,že by to mělo být opačně,ale jsem na elektriku krátkej.

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Káblik opotrebenia brzd

Příspěvek od Tommi_82 » čtv říj 29, 2009 17:52

díky za info, celkem podstatná informace...
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Zakar
Příspěvky: 1098
Registrován: pon zář 17, 2007 8:39
Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz

Re: Káblik opotrebenia brzd

Příspěvek od Zakar » čtv říj 29, 2009 21:07

norbert píše:Kábliky jsou blbost - je třeba koupit bezkáblové obložení protože je lacinější. Každý přece musí vidět jak má obložení opotřebované když se mění gumy. A když by byl takovej, kerej jezdí porád na stejných gumách tak opotřebení spozná, když mu to začne pískat (kov na kov).
Žádné bezkáblové obložení není.To si pleteš s ochcávkou.Destičky jsou stejné a kabel se kupuje zvlášť.Při montáži nových desek se na jednu upevní nový kabel.Na pravém předním a pravém zadním kole.Při sjetí destičky vždy dojde i k opotřebení kabelu a je nutné ho vyměnit za nový.Samozřejmě můžeš kabely zrušit a obvod propojit ale to já nikdy nedělám.Já chci mít vždy na autě všechno funkční.
ZAKAR Rover 214 Si,Land Rover Discovery,Rover 111L

Odpovědět