Stránka 1 z 2

Káblik opotrebenia brzd

Napsal: sob čer 13, 2009 8:09
od francesco069
Ten káblik sa musí meniť pri každej výmene brzdovych platničiek alebo tam ostáva? Ja som ich pozeral na internete a sú dosť drahé na to aby sa pokažde menili. Platničky s tým káblom sú drakšie ako kotúč a to už je čo povedať.

Re: Káblik opotrebenia brzd

Napsal: sob čer 13, 2009 8:30
od Tommi_82
Kdysi tu říkal donutil že mu to svítilo dokud nevyměnil i kabliky. Každopádně díval jsem se do Haynesova manuálu a tam se nic nepíše o tom že by kabliky musely být nový, je tam jen odpojit a potom tam je zapojit. Ani slovo o nových, takže buď s tím počítá automaticky a nebo to není potřeba. Osobně bych to asi zkusil se starejma. Ale nevím, ještě jsem neměl potřebu měnit destičky.

Re: Káblik opotrebenia brzd

Napsal: sob čer 13, 2009 9:31
od donutil
Poradil mě to Zakar že se musí vyměnit,teď jsem měnil na ZT desky,káblík tam ani nebyl,měnil to přede mnou nějakej HŇup.Stál 480 korun a je jeden na pravým předku a zadku.Přední desky tuším TRW i s káblíkem za dvojku.Se mě nezdá nějak předražený.

Re: Káblik opotrebenia brzd

Napsal: sob čer 13, 2009 12:36
od francesco069
U nás pýtajú za jeden káblik 33€ a platničky s káblikom 100-120 a bez kábliku 50-80€.

Re: Káblik opotrebenia brzd

Napsal: sob čer 13, 2009 13:09
od donutil
Tak se domluv se Zakarem,třeba ti káblík pošle.Já mám taky jeden v zásobě,ale nedíval jsem se na zadek jestli tam nechybí a v jakým jsou stavu,taky bych ti ho poslal kdyby to bylo O.K.

Re: Káblik opotrebenia brzd

Napsal: čtv říj 29, 2009 9:17
od 101poirot
zdravím ,
dočítal som sa o káblikoch k brzdám - kvôli opotrebeniu - to je v každom modele 75 takto spravené ? alebo len v niektorých modeloch ?
Poradte - mám Rover 75 2,0 V6 rv 2000

Re: Káblik opotrebenia brzd

Napsal: čtv říj 29, 2009 9:27
od Tommi_82
tohle by mělo být ve všech variantách R75. Alespoň já žiju v takovém přesvědčení.

Re: Káblik opotrebenia brzd

Napsal: čtv říj 29, 2009 9:49
od 101poirot
Tommi_82 píše:tohle by mělo být ve všech variantách R75. Alespoň já žiju v takovém přesvědčení.
prechádzam fórum---dá sa to zistiť z VINu ??

Re: Káblik opotrebenia brzd

Napsal: čtv říj 29, 2009 10:28
od Zakar
101poirot píše:zdravím ,
dočítal som sa o káblikoch k brzdám - kvôli opotrebeniu - to je v každom modele 75 takto spravené ? alebo len v niektorých modeloch ?
Poradte - mám Rover 75 2,0 V6 rv 2000
Mají to všechny.

Re: Káblik opotrebenia brzd

Napsal: čtv říj 29, 2009 10:33
od 101poirot
[Mají to všechny.[/quote]

.. predpokladám , že ak majiteľ predo mnou niečo z brzdami robil-tak tie kabliky ponechal ..
uvidím , čo povie mechanik - tak či tak dám brzdy aspoň prezrieť, vyčistiť...

ďakujem za rady

Re: Káblik opotrebenia brzd

Napsal: čtv říj 29, 2009 15:40
od norbert
Kábliky jsou blbost - je třeba koupit bezkáblové obložení protože je lacinější. Každý přece musí vidět jak má obložení opotřebované když se mění gumy. A když by byl takovej, kerej jezdí porád na stejných gumách tak opotřebení spozná, když mu to začne pískat (kov na kov).

Re: Káblik opotrebenia brzd

Napsal: čtv říj 29, 2009 17:36
od Tommi_82
Bez káblíků ale bude svítit kontrolka, ne?

Re: Káblik opotrebenia brzd

Napsal: čtv říj 29, 2009 17:48
od donutil
Nebude.Já je měl spojený dohromady a nesvítilo to.Když jsem je rozpojil,tak jo.Myslel jsem si,že by to mělo být opačně,ale jsem na elektriku krátkej.

Re: Káblik opotrebenia brzd

Napsal: čtv říj 29, 2009 17:52
od Tommi_82
díky za info, celkem podstatná informace...

Re: Káblik opotrebenia brzd

Napsal: čtv říj 29, 2009 21:07
od Zakar
norbert píše:Kábliky jsou blbost - je třeba koupit bezkáblové obložení protože je lacinější. Každý přece musí vidět jak má obložení opotřebované když se mění gumy. A když by byl takovej, kerej jezdí porád na stejných gumách tak opotřebení spozná, když mu to začne pískat (kov na kov).
Žádné bezkáblové obložení není.To si pleteš s ochcávkou.Destičky jsou stejné a kabel se kupuje zvlášť.Při montáži nových desek se na jednu upevní nový kabel.Na pravém předním a pravém zadním kole.Při sjetí destičky vždy dojde i k opotřebení kabelu a je nutné ho vyměnit za nový.Samozřejmě můžeš kabely zrušit a obvod propojit ale to já nikdy nedělám.Já chci mít vždy na autě všechno funkční.