Stránka 1 z 2
Webasto
Napsal: sob říj 03, 2009 18:54
od Prezident Jarda26
Pánové může mě někdo poradit kde bych sehnal vnější čidlo na Webasto ? Na mém rouvru bylo namontováno čidlo s mercedesu a bylo samozřejmě nefunkční, proto bych tam dal to správné. Na webastu mám už setřelý štítek takže nevím o jaký typ se jedná. Volal jsem na vrakáč v Jeseníku ale tam mi sdělili že vůbec neví jak to vypadá. Díky za pomoc.
Re: Webasto
Napsal: sob říj 03, 2009 20:05
od Tommi_82
Thermo top C, v okrese jsou největší specialisti na Webasto v Zábřeze na Moravě.
http://www.autosip.cz/
Re: Webasto
Napsal: sob říj 03, 2009 20:30
od Prezident Jarda26
Tommi 82 můžeš mě to nějak upřesnit?
Re: Webasto
Napsal: sob říj 03, 2009 23:04
od Vilém
Co tím myslíš vnější čidlo na webasto? Sepnutí webasta závisí na čidle který má auto ne webasto. Třeba některý auta to maj v přívodu k sání zároveň s váhou vzduchu.
Re: Webasto
Napsal: ned říj 04, 2009 8:08
od Tommi_82
Viléme nemáš pravdu, webasto má svoje čidlo(teploty vzduchu) přes který spíná, s žádnýmá čidlama na autě pokud vím nespolupracuje. Vnější čidlo od webasta už jsme s Jardou řešili v jiným tématu, ví kde je a ví že je špatný.
Jardo, co konkrétně potřebuješ upřesnit? Typ? Ten je Webasto Thermo TOP C.
Re: Webasto
Napsal: ned říj 04, 2009 8:34
od Vilém
Tommi_82 píše:Viléme nemáš pravdu, webasto má svoje čidlo(teploty vzduchu) přes který spíná, s žádnýmá čidlama na autě pokud vím nespolupracuje. Vnější čidlo od webasta už jsme s Jardou řešili v jiným tématu, ví kde je a ví že je špatný.
Jardo, co konkrétně potřebuješ upřesnit? Typ? Ten je Webasto Thermo TOP C.
hmm.Tak rover to má asi jinak

Re: Webasto
Napsal: ned říj 04, 2009 9:16
od Tommi_82
Nejde ani tak o rover jako o konkrétní typ bufíku. Tenhle přihřívač má kromě napájecího ještě šestipinovej konektor, ze kterýho jsou využitý jen tři piny. Jeden vede napětí k pumpě, pak už zbývá jen to zmiňovaný čidlo. Ten systém je naprosto variabilní a nezávislej na autě. Můžeš to namontovat kamkoli a všude to bude fungovat stejně. Nemusíš to nikam napojovat, jedoduchá montáž, atd... Ty ostatní piny jsou na hodiny a tak. Jeden je testovací a dva jsou nevyužitý.
Re: Webasto
Napsal: ned říj 04, 2009 9:51
od Prezident Jarda26
Tommi déík za radu já jsem potřeboval upřesnit ten Zábřeh kde se mám obrátit ale už jsem to našel na netu. Zkusím tam v pondělí zavolat . Ten typ webasta tam mají. jěště jednou dík.
Re: Webasto
Napsal: ned říj 04, 2009 10:47
od Tommi_82
Jojo maj tam všecky typy, zabývaj se jen bufíkama, osobně jsem teda u nich nikdy nebyl, ale byl jsem u jiné firmy a byl jsem akorát nasranej. Tihle vypadaj že jsou mnohem větší profíci, už podle stránek na který jsem dával odkaz v prvním příspěvku.
Re: Webasto
Napsal: ned říj 04, 2009 18:24
od Thomson
V UK stoji nove 50 liber bez postovneho. Part number JWL100030A
Re: Webasto
Napsal: ned říj 04, 2009 20:03
od Vilém
Tommi_82 píše:Nejde ani tak o rover jako o konkrétní typ bufíku. Tenhle přihřívač má kromě napájecího ještě šestipinovej konektor, ze kterýho jsou využitý jen tři piny. Jeden vede napětí k pumpě, pak už zbývá jen to zmiňovaný čidlo. Ten systém je naprosto variabilní a nezávislej na autě. Můžeš to namontovat kamkoli a všude to bude fungovat stejně. Nemusíš to nikam napojovat, jedoduchá montáž, atd... Ty ostatní piny jsou na hodiny a tak. Jeden je testovací a dva jsou nevyužitý.
Pin 3.
Re: Webasto
Napsal: ned říj 04, 2009 20:06
od Vilém
Thomson píše:V UK stoji nove 50 liber bez postovneho. Part number JWL100030A
? To je zadarmo.
Re: Webasto
Napsal: ned říj 04, 2009 20:18
od Tommi_82
Pin 3 je přívod napětí od alternátoru.
Re: Webasto
Napsal: ned říj 04, 2009 21:20
od Vilém
Tommi_82 píše:Pin 3 je přívod napětí od alternátoru.
To nechápu. Jsem koukal do schema a na trojce je napětí přes teplotní čidlo. Nejspíš ale až po nastartování auta. Jinak jsem koukal, že čidlo se tu už řešilo.
Re: Webasto
Napsal: pon říj 05, 2009 6:00
od Tommi_82
Jojo tak jak píšeš to asi bude. Taky jsem z toho mírně zmaten, vycházím jen z toho co je v Rave Rover a to jsou jen kusé informace. Každopádně vzhledem k tomu, že ten bufík je takto nastaven pouze jako přihřívač, tak se dá to řešení (napětí z alternátoru přes teplotní čidlo) celkem akceptovat. Stejně to jindy, než souběžně s nastartovaným motorem při této konfiguraci nespíná...