rimmerbros
rimmerbros
Koukám na tu stránku http://www.rimmerbros.co.uk a jsem z toho jelen. Snad spatne koukam nebo co ale z novějších Roveru tam vidím jenom ponuku dílu na R 200 a R 25. Jak je možné že DOMO tam objednal senzor vačkoveho hřídele na R 75? Jediné co mi napadá je napsat tam e-mail, nechápu ale proč nemají díly na 75 na internetu v ponuce, když je pravděpodobně prodávají! Poraďte mi prosím jak se to objednává. Mám s tím problém. Buďto najdu na e-buy konkrétní díl ale neumím se dostat dále přes všechny ty pay pall a omezení dodávky pouze pro UK, nebo je to takový případ jak Rimmerbros, kde neumím najít díl.
- Austin
- Moderátor
- Příspěvky: 2281
- Registrován: ned zář 16, 2007 23:32
- Bydliště: Brno 602 770 206
- Kontaktovat uživatele:
Re: rimmerbros
Je snažší si díl koupit u někoho, kdo tam každotýdenně kupuje - tím myslím zejména Rover servisy /Brno,../.
Má slevu a ne drobnou. A náklady na zaslání....
Dej si do profilu odkud jsi. Je to lepší.
Má slevu a ne drobnou. A náklady na zaslání....
Dej si do profilu odkud jsi. Je to lepší.
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97
Re: rimmerbros
Ja som momentalne v anglicku takze mi to prislo na anglicku adresu do dvoch dni.Na tej stranke som si zadal (search)part number a naslo mi to.V mojom pripade part no.bolo NSC000310 a ked slo o senzor co bol v obale land rover bolo part no.NSC000310L.Chod na tu stranku a vyskusaj tam zadat toto part number a uvidis ako sa to sprava.Ako prides na tvoj diel respektive part number?Aj mne sa zda ta stranka trochu neprehladna kym som nevedel to part number.Ja som si to moje nasiel na jednom anglickom fore.Ty ho asi najrichlejsie zistis tak ze tam zavolas povies co chces a oni ti povedia to part number pod ktorim ho predavaju.Potom si to mozes kupit cez net.alebo rovno cez tel.povies chlapikovi udaje s platobnej karty a je to.(Neviem ako to je ked niesi v anglicku.Ja mam aj anglicku plat.kartu takze nebol problem)Osobne si myslim ze urcite predavaju tie diely aj do europy.
R75 2.0V6
Re: rimmerbros
posielajú aj na slovensko,platil som kartou bez problémov
Predtým Rover Seventyfive 2,0 V6 AT, teraz Mercedes CLS 320 CDI, Chrysler 300 C 3,0 CRD
Re: rimmerbros
zdravim.
Mam tiez velky problem so senzorom, casto ma auto niekde necha napospas osudu. V servise DSV mi to viacnasobne vyhodnotili ako senzor otacok hriadela klukovky, je to to iste, alebo je tam senzorov viac ? No a moj najvacsi problem je, ako tu uz niektori vedia, ze moja slovna zasoba v anglictine je velmi chaba, takze si to neviem cez anglicko alebo ebay doriesit. Viete mi dat rady, ako to jednoduchsie vyriesit, alebo by sa nasiel niekto, kto mi to pomoze odkomunikovat?
V servise DSV mi povedali cenu za diel cca 330€ . Takze cez nich to smozrejme nie je vyhodne.
Dakujem.
Mam tiez velky problem so senzorom, casto ma auto niekde necha napospas osudu. V servise DSV mi to viacnasobne vyhodnotili ako senzor otacok hriadela klukovky, je to to iste, alebo je tam senzorov viac ? No a moj najvacsi problem je, ako tu uz niektori vedia, ze moja slovna zasoba v anglictine je velmi chaba, takze si to neviem cez anglicko alebo ebay doriesit. Viete mi dat rady, ako to jednoduchsie vyriesit, alebo by sa nasiel niekto, kto mi to pomoze odkomunikovat?
V servise DSV mi povedali cenu za diel cca 330€ . Takze cez nich to smozrejme nie je vyhodne.
Dakujem.
Rover 75, 2.0 diesel, r.v. 2000
Re: rimmerbros
zdravim.
part. no snimaca klukoveho hriadela na rover 75 2.0 CDT je NSC100880.
Ak bude niekto tento snimac potrebovat, senzor menit, nemusi toto cislo hladat. A ak niekto najde ponuku na predaj napr. na ebay, dajte mi prosim obratom vediet. Ja som zatial nenasiel.
Dakujem.
part. no snimaca klukoveho hriadela na rover 75 2.0 CDT je NSC100880.
Ak bude niekto tento snimac potrebovat, senzor menit, nemusi toto cislo hladat. A ak niekto najde ponuku na predaj napr. na ebay, dajte mi prosim obratom vediet. Ja som zatial nenasiel.
Dakujem.
rudiger1 píše:zdravim.
Mam tiez velky problem so senzorom, casto ma auto niekde necha napospas osudu. V servise DSV mi to viacnasobne vyhodnotili ako senzor otacok hriadela klukovky, je to to iste, alebo je tam senzorov viac ? No a moj najvacsi problem je, ako tu uz niektori vedia, ze moja slovna zasoba v anglictine je velmi chaba, takze si to neviem cez anglicko alebo ebay doriesit. Viete mi dat rady, ako to jednoduchsie vyriesit, alebo by sa nasiel niekto, kto mi to pomoze odkomunikovat?
V servise DSV mi povedali cenu za diel cca 330€ . Takze cez nich to smozrejme nie je vyhodne.
Dakujem.
Rover 75, 2.0 diesel, r.v. 2000
Re: rimmerbros
Nasiel som jeden snimac, ktory vsak predajca identifikuje pre rover 75 2.0 CDTI http://cgi.ebay.co.uk/Rover-75-2-0CDTI- ... 414b163c3a .
Ja mam vsak starsi model CDT, neviete niekto preverit ci by ten senzor fungoval aj na moj motor ?
Dakujem.
Ja mam vsak starsi model CDT, neviete niekto preverit ci by ten senzor fungoval aj na moj motor ?
Dakujem.
Rover 75, 2.0 diesel, r.v. 2000
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: rimmerbros
NO nejdřív bych asi zkusil vyloučit camshaft senzor (senzor polohy vačky). Četl jsem že jeho závada je naprosto běžná a projevuje se podobně jako závada na crankshaft senzoru(senzor polohy kliky). Navíc crankshaft senzor jse chovanej pod startérem a camshaft senzor je pěkně z vrchu na prvním válci.
Otázka je jestli ti to blbne jen při startování (což může být závada obou senzorů) nebo ti to blbne i za jízdy(kdy už se používá jen senzor kliky). Startuje ti to blbě když je to teplý?
zdroj: http://tuning-diesels.com/75Zt/R75serv.htm
CAMSHAFT SENSOR. (quite common) This is used only during cranking to synchronise the timing by indicating when no1 cylinder is on its compression stroke. So if it is faulty, starting becomes difficult and may vary depending upon the temperature of the engine. Once running, as the sensor is no longer used, the car will run normally. This is one way to distinguish between camshaft sensor and crankshaft sensor failure.
LOCATION: See photo right- its to the left of the red connector, (in front of the oil filler cap looking from the front of the car)
CRANKSHAFT SENSOR (rare) This does not fail as often as the camshaft sensor and if starting is bad, eliminate this as the cause before changing the crank sensor. LOCATION: Just above the right hand end of the starter motor - WHICH MAY NEED REMOVING TO ACCESS IT.
Otázka je jestli ti to blbne jen při startování (což může být závada obou senzorů) nebo ti to blbne i za jízdy(kdy už se používá jen senzor kliky). Startuje ti to blbě když je to teplý?
zdroj: http://tuning-diesels.com/75Zt/R75serv.htm
CAMSHAFT SENSOR. (quite common) This is used only during cranking to synchronise the timing by indicating when no1 cylinder is on its compression stroke. So if it is faulty, starting becomes difficult and may vary depending upon the temperature of the engine. Once running, as the sensor is no longer used, the car will run normally. This is one way to distinguish between camshaft sensor and crankshaft sensor failure.
LOCATION: See photo right- its to the left of the red connector, (in front of the oil filler cap looking from the front of the car)
CRANKSHAFT SENSOR (rare) This does not fail as often as the camshaft sensor and if starting is bad, eliminate this as the cause before changing the crank sensor. LOCATION: Just above the right hand end of the starter motor - WHICH MAY NEED REMOVING TO ACCESS IT.
-
- Příspěvky: 1103
- Registrován: pon zář 17, 2007 9:39
- Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz
Re: rimmerbros
Pokud máš číslo dílu tak zajdi k dealerovi Land Rover a snímač tam koupíš.Je to shodné s Freelandrem a budeš to mít hned.rudiger1 píše:Nasiel som jeden snimac, ktory vsak predajca identifikuje pre rover 75 2.0 CDTI http://cgi.ebay.co.uk/Rover-75-2-0CDTI- ... 414b163c3a .
Ja mam vsak starsi model CDT, neviete niekto preverit ci by ten senzor fungoval aj na moj motor ?
Dakujem.
ZAKAR Rover 214 Si,Land Rover Discovery,Rover 111L
Re: rimmerbros
Tommi_82....robi mi to problemy hlavne pri teplom motore, zistil som ze ak sa niekam odveziem a zostanem tam menej ako cca 30 minut, tak nastartujem, ak som niekde cca hodinku, tak uz nestartuje a musim pockat cca dalsich 40 minut, nez motor vychladne a potom naskoci na prvy raz. Mam z toho hlavu v smutku, tiez sa obavam toho, aby to nebolo nieco ine, pocitac zatial stale hlasi len senzor crankshaft. Financne som teraz na dne... . no neviem si rady. vyskusam aj ten land rover, co ma to bude stat, v dsv za senzor chcu 350 € .
To co si mi tam vlozil v anglictine, ak je to pre mna dolezite, tak mi skus popisat o co ide, demontovat ja vsak nic nebudem, som v tom uplny laik .
Dakujem za rady
To co si mi tam vlozil v anglictine, ak je to pre mna dolezite, tak mi skus popisat o co ide, demontovat ja vsak nic nebudem, som v tom uplny laik .
Dakujem za rady
Rover 75, 2.0 diesel, r.v. 2000
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: rimmerbros
Senzor vačky(závada je téměř běžná)- používá se pouze při startování motoru pro synchronizaci, kdy válec číslo 1 je v kompresním záběru. Pokud je vadný, startování se stává obtížné a může být velmi závislé na teplotě motoru. Když motor běží, senzor se již nepoužívá a auto běží normálně. Je to jedna z možností jak rozpoznat zda je chyba v senzoru vačky nebo v senzoru kliky.Tommi_82 píše: CAMSHAFT SENSOR. (quite common) This is used only during cranking to synchronise the timing by indicating when no1 cylinder is on its compression stroke. So if it is faulty, starting becomes difficult and may vary depending upon the temperature of the engine. Once running, as the sensor is no longer used, the car will run normally. This is one way to distinguish between camshaft sensor and crankshaft sensor failure.
CRANKSHAFT SENSOR (rare) This does not fail as often as the camshaft sensor and if starting is bad, eliminate this as the cause before changing the crank sensor. LOCATION: Just above the right hand end of the starter motor - WHICH MAY NEED REMOVING TO ACCESS IT.
Senzor Kliky(závada se vyskytuje zřídkakdy) toto nebývá zas až tak časté jako chyba senzoru vačky a pokud je startování je špatné, vylučte nejdříve zda není závada v senzoru vačky předtím než se vrhnete do výměny senzoru kliky. Umístění: přímo nad pravou stranou startéru - Který může být nutné odmontovat abyste se k senzoru doatali.
Re: rimmerbros
dakujem velmi pekne za preklad, teraz tomu viac rozumiem a asi idem najprv zhanat senzor vacky......dufam ze ten bude lacnejsi a dostupnejsi. No a parada by bola, keby bola chyba len v tom senzore vacky.
Rover 75, 2.0 diesel, r.v. 2000
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: rimmerbros
no cenu počítej tak 40-70 EUR bez poštovnýho. Shání se to dost blbě. Zkusil bych unipart.cz
Re: rimmerbros
tato stranka je v pohode. Ved sa tam da uplne presne podla typu auta najst vsetko. Musite vsak vediet do akej podskupiny patri a podla toho vidite vsetko na vykresoch. Okrem toho vidno aj momentalnu dostupnost. Zasielky mimo anglicka su samozrejmostou.
Rover 75 2.0 CDTi 100th Anniversary 2005
Re: rimmerbros
Taky si odtud zkusím objednat svíčky na V8.Jen tam nějak nemůžu vyčíst poštovný,jestli si to mám poslat sem,anebo mám moc dobrou známost,která do Anglie pojede za rodinou,oni by to objednali v rámci anglie a ona by mě to zadax dovezla.Myslíte že se tento postup vyplatí?