Leniva 75-ka
Leniva 75-ka
Vedel by mi niekto poradit co mozem mat za problem?Mam 75 benzin 2.0 v6.Od zaciatku sa mi zda ze motor je nejaky lenivy.Asi 3 krat sa mi stalo ,ked som siel do kopca noha na podlahe a auto vobec nereagovalo.Proste lenive.Raz to iste siel som do kopca a nic.Nasledne mi auto tak krasne pridalo ze ma uplne oprelo do sedacky.Vtedy som si uvedomil ze daco nieje v poriadku.Myslel som ze by to mohli byt sviecky.Tie som vymenil ,takze to by nemal byt problem.Este som rozmyslal ci to nemoze mat aj daky suvis s otackami.Ked je auto na volnobehu(neutral)rucicka otackomera mierne chodi hore dolu v rozmedzi asi 1 mm.Este maly detail pri startovani musim drzat kluc dlhsie otoceny(mozno 2- 2,5 sekundy)aby mi nastartovalo.Ak by niekto mal dake skusenosti prosim poradte.
Vdaka
Vdaka
R75 2.0V6
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Leniva 75-ka
A servis to má pravidelnej? Výměna palivovýho filtru, atd. ?? Nevím jak je to V6 s rozvodama, že by byl přeskočenej řemen nebo něco....
- Fujitsu
- Příspěvky: 1187
- Registrován: stř zář 19, 2007 21:04
- Bydliště: Lanškroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Leniva 75-ka
Když mu to dělá náhodně, tak to řemenem nebude. Co třeba ucpaný vzduchový filtr? Naprázdno jde do otáček dobře, reaguje na plyn hbitě?
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Leniva 75-ka
Z toho co napsal se řemen vyloučit nedá. Já to z toho chápu jako že mu to furt nejede a jednou náhodně mu to jelo... Každopádně filtry jsou taky ve hře.
Re: Leniva 75-ka
Ano ono to podla mna nejde stale a raz za cas citim ze to ide tak ako ma.Vzduchovy filter som pozeral a je skoro novy.Inac este som si dnes uvedomil ze ked nastartujem tak mam otacky na 1200 a po par minutach na 600.Ako som hovoril otacky ked su bud na 1200 alebo 600 stale ta rucicka trochu chodi hore dolu v rozmedzi 1 mm.Je toto v poriadku,alebo to ma byt inac?Ked sedim v aute napriklad na semafore(respektive)na neutrali tak citim ze cele auto tak trochu miestami drme.Co sa tyka olejov myslim ze tie by mali byt v poriadku,kedze auto ma servisnu knizku.Ja som rozmyslal ci by to nemohla skor byt nejaka suciastka,dake vstrekovanie alebo daco podobne.
R75 2.0V6
- Fujitsu
- Příspěvky: 1187
- Registrován: stř zář 19, 2007 21:04
- Bydliště: Lanškroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Leniva 75-ka
Dvoulitr šestiválec neznám, ale napadají mě špinavá čidla...ten motor prostě nechce jít do otáček a drží si nízkej volnoběh, kvůli něčemu je prostě zmatenej a dávkuje málo paliva.
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Leniva 75-ka
V pořádku to není! Tohle může nastávat jen za studena, když je ohřátej motor tak to dělat nemá.
Vstřikováním jsme tě raději nechtěli strašit, protože to cenově není naprosto vůbec nic příjemnýho. Doufejme že to bude jen nějakej senzor nebo přeskočenej řemen o 1 zub. Tohle je na kvalifikovanej servis, tady už na dálku asi fakt moc neporadíme, kor když skoro nikdo 2.0V6 nemáme a ti co mají tak mlčí...
Vstřikováním jsme tě raději nechtěli strašit, protože to cenově není naprosto vůbec nic příjemnýho. Doufejme že to bude jen nějakej senzor nebo přeskočenej řemen o 1 zub. Tohle je na kvalifikovanej servis, tady už na dálku asi fakt moc neporadíme, kor když skoro nikdo 2.0V6 nemáme a ti co mají tak mlčí...
Re: Leniva 75-ka
Ozaj by som doporučil diagnostiku,môže to byť senzor nasávaného vzduchu,senzor teploty chladiacej kvapaliny,lambda sonda,palivový filter,káble ku sviečkam,hocikde môže byť zaoxidovaný kontakt,ktorý raz ide , raz nie...S diagnostikou to máš za 15 minút vyriešené,takto Ti ostáva len meniť jedno po druhom a skúšať a to by vyšlo dosť draho.Ak sa rozhodneš na diagnostiku,pre Rovery existuje špeciálny počítač -Testbook- pokiaľ viem,majú ho v Dunajskej Strede /www.dsv.sk/
Ak máš automat,máš o pár možností navyše...
Ak máš automat,máš o pár možností navyše...
Predtým Rover Seventyfive 2,0 V6 AT, teraz Mercedes CLS 320 CDI, Chrysler 300 C 3,0 CRD
Re: Leniva 75-ka
obdobne som majiteľom 2.0 V6 , na voľnobeh a státie na červenú - tiež pociťujem chvenie ručičky otáčok ( +- 1 mm ) a čo sa týka lenivosti - tak to hej , je to iná káva dostať 75 do výkonu ako trebárs Audi čo som mal predtým. Trvalo kým som si zvykol podradiť a vytočiť aspoň na 4tis ot/min aby som niečo pred sebou predbehol ..
Čital som , skôr ako som si kúpil 75 v tejto motorizácii ( 2,0 6V ) , že je tam plytký zdvih - preto treba motor pretočiť až potom radiť vyššiu rýchlosť .. Auto mám pár mesiacov - na diagnostike som ešte nebol , tak ak by bol niekto skôr -dajte rady na sklo
Čital som , skôr ako som si kúpil 75 v tejto motorizácii ( 2,0 6V ) , že je tam plytký zdvih - preto treba motor pretočiť až potom radiť vyššiu rýchlosť .. Auto mám pár mesiacov - na diagnostike som ešte nebol , tak ak by bol niekto skôr -dajte rady na sklo
Rover 75 2,0 V6 2000
Re: Leniva 75-ka
Hezjý den,
mám 2.0 V6 a je pravda, že tahu tam od volnoběhu je žalostně málo. Po překročení cca 3500 to opravdu znatelně přidá. Do těchto otáček si auto v klidu poradí s poklidnou jízdou, ale pokud chcete chvátat, je třeba motor rozhýbat do otáček. Jinak s tím startováním je fakt, že zabere až za cca vteřinu.
Občas se mi u studeného motoru stává, že malinko poškubává (nevím jestli se mi to nezdá, je toopravdu nepartně) a u minulého auta jsem měl obdobný problém. Souvisel i ze ztrátou výkonu v tahu. Nakonec to byla lambdasonda.
mám 2.0 V6 a je pravda, že tahu tam od volnoběhu je žalostně málo. Po překročení cca 3500 to opravdu znatelně přidá. Do těchto otáček si auto v klidu poradí s poklidnou jízdou, ale pokud chcete chvátat, je třeba motor rozhýbat do otáček. Jinak s tím startováním je fakt, že zabere až za cca vteřinu.
Občas se mi u studeného motoru stává, že malinko poškubává (nevím jestli se mi to nezdá, je toopravdu nepartně) a u minulého auta jsem měl obdobný problém. Souvisel i ze ztrátou výkonu v tahu. Nakonec to byla lambdasonda.