Dotaz na zkusenost s LPG

Odpovědět
Josef Scháněl
Příspěvky: 57
Registrován: pon říj 08, 2007 15:16

Dotaz na zkusenost s LPG

Příspěvek od Josef Scháněl » úte úno 09, 2010 9:47

Dobry den,
rad bych se zeptal, jestli mate nekdo zkusenost s prestavbou LPG konkretne do motoru 2,5V6, pripadne 2,0V6?
Dekuju

Uživatelský avatar
Čert
Příspěvky: 26
Registrován: pon zář 24, 2007 20:14

Re: Dotaz na zkusenost s LPG

Příspěvek od Čert » úte úno 09, 2010 19:34

Prodal jsem mého Rovera 75 2.5 6V člověku který s ním už více jak dva roky taxikaří. Zrovna tento týden jsem s ním mluvil a nemůže si to vynachválit a to s ním už určitě něco najel, když s ním taxikaří!!!!!!!!!!

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2148
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Dotaz na zkusenost s LPG

Příspěvek od KDB » úte úno 09, 2010 21:19

Čerte, ty jsi v něm měl LPG ?
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
Čert
Příspěvky: 26
Registrován: pon zář 24, 2007 20:14

Re: Dotaz na zkusenost s LPG

Příspěvek od Čert » stř úno 10, 2010 13:40

Já ne, dal ho tam až ten taxikář.

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2148
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Dotaz na zkusenost s LPG

Příspěvek od KDB » stř úno 10, 2010 16:02

A prosím Tě, kolik měl motor natočeno, když jsi ho dal pryč ?
Mám tenhle motor také v jednom autě, o LPG do něj uvažuju, ale pomalu ze zkušeností jiných docházím k názoru, že málokterá KV6 (obzvláť 2,5) přežije hranici 80 - 100 tis. km ( většinou průniky vody do oleje, končící až vylágrováním, vaření a pozvolné ztráty vody ) a ztrácím důvěru v tenhle motor..
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Josef Scháněl
Příspěvky: 57
Registrován: pon říj 08, 2007 15:16

Re: Dotaz na zkusenost s LPG

Příspěvek od Josef Scháněl » stř úno 10, 2010 16:08

Take by me zajimalo, kolik kdo jste najel na motoru 2,5V6. Ja mam ted presne 100 000km, udelane cerstve rozvody, unik kapaliny zastaven prisadou do chladice zatim. Jsem pred velkym rozhodnutim, Lpg ano ci ne?

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2148
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Dotaz na zkusenost s LPG

Příspěvek od KDB » stř úno 10, 2010 16:35

A kde Ti kapalina unikala a jakej to mělo průběh ?
Jinak jsem před koupí toho mého projížděl několik Freelanderů (2,5l) 68.000km - házel vodu do nádobky, 217.000km - naprosto bez problémů, jen už ošouchaný volant a sedák šoféra a repase automatu.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Josef Scháněl
Příspěvky: 57
Registrován: pon říj 08, 2007 15:16

Re: Dotaz na zkusenost s LPG

Příspěvek od Josef Scháněl » čtv úno 11, 2010 11:41

Kapalina prosakovala nekde na strane chladice u plastoveho uchytu. Bylo to tam io videt, kdyz se to zvedlo.
Nyni uz nekolik mesicu to drzi a voda se neztraci. Zatim vyreseno pripravkem stoip leak za 100Kc.

Zaryk
Příspěvky: 13
Registrován: ned led 03, 2010 22:43

Re: Dotaz na zkusenost s LPG

Příspěvek od Zaryk » čtv úno 11, 2010 21:34

kluci dělali jsme na LPG jak roverky 200 1,4 tak i 75 dvoulitry chodí bez problému 200 najeto asi na LPG 250 tis km ale problém těsnění pod hlavou že jo jako i u 75 což není problém LPG ale roverků :-D :-D :-D

Uživatelský avatar
Čert
Příspěvky: 26
Registrován: pon zář 24, 2007 20:14

Re: Dotaz na zkusenost s LPG

Příspěvek od Čert » čtv úno 11, 2010 21:51

Já měl najeto ca.120tis. Když jsem ho prodal,tak motor fungoval bezvadně,byl super tichounkej.Taxikář nechal ve 15otis. vyměnit rozvody u nezkušeného mechanika a on tam dal vodní pumpu-druhovýrobu,což byla velká chyba,protože na dovolené v Chorvatsku mu začala téct, což způsobilo popravu motoru! Takže moje rada k tomuto motoru: 1)rozvody vyměnit max. ve 160tis. 2) vyměnit je opravdu komplet i s vodní pumpou 3)nešetřit a dát opravdu kvalitní materiál 4) pravidelně měnit mot.olej-max.15tis.km 5) používat polosyntetický olej 10W-40. Pak si myslím, že bude fungovat. Jinak ten taxikář si nemůže plyn vynachválit, ale můj šálek kávy to není. Jestli nejezdíte víc jak 15tis/rok,tak bez LPG-to je můj názor,takže se omlouvám zastáncům plynu.

Josef Scháněl
Příspěvky: 57
Registrován: pon říj 08, 2007 15:16

Re: Dotaz na zkusenost s LPG

Příspěvek od Josef Scháněl » pát úno 12, 2010 9:16

Kdyz jste se zminil o tech rozvodech motoru, s tim mam ted velke trapeni. Ve 100 000km jsem je nechal udelat, komplet vsechny kladky remeny dokonce preventivne i remen od alternatoru s kladkami, ale problem je, ze to huci. Kdyz se ohreje motor, tak to huceni je hlasitejsi nez motor, takove mnoukani, podle otacek motoru.Zda se mi, ze to jde nekde od toho alternatoru.Jsem z tohu uz dost spatny, mechanik to jiz dvakrat rozdelaval a pristi tyden bude potreti. Tvrdi, ze prepnute to neni, ze tam je rychloupinak.Tak nevim. Je to dost neprijemny zvuk, jak kdyz se rozjizdi Skoda 1203....
Chtel jsem mit jistotu, dal 23 000Kc za rozvody a zvukove je to horsi nez to bylo. Ach jo.

mirda
Příspěvky: 37
Registrován: stř zář 19, 2007 21:08
Bydliště: Horka nad Moravou

Re: Dotaz na zkusenost s LPG

Příspěvek od mirda » ned úno 28, 2010 8:30

Chci se svámi podělit o svoji zkušenost s LPG.Mám Rover 2.0 V6 a jsem naprosto spokojený.Veliká nádrž místo rezervy-65 litrů,přímé vstřikování lpg MAGIC 3 od české firmy Lovtech.Auto jezdí bez problémů a spotřeba se motá kolem 10 litrů LPG na 100 kilometrů. Je velmi důležité to kdo a jak to namontuje do vozidla. Není montáž jak montáž.Někdo to stihne za 1 den a potom to tak vypadá-to je má zkušenost musel jsem si sposty věcí předělat k obrazu svému a ta cena tomu také odpovídala 28.000,-Kč za přestavbu. Nyní spolupracuji s jedním autoservisem který montuje LPG a dělá to tak že když otevřete kapotu motoru nepoznáte že by tem něco bylo.Cena o málo vyšší ale ta kvalita.Kapalné LPG už vede v plastovým trubkách oproti Cu trubkám velká výhoda v tvarování a nekorodují. Montáž u něj trvá cca 4-5 pracovních dní ale opravdu super.
Mirda a Rover 75 2.0 V6

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: Dotaz na zkusenost s LPG

Příspěvek od Roman620ti » ned úno 28, 2010 8:40

Josef Scháněl píše:Kdyz jste se zminil o tech rozvodech motoru, s tim mam ted velke trapeni. Ve 100 000km jsem je nechal udelat, komplet vsechny kladky remeny dokonce preventivne i remen od alternatoru s kladkami, ale problem je, ze to huci. Kdyz se ohreje motor, tak to huceni je hlasitejsi nez motor, takove mnoukani, podle otacek motoru.Zda se mi, ze to jde nekde od toho alternatoru.Jsem z tohu uz dost spatny, mechanik to jiz dvakrat rozdelaval a pristi tyden bude potreti. Tvrdi, ze prepnute to neni, ze tam je rychloupinak.Tak nevim. Je to dost neprijemny zvuk, jak kdyz se rozjizdi Skoda 1203....
Chtel jsem mit jistotu, dal 23 000Kc za rozvody a zvukove je to horsi nez to bylo. Ach jo.
Tak to kňučení co popisuješ je přeplej řemen, když ti to za studena nedělá, bude ho chtít jen trochu povolit. Stačí si dát ucho přímo na kryt rozvodů a to pak brečí jak dítě :D Mě to dělalo taky, vždy když se ohřál a roztáhnul motor, tak sem ho musel povolit,by jeden nevěřil, jak lehce napnutej ten řemen musí bejt. Průser je, že to dáš "odborníkům" na výměnu, aby jsi to měl všechno OK a nakonec to vyprasej...vem jim to tam zpátky a ještě je tam pořádně vym*dej :x
2x Rover 620ti

Odpovědět