Stránka 1 z 1

Dotaz na zkusenost s LPG

Napsal: úte úno 09, 2010 9:47
od Josef Scháněl
Dobry den,
rad bych se zeptal, jestli mate nekdo zkusenost s prestavbou LPG konkretne do motoru 2,5V6, pripadne 2,0V6?
Dekuju

Re: Dotaz na zkusenost s LPG

Napsal: úte úno 09, 2010 19:34
od Čert
Prodal jsem mého Rovera 75 2.5 6V člověku který s ním už více jak dva roky taxikaří. Zrovna tento týden jsem s ním mluvil a nemůže si to vynachválit a to s ním už určitě něco najel, když s ním taxikaří!!!!!!!!!!

Re: Dotaz na zkusenost s LPG

Napsal: úte úno 09, 2010 21:19
od KDB
Čerte, ty jsi v něm měl LPG ?

Re: Dotaz na zkusenost s LPG

Napsal: stř úno 10, 2010 13:40
od Čert
Já ne, dal ho tam až ten taxikář.

Re: Dotaz na zkusenost s LPG

Napsal: stř úno 10, 2010 16:02
od KDB
A prosím Tě, kolik měl motor natočeno, když jsi ho dal pryč ?
Mám tenhle motor také v jednom autě, o LPG do něj uvažuju, ale pomalu ze zkušeností jiných docházím k názoru, že málokterá KV6 (obzvláť 2,5) přežije hranici 80 - 100 tis. km ( většinou průniky vody do oleje, končící až vylágrováním, vaření a pozvolné ztráty vody ) a ztrácím důvěru v tenhle motor..

Re: Dotaz na zkusenost s LPG

Napsal: stř úno 10, 2010 16:08
od Josef Scháněl
Take by me zajimalo, kolik kdo jste najel na motoru 2,5V6. Ja mam ted presne 100 000km, udelane cerstve rozvody, unik kapaliny zastaven prisadou do chladice zatim. Jsem pred velkym rozhodnutim, Lpg ano ci ne?

Re: Dotaz na zkusenost s LPG

Napsal: stř úno 10, 2010 16:35
od KDB
A kde Ti kapalina unikala a jakej to mělo průběh ?
Jinak jsem před koupí toho mého projížděl několik Freelanderů (2,5l) 68.000km - házel vodu do nádobky, 217.000km - naprosto bez problémů, jen už ošouchaný volant a sedák šoféra a repase automatu.

Re: Dotaz na zkusenost s LPG

Napsal: čtv úno 11, 2010 11:41
od Josef Scháněl
Kapalina prosakovala nekde na strane chladice u plastoveho uchytu. Bylo to tam io videt, kdyz se to zvedlo.
Nyni uz nekolik mesicu to drzi a voda se neztraci. Zatim vyreseno pripravkem stoip leak za 100Kc.

Re: Dotaz na zkusenost s LPG

Napsal: čtv úno 11, 2010 21:34
od Zaryk
kluci dělali jsme na LPG jak roverky 200 1,4 tak i 75 dvoulitry chodí bez problému 200 najeto asi na LPG 250 tis km ale problém těsnění pod hlavou že jo jako i u 75 což není problém LPG ale roverků :-D :-D :-D

Re: Dotaz na zkusenost s LPG

Napsal: čtv úno 11, 2010 21:51
od Čert
Já měl najeto ca.120tis. Když jsem ho prodal,tak motor fungoval bezvadně,byl super tichounkej.Taxikář nechal ve 15otis. vyměnit rozvody u nezkušeného mechanika a on tam dal vodní pumpu-druhovýrobu,což byla velká chyba,protože na dovolené v Chorvatsku mu začala téct, což způsobilo popravu motoru! Takže moje rada k tomuto motoru: 1)rozvody vyměnit max. ve 160tis. 2) vyměnit je opravdu komplet i s vodní pumpou 3)nešetřit a dát opravdu kvalitní materiál 4) pravidelně měnit mot.olej-max.15tis.km 5) používat polosyntetický olej 10W-40. Pak si myslím, že bude fungovat. Jinak ten taxikář si nemůže plyn vynachválit, ale můj šálek kávy to není. Jestli nejezdíte víc jak 15tis/rok,tak bez LPG-to je můj názor,takže se omlouvám zastáncům plynu.

Re: Dotaz na zkusenost s LPG

Napsal: pát úno 12, 2010 9:16
od Josef Scháněl
Kdyz jste se zminil o tech rozvodech motoru, s tim mam ted velke trapeni. Ve 100 000km jsem je nechal udelat, komplet vsechny kladky remeny dokonce preventivne i remen od alternatoru s kladkami, ale problem je, ze to huci. Kdyz se ohreje motor, tak to huceni je hlasitejsi nez motor, takove mnoukani, podle otacek motoru.Zda se mi, ze to jde nekde od toho alternatoru.Jsem z tohu uz dost spatny, mechanik to jiz dvakrat rozdelaval a pristi tyden bude potreti. Tvrdi, ze prepnute to neni, ze tam je rychloupinak.Tak nevim. Je to dost neprijemny zvuk, jak kdyz se rozjizdi Skoda 1203....
Chtel jsem mit jistotu, dal 23 000Kc za rozvody a zvukove je to horsi nez to bylo. Ach jo.

Re: Dotaz na zkusenost s LPG

Napsal: ned úno 28, 2010 8:30
od mirda
Chci se svámi podělit o svoji zkušenost s LPG.Mám Rover 2.0 V6 a jsem naprosto spokojený.Veliká nádrž místo rezervy-65 litrů,přímé vstřikování lpg MAGIC 3 od české firmy Lovtech.Auto jezdí bez problémů a spotřeba se motá kolem 10 litrů LPG na 100 kilometrů. Je velmi důležité to kdo a jak to namontuje do vozidla. Není montáž jak montáž.Někdo to stihne za 1 den a potom to tak vypadá-to je má zkušenost musel jsem si sposty věcí předělat k obrazu svému a ta cena tomu také odpovídala 28.000,-Kč za přestavbu. Nyní spolupracuji s jedním autoservisem který montuje LPG a dělá to tak že když otevřete kapotu motoru nepoznáte že by tem něco bylo.Cena o málo vyšší ale ta kvalita.Kapalné LPG už vede v plastovým trubkách oproti Cu trubkám velká výhoda v tvarování a nekorodují. Montáž u něj trvá cca 4-5 pracovních dní ale opravdu super.

Re: Dotaz na zkusenost s LPG

Napsal: ned úno 28, 2010 8:40
od Roman620ti
Josef Scháněl píše:Kdyz jste se zminil o tech rozvodech motoru, s tim mam ted velke trapeni. Ve 100 000km jsem je nechal udelat, komplet vsechny kladky remeny dokonce preventivne i remen od alternatoru s kladkami, ale problem je, ze to huci. Kdyz se ohreje motor, tak to huceni je hlasitejsi nez motor, takove mnoukani, podle otacek motoru.Zda se mi, ze to jde nekde od toho alternatoru.Jsem z tohu uz dost spatny, mechanik to jiz dvakrat rozdelaval a pristi tyden bude potreti. Tvrdi, ze prepnute to neni, ze tam je rychloupinak.Tak nevim. Je to dost neprijemny zvuk, jak kdyz se rozjizdi Skoda 1203....
Chtel jsem mit jistotu, dal 23 000Kc za rozvody a zvukove je to horsi nez to bylo. Ach jo.
Tak to kňučení co popisuješ je přeplej řemen, když ti to za studena nedělá, bude ho chtít jen trochu povolit. Stačí si dát ucho přímo na kryt rozvodů a to pak brečí jak dítě :D Mě to dělalo taky, vždy když se ohřál a roztáhnul motor, tak sem ho musel povolit,by jeden nevěřil, jak lehce napnutej ten řemen musí bejt. Průser je, že to dáš "odborníkům" na výměnu, aby jsi to měl všechno OK a nakonec to vyprasej...vem jim to tam zpátky a ještě je tam pořádně vym*dej :x