Stránka 1 z 1
dvouhmotový setrvačník
Napsal: čtv kvě 27, 2010 10:42
od norbert
Tak myslím, že je to tady - dvouhmoťák v háji. Manželka byla s našim CDT (210 000 km)v Itálii a střídala se se svou kamarádkou - té dvakrát zdechnul motor při rozjezdu. Teď pozoruju na volnoběhu nepravidelné vibrace, není to už to pravidelné třesení volantem jako předtím. Zatím žádné rány, jako vydával tchánuv Passat na volnoběhu, kterému takyodešel dvoumoťákpři 100 000 km. Otázky do pléna tedy zní:
1) Jestli by tyto nepravidelné vibrace mohlo zpusobovat i néco jiného než dvouhmoťák?
2) Kdyby došlo na výměnu, je jedinou správnou alternativou koupit nový, nebo by stačil i z vrakoviště - tam se ale bojím, že )i když bude dobrý nemusí následně dlouáho vydržet, protože nikdo neví, co má za sebou.
3) když koupit nový tak kde je to nejvýhodnější - z Anglie?
Děkuji za názory a tipy
Re: dvouhmotový setrvačník
Napsal: čtv kvě 27, 2010 11:16
od undy
Celkom kľudne by to mohol byť silentblok motora alebo prevodovky
Re: dvouhmotový setrvačník
Napsal: čtv kvě 27, 2010 12:35
od Tommi_82
No aby to nebyl třeba vadnej vstřik??? Nějak mi to na ten dvouhmoťák moc neštymuje.
Jinak dvouhmoťák z anglie přijde na nějakejch 17 tisíc s daní bez dopravy... viz. položka 1 na
http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID001916
Co stojí na vrakáči netuším.
Osobně bych ale prověřil systém vstřikování...
Vony totiž tydle dvouhmoťáky vydržej dost. Brácha má v BMW 320D Compact taky tenhle motor a jak tam dostává dvouhmoťák na prdel o tom se našim pětasedmám ani nezdá(s tím kompaktem se taky nedá jezdit jinak než na krev). Jediný jak se projevuje je při vypnutí motoru sebou motor brutálně škubne(silentbloky jsou všechny dobrý). Na volnoběch ty vibrace jsou trošku větší ale pravidlený. Cokoliv nepravidelnýho podle mě dvouhmoťák nebude. Ale nevím...
Re: dvouhmotový setrvačník
Napsal: čtv kvě 27, 2010 12:50
od AnderN
Osobně jsem tohle zatím naštěstí neřešil, ale pokud vím, tak vadný dvouhmotový setrvačník se projevuje rázy při ubrání/přidání plynu a při řazení. Ale nejsem v tomto žádný eeexprd.
Re: dvouhmotový setrvačník
Napsal: čtv kvě 27, 2010 14:29
od Tommi_82
Jojo tak nějak to bude...
Re: dvouhmotový setrvačník
Napsal: čtv kvě 27, 2010 23:42
od Thomson
Muze to byt to ulozeni motoru, to bych resil prvni. Jinak ja jsem ho kupoval v polsku. LUK a stak kolem 12000. Ale stejne to nim nebylo

Re: dvouhmotový setrvačník
Napsal: stř říj 02, 2019 20:00
od Jan76
Taková zajímavost...Měl jsem auto v servisu na výměnu spojky. Před akcí jim říkám, aby zkontrolovali stav dvouhmoty, nevím totiž v jaké je kondici. A došli k zajímavému zjištění-mám tam jednohmotu. Na to, že mám už třetího nafťáka, rozdíl jsem nepoznal. Najeto momentálně 410tis, kupován ve 190ti tis. Spojku jsem zkusil dát zn.Comline, uvidíme kolik vydrží.
Re: dvouhmotový setrvačník
Napsal: stř říj 02, 2019 20:09
od Trunda
Šťastný to člověk.....
Jednohmota se vyráběla a prodávala. Dávala se často na KV6, kde to byla opravdu blbina, ale že to někdo dal i na diesel, tak to byl kabrňák

Tu spojku ale předpokládám máš odpruženou....?
Re: dvouhmotový setrvačník
Napsal: stř říj 02, 2019 20:19
od Jan76
Ano, je naprosto totožná s tou co tam byla. Myslím 4 pružiny.