Stránka 1 z 2

Problem se startovanim

Napsal: ned lis 07, 2010 22:59
od Piki
Ahoj,
tak dnes po dlouhé době se moje 75 postavila na hlavu,že nepojede..
Takže NEJDE centrál,nesvítí vnitřní osvětlení,nesvítí diody u řadicí páky,nejde benzín do vstřiků..
Takže JDE:startér točí,palubka svítí,světla svítí,radio hraje :-D,benzín jsem dolil cca 15 litrů.
A prostě nenastartuje..Pojistky jsem koukal,vse OK,
Napadlo mě nějaký Relé,který má tohle vše na svědomí..Nevím
Čerpadlo asi nedává benzín,ale nejde mi do hlavy proč nejdou k tomu další věci..

Re: Problem se startovanim

Napsal: pon lis 08, 2010 7:59
od F.i.s.h.men
To bude něco s tím centralem. Pravděpodobně imobilizér ti neopouští benzin k motoru.

Re: Problem se startovanim

Napsal: pon lis 08, 2010 12:33
od Piki
He taky me to nabadlo,zkousel jsem vyndat a zandat baterku z klicu..Znovu sparovat a nic..Podle me nekde odesla kostra...

Re: Problem se startovanim

Napsal: pon lis 08, 2010 16:20
od Keksin
Nepomohlo by odpojit baterku v autě a pak ji zapojit? Kdesi, kdysi, kdosi radil i spojit na chvílu káble od baterky, ale nevím nevím :?

Re: Problem se startovanim

Napsal: pon lis 08, 2010 17:29
od Tommi_82
Chtěl jsem poradit to samý co keksin.

Re: Problem se startovanim

Napsal: úte lis 09, 2010 6:46
od Piki
Baterku,jsem odpojil,ale kabely + a - jsem k sobe nepropojil.celkem se toho bojim

Re: Problem se startovanim

Napsal: úte lis 09, 2010 10:33
od Tommi_82
A to z důvodu? Bez vybití kondenzátorů to smysl nemá.
Jestli tě to potěší tak já už jsem to dělal, a to jsem ani žádnej problém neměl.

Re: Problem se startovanim

Napsal: úte lis 09, 2010 10:56
od LANiN
stačí nechat zaplé světla a odpojit baterku a počkat tak 30sec.. v žádné elektronice nenajdeš žádný zbytkový proud, tedy pokud nemá záložní zdroj pro uachování paměti jako to maj třeba některé rádia ...
a propojení konektorů je taky volba ale určitě NE HNED PO ODPOJENÍ BATERIE! ale až po pár vteřinách, jinak se může stát, že se zničí citlivá elektronika jako třeba ŘJ ...

Re: Problem se startovanim

Napsal: úte lis 09, 2010 12:21
od Tommi_82
JJ, nemám co bych k tomu víc dodal.

Pravda je že výsledek je stejně nejistej a nejspíš to ničemu nepomůže. Ale je potřeba to zkusit.

Re: Problem se startovanim

Napsal: úte lis 09, 2010 12:30
od LANiN
když to tak čtu stále dokola dokola .. kde má R75 ŘJ motoru?? zkusil bych ji úplně odpojit na minutku.. tedy pokud k ní je přístup .. mi to přijde jako zaplé imo :? (tedy pokud je v ŘJ)
nebo bych zkusil vytahovat pojistky jednu po druhé a hned je dávat z5
samo s odpojenou baterkou

Re: Problem se startovanim

Napsal: úte lis 09, 2010 13:24
od Tommi_82
Jednotka řízení motoru je součástí hlavní ŘJ podle mě, a ta je umístěná před pylovým filtrem. Ale jelikož jsou tři druhy řídícího systému (pro naftu, pro V6 a pro K-series) tak to může být u V6 si jinak. Ale odpojit od šťávy by se to dalo pojistkou v motorovým prostoru.

Re: Problem se startovanim

Napsal: úte lis 09, 2010 13:59
od AnderN
Tommi_82 píše:Jednotka řízení motoru je součástí hlavní ŘJ podle mě ...
Není. Jednotka řízení motoru je ECU (engine control unit) ... jen sjednocení terminologie, abychom se domluvili. Její součástí je pak i imobilizér.

Re: Problem se startovanim

Napsal: úte lis 09, 2010 14:08
od LANiN
AnderN píše:ECU (engine control unit) ... jen sjednocení terminologie, abychom se domluvili. Její součástí je pak i imobilizér.
tak jsem to myslel a proto bych ji odpojil od konektoru úplně.. protože do ní jde napětí jak přez pojistku, tak přímo z baterky a dalších pár relátek.. je to tak u každého auta ..

Re: Problem se startovanim

Napsal: úte lis 09, 2010 16:33
od Tommi_82
Spletl sjem se EWS3-ECU opravdu fyzicky není součástí ECM (tak jak jsem si myslel) a opravdu tedy není umístěná tam kde jsem psal. EWS3-ECU je stejná pro všechny tři varianty a je schopná komunikovat se všemi třemi druhy ECM.

Re: Problem se startovanim

Napsal: stř lis 10, 2010 7:12
od Piki
Zacinam byt zmateny :lol: