Výmena riadiacej jednotky CDTi
-
- Příspěvky: 76
- Registrován: sob bře 14, 2009 16:18
- Bydliště: Trenčín - SR
- Kontaktovat uživatele:
Výmena riadiacej jednotky CDTi
Ahoj, chcem sa opytat niekto z vas uz menil riadiacu jednotku na R75 motor CDTi? Jedna sa o takuto vec, vcera sme skusali zamenu riadiacich jednotiek motora (podotykam nemam k dispozicii diagnostiku) . Po vymene len RJ motor tocil ale nenastartoval, predpokladal som ze je RJ nejako spojena s imobilizerom tak som skusal vymenit RJ imobilizera a samozrejme aj kluc. Myslel sm si ze to chyti ale v tomto pripade mi motor ani nepretocilo. Takze chcem sa opytat ak necham na aute povodny imobilizer s povodnym klucom je mozne inu riadiacu jednotku nakonfigurovat diagnostikou k stavajucemu imobilizeru alebo preco mi to potom neslo ked som vymenil RJ motora aj imobilizeru aj kluc? Je start motora este nejako blokovany? Dik za pomoc.
Keď musíš, tak musíš.
JAGUAR S-type 2,7d V6 Sport
JAGUAR S-type 2,7d V6 Sport
Re: Výmena riadiacej jednotky CDTi
... kazdopadne pokud je aktivovany imobilizer, tak se rozhodne starter tocit nema... takze pokud se tocil, tak musel byt deaktivovany...
Re: Výmena riadiacej jednotky CDTi
Tak tak, přesně tak... Jinak, každá řídící jednotka má naprogramovaný svůj imobilizér, čili start na jiný imo.. není možný.. A myslím si, že se tím i může vše rozhodit a nezbývá pak jiná, než diagnostika....
-
- Příspěvky: 76
- Registrován: sob bře 14, 2009 16:18
- Bydliště: Trenčín - SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výmena riadiacej jednotky CDTi
Tak potom preco to nestartovalo, ked sme vymenili RJ motora, RJ immobilizeru a aj kluc? A vsetky tieto veci boli z funkcneho auta a takisto aj motory su rovnake. Asi to bude vazne chciet diagnostiku.
Keď musíš, tak musíš.
JAGUAR S-type 2,7d V6 Sport
JAGUAR S-type 2,7d V6 Sport
Re: Výmena riadiacej jednotky CDTi
Chtěl bych se optat co mám dělat když se občas stane že přijedu a za chvíli chci odjet a nenatočím,nebo jen má na sekundu tendenci se rozběhnout, už to dělá moc často,po chvilce si dá říct a zase jede normálně,nedá se imobilizér nějak vymontovat do pryč?
Re: Výmena riadiacej jednotky CDTi
Zdravím souseda
Nezdá se mi, že by to měl být problém imobilizéru...
V první řadě by to chtělo udělat diagnostiku. Budu cca od 26. do 28. u rodičů, tak to můžu napojit na PC a kouknout se, co tam na nás vybafne. Odhadoval bych to spíš na nějaký problém v elektrice kolem motoru, nějaká oxidace v konektorech u jednotek.
Nezdá se mi, že by to měl být problém imobilizéru...
V první řadě by to chtělo udělat diagnostiku. Budu cca od 26. do 28. u rodičů, tak to můžu napojit na PC a kouknout se, co tam na nás vybafne. Odhadoval bych to spíš na nějaký problém v elektrice kolem motoru, nějaká oxidace v konektorech u jednotek.
Re: Výmena riadiacej jednotky CDTi
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu 2024- ...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu 2024- ...
Re: Výmena riadiacej jednotky CDTi
O.K.Ale nemám na tebe kontakt abych zavolal.
Re: Výmena riadiacej jednotky CDTi
Tak jen informuji, že jsme si s Donutilem dali srázek a zřejmě jsme se dobrali řešení - problémy způsobovalo čidlo na klikovce. Diagnostika ukazovala jeho výpadky, tak jsme z něj vytáhli konektor a nasadili zpět a motor naskočil. Doufám, že se to tím tedy vyřešilo. Je tak?
Musím říct, že Donutilova pětasedma, zde zřejmě jedna z nejdéle držených jedním majitelem, je v celkem slušné kondici. Korozi jsem viděl jen klasicky na kapotě, samozřejmě nějaké ty odřeniny od parkování a kosmetické nedostatky v interiéru, ale jinak mechanicky naprosto v pohodě. Respektive na to, že slouží denně jako pracovní přibližovadlo, tak stav je fajnový. Určitě by ale potřebovala očistu sacího traktu a lepší diagnostiku řízení směsi, protože motor je lenivý. Možná ucpané EGR či co.
Musím říct, že Donutilova pětasedma, zde zřejmě jedna z nejdéle držených jedním majitelem, je v celkem slušné kondici. Korozi jsem viděl jen klasicky na kapotě, samozřejmě nějaké ty odřeniny od parkování a kosmetické nedostatky v interiéru, ale jinak mechanicky naprosto v pohodě. Respektive na to, že slouží denně jako pracovní přibližovadlo, tak stav je fajnový. Určitě by ale potřebovala očistu sacího traktu a lepší diagnostiku řízení směsi, protože motor je lenivý. Možná ucpané EGR či co.