Webasto
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Webasto
dávat čerpadlu 12V pulzy a zjistit jestli bude cvakat. Čerpadlo je zespoda auta dá se k němu krásně dostat a je kousek před zadním kolem na spolujezdcové straně.
http://www.autosip.cz/autosip/eshop/1-1 ... rpadlo-12V
http://www.autosip.cz/autosip/eshop/1-1 ... rpadlo-12V
Re: Webasto
Ked je vonkajsia teplota myslim pod 8C a teplota motora pod 60C /tak nejako /malo by sa ti ked nastartujes zapnut. Je to krasne pocut ked ti ide,taky hukot a ak stojis napr. na snehu tak pri prednom lavom kolese ak ti ide webasto ti vyfuk roztopy krasny kruh do snehu
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Webasto
Tak tak a jinak to jde i svépomocí, ale záleží který ze dvou typů Webasta máš.
Teď z hlavy nevím jakej mám já, ale u mě se test spouští následujícím postupem.
1) Odpojím řídící konektor (6 pinový), odpojím DC konektor(2 pinový). Počkám 20 vteřin.
2) Připojím DC konektor, Připojím řídící konektor.
(Tímto se provádí reset webasta, pokud nechceš nic pokazit udělej jen toto a dál nepokračuj, po startu ve správné zimě se webasto zapne, nebo se o to alespoň 3 následující studené starty pokusí, pokud se mu to 3 krát nepodaří, přestane se snažit a je potřeba oprava)
3) Vytáhnu modrou gumovou záslepku na řídícím konektoru na pinu číslo tuším že 3(levá řada = sploujezdcova strana, uplně dole=vepředu) pokud ti tam vede drát tak máš webasto řízené asi hodinami nebo rádiem(nebo druhý typ).
4) Do díry po vyndané záslepce strčíš nadoraz tenký částečně odizolovaný drátek. Druhý konec drátku přiložíš ke kostře vozidla a čekáš dokud se nespustí test. Ve Webastu začne hučet ventilátor vzduchu a čerpadlo vody. Po asi půl minutě začne cvakat výše zmíňená pumpa a poté dojde k zapálení Webasta.
5) Motor auta musí být před provedením testu studený.
Druhý typ se spíná přivedením +12V na jiný pin.
Teď z hlavy nevím jakej mám já, ale u mě se test spouští následujícím postupem.
1) Odpojím řídící konektor (6 pinový), odpojím DC konektor(2 pinový). Počkám 20 vteřin.
2) Připojím DC konektor, Připojím řídící konektor.
(Tímto se provádí reset webasta, pokud nechceš nic pokazit udělej jen toto a dál nepokračuj, po startu ve správné zimě se webasto zapne, nebo se o to alespoň 3 následující studené starty pokusí, pokud se mu to 3 krát nepodaří, přestane se snažit a je potřeba oprava)
3) Vytáhnu modrou gumovou záslepku na řídícím konektoru na pinu číslo tuším že 3(levá řada = sploujezdcova strana, uplně dole=vepředu) pokud ti tam vede drát tak máš webasto řízené asi hodinami nebo rádiem(nebo druhý typ).
4) Do díry po vyndané záslepce strčíš nadoraz tenký částečně odizolovaný drátek. Druhý konec drátku přiložíš ke kostře vozidla a čekáš dokud se nespustí test. Ve Webastu začne hučet ventilátor vzduchu a čerpadlo vody. Po asi půl minutě začne cvakat výše zmíňená pumpa a poté dojde k zapálení Webasta.
5) Motor auta musí být před provedením testu studený.
Druhý typ se spíná přivedením +12V na jiný pin.
Re: Webasto
Jeste doplnim ze i me blblo topeni i kdyz normalne fugovalo a funguje ale proste po nejake dobe v necinosti se mu nejak nechtelo. To by mohl byt pripad vetsiny z vas kteri zacinaji topit az ted. Ja mam ovladani hodinama takze si to muzu zapinat jak chci. Kdyz mi topeni pred zacatkem moji topne sezony (teploty kolem 10C) nechtelo naskocit a vedel jsem ze normalne fungovalo tak jsem provedl restatr s delsi prodlevou jak pise Tommi. Pak nechal auto pres noc odpocinout a rano startoval topeni po nastartovani motoru. Zkousel jsem i jine metody restart ale tohle se mi osvedcilo. Mozna nahoda.
75 2.0 CDTi Tourer http://www.the75andztclub.co.uk/