Stránka 1 z 1
Dotaz na KV6
Napsal: ned říj 09, 2011 17:39
od Petr.stefl
Jeden pro mě zásadní,ale možná hloupý dotaz.Má motor KV6 přímý vstřik paliva?Já to fakt nevím.
Re: Dotaz na KV6
Napsal: ned říj 09, 2011 19:44
od AnderN
Nemá ... k výrobě zážehových motorů s přímým vstřikem se Rover už nedostal. To jsou až nové motory TSI u VW apod. Před 10 lety s tím experimentovalo akorát Mitsubishi u motoru 1.8 GDI, který montovali např. do typu Carisma.
Re: Dotaz na KV6
Napsal: ned říj 09, 2011 20:03
od Petr.stefl
Díky za odpověd! Jdu do přestavby na ethanol E85 a motory s přímým vstřikem na to nejdou.Takže jsi mě potěšil.E 85 je teď trochu zatím opomíjený,ale myslím že má budoucnost!!Co jsem se o to začal zajímat,tak se mi to líbí čím dál víc.Úspora až 10kč/l,přestavba V6 kolem 10000.návratnost kolem půl roku,u LPG je návratnost až 1,5 roku pokud najezdím 20000km/rok.
Re: Dotaz na KV6
Napsal: ned říj 09, 2011 20:40
od Roman620ti
Pár takovejch, jako seš ty a hnedle to naši kámoši u koryt napálej o pořádnou daň nahoru

Takže jedině hodně jezdit, aťs e to aspoň zaplatí

Re: Dotaz na KV6
Napsal: ned říj 09, 2011 20:50
od Petr.stefl
No přesně to si taky říkám,jakmile to začne víc frčet,tak je hotovo.Přesto do toho jdu.Teď akorát zkoumám jestli koupit jednotku českýho výrobce za 12000(návratnost 1rok) nebo vzít od jiný firmy za 6000(návratnost 0,5 roku).Pak dám info
Re: Dotaz na KV6
Napsal: pon říj 10, 2011 20:10
od challi
ja na přestavbu kašlu a michám to 3 ku 1 s benzímen a nemám s tim jakýkoliv problém je pravda že když se posere moje stará 214tka nebude to taková škoda jako u pětasedmy a podle mě to na tuhle směs to jede líp jak na lpg.
Re: Dotaz na KV6
Napsal: pon říj 10, 2011 20:20
od Tommi_82
challi, doufám že na zimu ten poměr obrátíš... Nerad bych aby tě tvoje auto nechalo někde po ránu zmrzat...
Re: Dotaz na KV6
Napsal: pon říj 10, 2011 20:26
od challi
jezdil sem s tim takto i v dubnu kdy byly po ránu mrazíky a nemel sem zádný problem s nastartováním