Špatné starty R75 CDTi

Odpovědět
pirát
Příspěvky: 76
Registrován: sob bře 14, 2009 16:18
Bydliště: Trenčín - SR
Kontaktovat uživatele:

Špatné starty R75 CDTi

Příspěvek od pirát » úte říj 18, 2011 21:15

Len taky postreh pri rieseni problemu, na mojom R75 CDTi ma zacali trapit tazke starty a nestarty motora az tak, ze to bola loteria ci to chyti alebo nie. Po case ma tato hra prestala bavit a ked ma museli niekolko krat prist znami roztiahnut na lane a ja som sa snazil zahnat myslienku ze ho zapalim ( dufam, ze mi to odpusti), zacal som riesit servisy. Prva bola diagnostika ktora nic neukazala, potom kontrola zhavicov, kontrola snimacov, kontrola baterie, kontrola startera vsetko bolo o.k. Motor na starter nechcel chytit ale na lano chytil na brnk, teda na dvojke po dvoch metroch:-). Nakoniec jedneho sikovneho mechanika napadlo urobit jednoduchy test s prepadom nafty na vstrekovacoch a zavada bola jasna. Vadny vstrekovac na 2 valci. Takze repas vstrekovaca v Bosch servise, vymena palivoveho filtra, aditivum na cistenie vstrekov a niekolko sto euro za opravu. Vysledok auto ide a startuje ako hodinky, za studena aj za tepla, proste na ,, brnk" , tak som z toho happy a ziadne upalenie sa konat nebude a ani ho nepredam. Teda asi nie a som rad.
Keď musíš, tak musíš.
JAGUAR S-type 2,7d V6 Sport

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Špatné starty R75 CDTi

Příspěvek od Trunda » úte říj 18, 2011 22:15

Parada, ze tu taky nekdo napise pribeh s dobrym koncem ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Špatné starty R75 CDTi

Příspěvek od AnderN » úte říj 18, 2011 23:19

Jaké aditivum?
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

donutil
Příspěvky: 914
Registrován: pát zář 28, 2007 11:07
Bydliště: Mor.Třebová

Re: Špatné starty R75 CDTi

Příspěvek od donutil » stř říj 19, 2011 8:01

Teď to čtu a chtěl jsem ti poradit vstřikovače.Mě to jezdilo pořád,jen na volnoběh šel na tři válce.A všechny vstřikovače špatné.Kolik máš najeto a jak ti šel vstřikovač vyndat?Já mám 210 tisíc a byl to horor.

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Špatné starty R75 CDTi

Příspěvek od Tommi_82 » stř říj 19, 2011 16:27

Jsem rád že ti to dobře dopadlo!
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

pirát
Příspěvky: 76
Registrován: sob bře 14, 2009 16:18
Bydliště: Trenčín - SR
Kontaktovat uživatele:

Re: Špatné starty R75 CDTi

Příspěvek od pirát » stř říj 19, 2011 17:43

Aditivum bolo uz len asi ako prevencia a bolo to STP diesel na cistenie palivoveho systemu. Myslim, ze jednorazove pouzitie asi nic neznamena, budem ho musiet asi davat castejsie, odporucaju kazdych 5000km. Stalo 8,- E.

Na tacho mam 150 tisic km, takze predpokladam, ze realnych tak 250 tisic km, mozno viac. Ked vyndaval tie vstrekovace, tak som bol pri tom a islo to celkom lahko ako som to videl, potocil s nimi na jednu stranu na druhu stranu a potom nejakym pacidlom zapacil a normalne bez nadavok isli von. Ale mas pravdu ze niekedy to je asi problem ich vybrat von, lebo mechanik hovoril, ze niekedy vstrekovace dava von dva dni :-D. Asi som mal stastie.

Ja mam toto auto docela rad, ani mi nevadi, ze to sem tam drnci, ze 15x do roka menim ziarovky, ze som uz dva krat menil motorcek ventilatora chladica, ze mi sem tam skoro stale svieti kontrolka airbagu a blbne central, to vsetko som s nadhladom rozchodil, lebo to stale jazdilo. Ale ked vam prestane jedneho krasneho dna auto startovat a nesplna podstatu svojho bytia a to vozit vas, tak to vazne nase...! O to vecsia radost ked Vam zo servisu zavolaju, ze pane mate to hotovo a jazdime dalej. Tak dufam, ze to vydrzi. Vela stastnych zimnych kilometrov vsetkym.
Keď musíš, tak musíš.
JAGUAR S-type 2,7d V6 Sport

Odpovědět